ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben zo'n typisch voorbeeld van een hersenloze spierbundel dus eventuele spelfouten zijn mij niet aan te rekenen

Ik krijg er een chemisch gevoel bij, waarschijnlijk omdat de meeste etenswaren van nature niet blauw zijn. Laten we het maar op zuur houden (of umami, dat is echt zo'n niet te plaatsen smaak, alsof het van een andere planeet komt).
Bedankt, interessante stuff. Ik associeer dagen van de week ook met kleuren. Cijfers niet.
Toen ik 17 was en keuring voor Defensie deed, kreeg ik het advies dat wat krachttraining geen kwaad kon. Volgens mij het standaard advies voor iedere knul van 17 die er nog als een skinny jochie uit ziet. Niet dat ik direct slap was t.o.v. leeftijdsgenoten, maar een paar kilo's mochten er inderdaad wel op. Ik zat op basketbal en daar werden we op de training regelmatig afgebeuld. Echt op kracht trainden we niet, het beperkte zich tot push-ups, sit-ups, sprongkracht en rennen.Eerlijk is eerlijk. Velen hier zullen niet de informatie geven die jij hebt gegeven de afgelopen dagen. Dat gezegd hebbende.
Waarom ben je aan deze sport begonnen en wat is jouw "drive"
Nee, ik houd wel van dieren, maar dieren hebben ook tijd en aandacht nodig en als ik een weekje in het buitenland zit voor mijn werk, maar ook op een gewone doordeweekse dag als ik met werken en trainen van 06.30-20.00 uur van huis ben vind ik het niet echt praktisch. Daarnaast horen dieren m.i. vrij in de natuur thuis, alhoewel dit voor gedomesticeerde dieren zoals honden en katten natuurlijk niet meer opgaat.Dappere log hier. Maar ook een serieuze vraag, het valt mij op dat enkele daargelaten, veel bb-ers (ik hoop dat ik dit goed spel met alle spellingsfascisten hier) een kat hebben. Loopt er in huize Bert ook een pluisbeest rond?
Anderen ballen zijn gladgeschoren en niet pluizigIn. En hier ben ik ook wel benieuwd naar! Andere pluizenballen mogen ook vermeld worden.![]()
.
Ik ben als kind wel gepest, wat mij erg onzeker heeft gemaakt (i.c.m. mijn kataktereigenschappen die ik van mijzelf/genetisch al had). Laatste jaren ben ik op veel vlakken veel zelfverzekerder geworden, met name door hetgeen ik wel heb bereikt en doordat ik weet wat mijn zwakke én sterke punten zijn en deze nu veel beter kan plaatsen en relativeren. Soms komt die onzekerheid nog wel eens naar boven, m.n. als ik buiten mijn comfortzone treed. In mijn werk doe ik overigens helemaal niet graag routine-/lopendebandwerk en pak ik graag nieuwe en onbekende dingen op.is er vroeger iets traumatisch gebeurt waardoor je zo in het leven staat
Het is je vergeven (laten we het immers gezellig houden) en algemeen bekend dat bodybuilders hersenloze, AAS-spuitende, onopgeleide tokkies zijn.ik ben zo'n typisch voorbeeld van een hersenloze spierbundel dus eventuele spelfouten zijn mij niet aan te rekenen

Haha! Nooit meer eten of nooit meer slapen?Nooit meer trainen of nooit meer mensen verbeteren?

Dt-fouten, ook als het in een specifiek geval enkel om een 't' gaat.
Aangezien ik zelf dit topic ben gestart, wil ik ook eerlijk en open zijn.
Dus: ja.

