AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Stefano

Legolas en Gimli zitten ook nog steeds in het spel he

Legolas en gimli zijn in principe gewoon burgers. Tot en met dag 5 zijn ze zelf een zwakte want ze mogen niet op dezelfde persoon stemmen.

Aragorn (eenmalige killfunctie) en Gandalf (de beschermer 's nachts) is hij al zeker niet. Enige nuttige dat er dan nog inzit voor de burgers is Tom bombadil.

Ik wil gerust switchen van stefanovich hoor naar gelijk wie maar de verhalen en de hints laten uitslaan dat penose aan de goeie kant zit.

hoxyz

Remtoop :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal dag 5

Een groot ongeluk voor de dwergen van Midden-Aarde. Na de dood van zijn beschermer Dain was er niemand meer die het voor arme Gimli op kon nemen in de grote heksenjacht, waar zijn elvenhaat het hem duur heeft komen te staan. Gimli kon niet anders dan op iemand anders stemmen, want wie gaat er nou in godsnaam hetzelfde stemmen als zo'n vuile boself? De nazgûls wrijven zich in hun handjes, op 1 nazgul na, die vandaag even een dagje ertussenuit ging. Ook Gandalf, Boromir, Elrond en nog een vreemd type besloten vandaag zich niet uit te laten wie eruit moest. De Witch-King is hard op zoek naar Gollum, die de Ring bij zich draagt waarmee hij het kwaad exponentiële krachtgroei kan geven.
De grote vraag is nu; Wie neemt het voortouw bij de Vrije Volken, nu de wijze Galadriël weggejaagd en vermoord is? Kan Aragorn zijn leger juist gebruiken? Kan Gandalf de Witch-King afslaan? En wanneer zal Tom Bombadil gaan dansen? We zien het in de volgende aflevering!

Stefanovich is dood
Hij was Gimli

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm klote

Nou wie was vandaag niet actief?

Trouwens nu mijn rol bij iedereen wel bekend is, lijkt het me handig om mij vanavond te beschermen. Zie tekst

Hahhaahha wat een pot dit :roflol:

Gewoon echt geen idee wie evil is in deze pot :roflol:

Ik had het echt niet gedacht van je man, waarom gedroeg je je als een cult ? Met zo een rol had je wel iets meer in het spel mogen zitten

Na een 1ste snelle check lijkt me dat Krimlo vandaag niet actief geweest is, kan me ook miszien hebben, morgen heb ik meer tijd om te zoeken

Zit dbdirk er nog in ?

Verdomme jongens ik zei het. Nu dus echt op penose morgen. Zonde dit..

Daar heb je toch niks aan.

Heb je het nou nog niet door ?

Lijkt me ook. Maar beter in éen keer de "wolf"

---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

De Witch-King is hard op zoek naar Gollum, die de Ring bij zich draagt waarmee hij het kwaad exponentiële krachtgroei kan geven.

Nogmaals, wees zo slim om mij te beschermen vannacht....

Als de wolf eruit gaat neemt een cult het over (en daar zijn er nog drie van denk ik). Steensteen heeft dit erin gestoken omwille van de tom bombadil rol samen met dat de cults hun wolf niet weten. Anders kon er gebeuren dat een cult met een burger werd verwisseld en kon de nieuwe burger gewoon de wolf vermelden.

Terug
Naar boven