Fitness Seller

BB_

• Topic Starter Topic Starter
Zijn openingszinnen.

Wovano had al voor me, vroeg jou of het een goed idee was ivm het eten. Zien zaterdag wel even of we het doen, wat ga je trainen?
Bij voorkeur benen. Vnl. omdat ik in het weekend altijd bij FOX train en daar meer beenoefeningen en -machines heb dan in mijn de doordeweekse gym. Verder vind ik benen het leukst en ben ik in het weekend minder tijdgebonden.

ik zie het verband nemen van pwo en eten niet?
Vaak stilt het best je honger wat right? Aangezien de oude preworkouts toch een soort van amfetamien-achtig effect hebben. Maar goed, jullie hebben me overgehaald. We gaan scoopen. VOOR GOUD!

Nou als je een scoopie monster in je nek drukt dan kan t zo zijn dat je daarna echt geen honger hebt.

Potverdikke... Het lijkt hier inmiddels wel zon vage site met "van muurbloempje tot casanova in drie weken met de nieuwste revolutie in daten. Koop nu mijn boek!"

Laatst bewerkt:
Vaak stilt het best je honger wat right? Aangezien de oude preworkouts toch een soort van amfetamien-achtig effect hebben. Maar goed, jullie hebben me overgehaald. We gaan scoopen. VOOR GOUD!
Ik krijg vaak juist honger van burners en preworkouts:o

Dit dus:o

Dat klopt, want wij kennen geen honger. Dat hebben kinderen in Afrika en Marvin.
Fixed

• Like
Waarderingen: vntl
nou ik heb toch echt wel honger , de kinderen in Afrika hebben geen eten ! verschil van dag en nacht .
Favoriete lift beste Bert go !!!!!

Squat. :D

Shoulder Press vind ik ook wel fijn, maar OHP met barbell is mijn minst favoriete compound en DB Shoulder Press vind ik juist heerlijk.

Qua isolatie-oefeningen vind ik Leg Extensions en DB Front Raises genieten. Die verzuring brengt een drive/adrenaline naar boven waardoor ik het liefst dropsets "down the rack" doe tot ik wegbrand. :fire::fire:

Squat. :D

Shoulder Press vind ik ook wel fijn, maar OHP met barbell is mijn minst favoriete compound en DB Shoulder Press vind ik juist heerlijk.

Qua isolatie-oefeningen vind ik Leg Extensions en DB Front Raises genieten. Die verzuring brengt een drive/adrenaline naar boven waardoor ik het liefst dropsets "down the rack" doe tot ik wegbrand. :fire::fire:
man naar mijn hart , squats are love , squats are life

Laatst bewerkt:
Dat klopt, want wij kennen geen honger. Dat hebben kinderen in Afrika.

Kinderen in Afrika hebben over het algemeen ook geen honger. Ik heb bijna 20 jaar in Malawi en Zambia gewoond, in Malawi het eerste jaar in een klein dorp. (Dit zijn 2 van de armste landen van het continent.) Zodoende heb ik persoonlijk kunnen vaststellen dat er niet op grote schaal honger wordt geleden. Er is zelfs zo weinig honger dat mensen daar niet graag de westerse kost aten die ik ze soms probeerde voor te zetten. Er is af en toe wel plaatselijk hongersnood, als door bv. overstromingen een oogst mislukt.

Ik word echt moe van mensen die de hele dagen roepen "wij kennen geen honger". https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/honger#.W631U3szaUk

Ik ken dagelijks honger. Ik ben echter niet aan het verhongeren of aan het honger lijden.
Bij mij is het zeggen van "ik heb honger" er in opvoeding uitgebannen (is dit correct ABN? :thinking:). Het gaat er meer om dat wij het retegoed hebben (en dus niet moeten klagen) en dat je lichaam heel wat meer kan hebben dan je denkt. Het is vnl mentaal.

Kinderen in Afrika hebben over het algemeen ook geen honger. Ik heb bijna 20 jaar in Malawi en Zambia gewoond, in Malawi het eerste jaar in een klein dorp. (Dit zijn 2 van de armste landen van het continent.) Zodoende heb ik persoonlijk kunnen vaststellen dat er niet op grote schaal honger wordt geleden. Er is zelfs zo weinig honger dat mensen daar niet graag de westerse kost aten die ik ze soms probeerde voor te zetten. Er is af en toe wel plaatselijk hongersnood, als door bv. overstromingen een oogst mislukt.
Ik denk dat er uit 'het leven beneden de armoedegrens' verkeerde conclusies worden getrokken. Dit zegt inderdaad niets over honger lijden en geld ook nog niet per sé.

Ik heb hetzelfde probleem: pwo met dmaa of unstoppable V1, na de training kreeg ik daar een (lichte) crash van en ik moest mezelf pushen om iets te eten. Die crash ging dan wel over nadat ik iets gegeten had, maar je moet het dus wel eerst kunnen :P

Ik denk dat er uit 'het leven beneden de armoedegrens' verkeerde conclusies worden getrokken. Dit zegt inderdaad niets over honger lijden en geld ook nog niet per sé.

Per se is zonder accent aigu :devilnana:Mijn excuses, ik wou je gewoon ook eens verbeteren :burns:

Terug
Naar boven