- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik val op oranje poppen met een kutstem.
Aangezien ik zelf dit topic ben gestart, wil ik ook eerlijk en open zijn.
Dus: ja.

Waarom is dat om te lachen?
Waarom is dat om te lachen?
Prima toch wanneer iemand daar bewust voor kiest?

@Col_inc heeft zijn hormonen niet altijd onder controle![]()
er zijn nog mensen die niet alleen met hun lul denkenhaha ja inderdaad. Vandaar dat ik hem ook niet snap.
Kom maar op. Op dit punt schaam ik me echt niet en als ik lui hoor opscheppen met hoeveel vrouwen ze het wel niet hebben gedaan, vind ik dat echt zo kansloos. Als een vrouw zo is, vinden we het een h**r en sl*t, maar bij mannen is dit prima?Bert wat doe ujij je aan met alle internethelden op een rij
Hé hé, in mijn topic zijn dt-fouten niet toegestaan.ik denk niet altijd met me lul maar als dat gebeurd doorboor ik alles.

Als een vrouw zo is, vinden we het een h**r en sl*t, maar bij mannen is dit prima?

Eisen? Waar lees jij eisen. Ik wil alleen mijn eigen gang kunnen gaan, maar noem hier eigenlijk alleen maar primaire levensbehoeften (ja, voor mij behoort sporten daar ook, denk dat dat in de plaats van seks is gekomenWat een eisen zeg
Heb je er moeite mee dat er niet zo iemand is in je leven, of mis je het niet?
).er zijn nog mensen die niet alleen met hun lul denken
Kunnen vrouwen denken?

Bert is alvast aan het oefenen voor wanneer hij getrouwd is , vooruitziende blik! goed Bezig BertjeEisen? Waar lees jij eisen. Ik wil alleen mijn eigen gang kunnen gaan, maar noem hier eigenlijk alleen maar primaire levensbehoeften (ja, voor mij behoort sporten daar ook, denk dat dat in de plaats van seks is gekomen).