Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

• Topic Starter Topic Starter
@steensteen, ben je door het overslapen vergeten hints in het verhaal te zetten ?

Als administrateur van de game ga ik me niet uitlaten over de hints die erin zitten ;)

Hints van de vorige dagen zijn almeer dan genoeg, als men wat meer moeite zou doen om hints op te lossen.

Haha jij bent grappig.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

De Witch-King was op zijn beestachtige paard de vlaktes aan het afsjeezen naar Gent

Wauter komt volgens mij uit Gent vandaan??

Haha jij bent grappig. ---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ---------- De Witch-King was op zijn beestachtige paard de vlaktes aan het afsjeezen naar Gent Wauter komt volgens mij uit Gent vandaan??

Leuven.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Gezien fred22 gisteren al op mij stemde is het verdacht dat hij nu eruit gaat. Gisteravond liet ik al merken Penose verdacht te vinden en ik denk dat hij nu mij verdacht wil maken door Fred te elimineren. Daarnaast gaf Daffy ook al hints richting Penose. Ik stem dus op Penose

Op penose stemmen is niet slim, hij kan de burgers nog goed helpen. Lees de verhalen nog eens na en leg de link met de hints die diaephi heeft openbaar gemaakt.

Ah oke..

Dan weet ik het ook even niet.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Inderdaad daarom zei ik ook dat diaephi zijn hint verkeerd opgevat heeft.

Wat zeg jij nou allemaal Wauter. Daffy wilde juist dat Penose de volgende was die eruit moest gestemd worden.

Ik ksn me daar wel in vinden en vertrouw jou ook voor geen centimeter wauter.

Laatst bewerkt:
Omdat Diaephi de hint niet begreep

Niet handig hoor mij eruit stemmen.

Om wat Wauter zegt

Penose

Omdat daffy al enige slechtheid in hem zag. En hij doet niet echt moeite om zichzelf te verdedigen.

De cults zien hun kans dus..

Ik ga sowieso mee om mezelf te redden.

Mijn rol is behoorlijk makkelijk te vinden in de laatste paar verhalen.

We kunnen het niet riskeren om weer een goede rol te verliezen en ik zie meer cult in Stefanovich dan in jou eerlijk gezegd

Inbe4 sanca wilt penose redden :rolleyes:

Stefanovich

inb4 penose wilt penose redden

Als je de hint van diaephi "penose is gecorrumpeerd door de ring" en verhaal 2b naleest weet je normaal gezien zijn rol wel.

Verder lijkt het me sterk dat als de jager/gandalf duidelijk herkenbaar is in de verhalen penose hem er dan inlaat. Ik ga vandaag voorlopig op stefanovich, lijkt me momenteel diegene met het meeste cultgedrag. Ik heb vandaag het nogal druk op het werk. Ik ga vanavond nog eens de verhalen grondig nalezen opzoek naar de witch-king.

stefanovich

omdat Penose omdat sanca omdat wauter omdat genoeg redenen

hmz bij het teruglezen twijfel ik anders nog wel over Stefanovich...
zou hij niet op mij hebben gestemd omdat hij dan toch de enige was en met opzet vanwege speltechnische redenen niet op Hill hebben kunnen stemmen?

Terug
Naar boven