Overdreven vriendelijke schoonmaker (ja, een kerel) hier in het hotel. Heeft ie dit voor mij achtergelaten.Kappen man, is niet leuk.
![]()

er zijn nog mensen die niet alleen met hun lul denken

Het is algemeen bekend dat bodybuilders hersenloze, AAS-spuitende, onopgeleide tokkies zijn.![]()
Dus daarom zou je die spuit wel een keer willen proberen... Je "wilt" er ook bij horenHet is je vergeven (laten we het immers gezellig houden) en algemeen bekend dat bodybuilders hersenloze, AAS-spuitende, onopgeleide tokkies zijn.![]()

Wat is dit nu Bert?
Je autistische trekjes worden wel minder wanneer je de de macht van de poes ontdekt..

Deadlift: aangezien ik veel moeite heb met een correcte uitvoering en ik dit vond conflicteren met m'n beentraining, heb ik afgelopen jaar mij eerst op partials (Rack Pulls) gefocust. Hier kun je een stuk zwaarder op gaan, dus zou geen max. voor DL durven noemen. Rack Pulls 1x230 kg. Tijdens de cut heb ik nog weleens gedeadlift op 10 reps, 10x160 max.

Zeker. Dan kan ik ook al poserend rondjes lopen zonder t-shirt met een flesje water in mijn hand op Dominator en Masters of Hardcore. Nu ziet niemand mij staan. En natuurlijk Gorilla- en Gold's Gym-stringers/-tanktops dragen; nu zouden die als een gordijn om mijn lichaampje zwabberen.Dus daarom zou je die spuit wel een keer willen proberen... Je "wilt" er ook bij horen![]()
![]()

Je autistische trekjes worden wel minder wanneer je de de macht van de poes ontdekt..

WTF, dat moet auto-correct of een hack zijn.
Ik weet als geen ander dat de -n enkel geplaatst wordt indien er geen zelfstandig naamwoord volgt en indien het refereert naar eerder genoemde personen (dus niet voorwerpen).Waar heb je een coach voor ? een coach hebben en een discutabele squat diepte ? niet kunnen deadliften ? lel wutDeadlift: aangezien ik veel moeite heb met een correcte uitvoering en ik dit vond conflicteren met m'n beentraining, heb ik afgelopen jaar mij eerst op partials (Rack Pulls) gefocust. Hier kun je een stuk zwaarder op gaan, dus zou geen max. voor DL durven noemen. Rack Pulls 1x230 kg. Tijdens de cut heb ik nog weleens gedeadlift op 10 reps, 10x160 max.
Squat: slechts 3x120 kg (of 125-130 met discutabele ROM en uitvoering. Ja, ik weet het, it sucks.
Bench: 1x140 kg (overigens maar één keer gelukt op een goeie dag)
.
Coaching was vnl. online, behalve prep. Ik zeg enkel dat bij die gewichten de ROM/diepte twijfelachtig was, dus houd het maar bij 120 kg squat tot parallel. Ik zeg niet dat ik niet kan deadliften, vandaag nog gedaan. Om diverse redenen heb ik mij afgelopen jaar echter beperkt tot Rack Pulls. Komende periode wil ik mij meer op DL focussen. Volgens mij DL 80% van de BB'ers en mensen op dit forum (uitgezonderd PL'ers) niet, dus wat is je punt? Verder kan ik je niet helemaal volgen, omdat je zin niet helemaal lekker loopt en je precieze vragen niet echt duidelijk zijn.Waar heb je een coach voor ? een coach hebben en een discutabele squat diepte ? niet kunnen deadliften ? lel wut
kan kloppen wat je zegt , ben namelijk stonedCoaching was vnl. online, behalve prep. Ik zeg enkel dat bij die gewichten de ROM/diepte twijfelachtig was, dus houd het maar bij 120 kg squat tot parallel. Ik zeg niet dat ik niet kan deadliften, vandaag nog gedaan. Om diverse redenen heb ik mij afgelopen jaar echter beperkt tot Rack Pulls. Komende periode wil ik mij meer op DL focussen. Volgens mij DL 80% van de BB'ers en mensen op dit forum (uitgezonderd PL'ers) niet, dus wat is je punt? Verder kan ik je niet helemaal volgen, omdat je zin niet helemaal lekker loopt en je precieze vragen niet echt duidelijk zijn.