- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je bij defensie en binnen een werkt is >> 90% man. Ik hoop eerder iemand in de sportschool te ontmoeten. Dan wordt het wellicht ook beter begrepen wanneer ik liever train dan thuis op de bank hang en wanneer ik met voeding bezig ben.
Eisen? Waar lees jij eisen. Ik wil alleen mijn eigen gang kunnen gaan, maar noem hier eigenlijk alleen maar primaire levensbehoeften (ja, voor mij behoort sporten daar ook, denk dat dat in de plaats van seks is gekomen).

Kom maar op. Op dit punt schaam ik me echt niet en als ik lui hoor opscheppen met hoeveel vrouwen ze het wel niet hebben gedaan, vind ik dat echt zo kansloos. Als een vrouw zo is, vinden we het een h**r en sl*t, maar bij mannen is dit prima?

Maar als je verwacht dat je je hele dagplanning aan kunt blijven houden zonder tijd vrij te hoeven maken voor een chick, ga je er natuurlijk nooit eentje vinden. Dat vereist namelijk altijd tijd en inspanning. En geloof het of niet dat kan zelfs leuk zijn![]()

Werken eten trainen mealpreppen slapen huishouden en het liefst niet afwijken van mijn schema. Dus een avondje iets anders doen past lastig en een training skippen voor een dagje uit of een avondje stappen gaat er bij mij niet in, of met heel veel moeite en ongemak.
Ik ga er toch nog even ernstig op reageren
Er is zeker niks mis met op je 30ste maagd zijn. Het kan wel een probleem vormen voor toekomstige relaties wanneer je te lang vrijgezel bent. Je wordt namelijk ouder en bent het gewend om enkel naar jezelf te moeten kijken. Wanneer je dan ooit een vaste relatie zou hebben dan is de kans heel groot dat je moeite hebt om water bij de wijn te doen. Terwijl het echt heel mooi is als twee personen er in slagen om hun persoonlijke gewoontes te veranderen naar gemeenschappelijke gewoontes.
Je moet er dus voor OPEN staan om samen te leven met iemand en tegelijk het geluk hebben dat jullie samen beter zijn dan jullie individueel zijn (als 1 partij enkel naar zichzelf kijkt, dan mag je het eigenlijk meteen vergeten). Als je een relatie hebt waardoor je een betere versie van jezelf bent ==> Best thing ever!

.Toch die vriendelijke meneer in de sauna niet zo moeten afwijzen...Ja, ik val op oranje poppen met een kutstem.
Aangezien ik zelf dit topic ben gestart, wil ik ook eerlijk en open zijn.
Dus: ja.
Kom naar de meet, dan kun je je oordeel bijstellen.Volgens mij heeft hij een echte testosteronkop, om over die pecs nog maar te zwijgen.
Dan kun je beter een h**r neuken.
Ik ga er toch nog even ernstig op reageren
Er is zeker niks mis met op je 30ste maagd zijn. Het kan wel een probleem vormen voor toekomstige relaties wanneer je te lang vrijgezel bent. Je wordt namelijk ouder en bent het gewend om enkel naar jezelf te moeten kijken. Wanneer je dan ooit een vaste relatie zou hebben dan is de kans heel groot dat je moeite hebt om water bij de wijn te doen. Terwijl het echt heel mooi is als twee personen er in slagen om hun persoonlijke gewoontes te veranderen naar gemeenschappelijke gewoontes.
Je moet er dus voor OPEN staan om samen te leven met iemand en tegelijk het geluk hebben dat jullie samen beter zijn dan jullie individueel zijn (als 1 partij enkel naar zichzelf kijkt, dan mag je het eigenlijk meteen vergeten). Als je een relatie hebt waardoor je een betere versie van jezelf bent ==> Best thing ever!

Dan mag je niet zo snel in de kont.

Waardoor "dan kun je beter" niet meer opgaat.
Momenteel heb ik het nog prima naar mijn zin bij Defensie en heb ik plezier in mijn werk en dat blijft toch het belangrijkst. Carrierèretechnisch en qua doorstroming biedt Defensie ook genoeg mogelijkheden, maar ik sta ook open voor een baan buiten Defensie. Ik denk echter dat we het best goed hebben bij Defensie en niet mogen klagen.Bert is alvast aan het oefenen voor wanneer hij getrouwd is , vooruitziende blik! goed Bezig Bertje
Blijf je btw voor defensie werken ?
Helaas (of gelukkig?
) is mijn libido en behoefte niet meer wat het geweest is. Of mijn test gaat allemaal naar mijn training en er blijft niets meer over. 
Dat verwacht ik ook niet en ik ben reëel en rationeel genoeg om te begrijpen hoe een relatie werkt. Het accepteren en je aanpassen is een ander verhaal.Maar als je verwacht dat je je hele dagplanning aan kunt blijven houden zonder tijd vrij te hoeven maken voor een chick, ga je er natuurlijk nooit eentje vinden. Dat vereist namelijk altijd tijd en inspanning. En geloof het of niet dat kan zelfs leuk zijn![]()
Wijze woorden en je geeft exact aan wat het punt is. Ik sta er wel voor open, maar mijn levensstijl is er zo ingesleten en ik ben erg op mezelf. Mijn autistische trekjes maken het er ook niet gemakkelijker op. Ik denk ook dat tijd en prioriteit zich vanzelf wel aanpassen als zo'n situatie zich voordoet. Ik heb ook een studie naast mijn full-time werk gedaan waar veel tijd in ging zitten en toen bleef ik er ook dagelijks bij sporten.Ik ga er toch nog even ernstig op reageren
Ik heb drie jaar werken, studeren en sporten gecombineerd en toen is mijn sociale leven een beetje verloren gegaan. Daarnaast ben ik ook een beetje een autistische einzelgänger en heb ik het voor mijn gevoel altijd druk.Dat wordt erg lastig dan idd....
Heb je wel vrienden?
Goeie vraag, daar worstel ik zelf best wel mee. Op de lange termijn zou ik toch wel een relatie willen. Verder ben ik blij als ik plezier blijf houden in mijn werk en sport en gezond blijf. Ik wil mezelf altijd blijven verbeteren, in de breedste zin des woords, dus of dat nou sportdoelstellingen, mentale grenzen of een studie, kennisuitbreiding of het leren van een nieuwe taal is/zijn.Helemaal mee eens! Je bent best wijs voor een Belg............J/K.
@Bert wat zou je in je persoonlijke leven nog willen bereiken?
Toch die vriendelijke meneer in de sauna niet zo moeten afwijzen...

Ik zou er gemakshalve niet vanuit gaan dat zo'n situatie zich spontaan voordoet, mede gelet op autistische trekjes. Verder heb je geen enge ziekte of ben je een melaatse, je hebt er kennelijk vrede mee en dan zal het in jouw geval in principe geen verkeerde keuze zijn. Dat je niet een kroegtijger bent en op zoek gaat naar vrouwen voor een avontuurtje is herkenbaar, dat vind ik ook oppervlakkig en daarmee zou ik toch wel mijn zelfrespect kunnen verliezen. Om goede intimiteiten te hebben met iemand heb je toch echt wel een aantal zaken nodig, en daar lenen zich doorgaans een paar uurtjes in de kroeg niet voor.Ik denk ook dat tijd en prioriteit zich vanzelf wel aanpassen als zo'n situatie zich voordoet.