MuscleMeat

BB_

Ben je echt nog maagd op je 30ste? Nou dat vind ik dan knap dat je daar bewust voor kiest ipv meaningless sex en dat je daar open over bent :thumbs:

Het belooft wel 'afzien' wanneer je aan de AAS gaat :o Stay away from tren...

Bert wat doe jij je aan met alle internethelden op een rij

Hahahahahahaha mooi hoe druk het hier is :roflol:

Gewoon Turinabol stacken met je test Bert gaat je geiligheid weg van true story :P

ik denk niet altijd met me lul maar als dat gebeurd doorboor ik alles.

Inbefore Bert heeft low test :trollface:

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Bert wat doe ujij je aan met alle internethelden op een rij
Kom maar op. Op dit punt schaam ik me echt niet en als ik lui hoor opscheppen met hoeveel vrouwen ze het wel niet hebben gedaan, vind ik dat echt zo kansloos. Als een vrouw zo is, vinden we het een h**r en sl*t, maar bij mannen is dit prima?

hahaha mijn excuses hiervoor

• Like
Wat een eisen zeg :haha:

Heb je er moeite mee dat er niet zo iemand is in je leven, of mis je het niet?
Eisen? Waar lees jij eisen. Ik wil alleen mijn eigen gang kunnen gaan, maar noem hier eigenlijk alleen maar primaire levensbehoeften (ja, voor mij behoort sporten daar ook, denk dat dat in de plaats van seks is gekomen :roflol:).

Eisen? Waar lees jij eisen. Ik wil alleen mijn eigen gang kunnen gaan, maar noem hier eigenlijk alleen maar primaire levensbehoeften (ja, voor mij behoort sporten daar ook, denk dat dat in de plaats van seks is gekomen :roflol:).
Bert is alvast aan het oefenen voor wanneer hij getrouwd is , vooruitziende blik! goed Bezig Bertje
Blijf je btw voor defensie werken ?

• Like
Terug
Naar boven