Fitness Seller

BB_

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
O ja, het belangrijkste nog vergeten: tijdens de vrijdagrel meer mensen in dit topic hebben dan Marvin in zijn log. Gaat de goeie kant op, vandaag is de generale. :roflol: USER=25757]@Skatermarvin[/USER]

De kennis van @Galen en @harpep omtrent voeding, training en wetenschap en de politieke verdieping van @Arminius en @Gaspar Gomez vind ik ook noemenswaardig.

Heb je bepaalde normen vooropgesteld waar we ons morgen aan moeten houden of mogen we 100% purge-style gaan?

Dat verwacht ik ook niet en ik ben reëel en rationeel genoeg om te begrijpen hoe een relatie werkt. Het accepteren en je aanpassen is een ander verhaal.

Wijze woorden en je geeft exact aan wat het punt is. Ik sta er wel voor open, maar mijn levensstijl is er zo ingesleten en ik ben erg op mezelf. Mijn autistische trekjes maken het er ook niet gemakkelijker op. Ik denk ook dat tijd en prioriteit zich vanzelf wel aanpassen als zo'n situatie zich voordoet. Ik heb ook een studie naast mijn full-time werk gedaan waar veel tijd in ging zitten en toen bleef ik er ook dagelijks bij sporten.

Ik heb drie jaar werken, studeren en sporten gecombineerd en toen is mijn sociale leven een beetje verloren gegaan. Daarnaast ben ik ook een beetje een autistische einzelgänger en heb ik het voor mijn gevoel altijd druk.

Goeie vraag, daar worstel ik zelf best wel mee. Op de lange termijn zou ik toch wel een relatie willen. Verder ben ik blij als ik plezier blijf houden in mijn werk en sport en gezond blijf.

Tijd om het roer om te gooien, als je het mij vraagt. Die vriendin en die vrienden komen niet aanwaaien. Daar zul je achteraan moeten. En het leven is veel leuker met leuke mensen om je heen. Ook als je bb wat minder serieus neemt, kun je gains maken en daar plezier aan beleven (shoutout naar @Skatermarvin die toch een prima fysiek neerzet). Het leven heeft veel meer te bieden dan maanden afzien voor een 30 sec posedown in een of andere schuur in Schubbekuttenveen, waar je dan eventueel een plastic beker en een pot whey kunt winnen.

Tijd om het roer om te gooien, als je het mij vraagt. Die vriendin en die vrienden komen niet aanwaaien. Daar zul je achteraan moeten. En het leven is veel leuker met leuke mensen om je heen. Ook als je bb wat minder serieus neemt, kun je gains maken en daar plezier aan beleven (shoutout naar @Skatermarvin die toch een prima fysiek neerzet). Het leven heeft veel meer te bieden dan maanden afzien voor een 30 sec posedown in een of andere schuur in Schubbekuttenveen, waar je dan eventueel een plastic beker en een pot whey kunt winnen.
Die weg ben ik al eens ingeslagen en werkt niet voor mij. Ik ging me daar alleen maar minder bij voelen en werd er niet gelukkiger van.

Voor mijn gevoel begint BB nu pas serieus te worden en als ik AAS ga gebruiken vind ik het een preconditie dat alles eromheen 100% klopt (voeding, training, slaap). Ik wil stappen vooruit maken, niet een stapje terug doen.

Heb je bepaalde normen vooropgesteld waar we ons morgen aan moeten houden of mogen we 100% purge-style gaan?
Normen op dit forum zijn er niet behalve de regels waar de mods voor zijn. Ik ben wel aan het genieten van mijn vakantie, dus als ik niet reageer lig ik in de zon te maffen of ben aan het trainen.

Het verbaast mij echt hoe druk het op dit forum is, alsof iedereen vakantie heeft of zeer flexibele werktijden.

Die weg ben ik al eens ingeslagen en werkt niet voor mij. Ik ging me daar alleen maar minder bij voelen en werd er niet gelukkiger van.

Voor mijn gevoel begint BB nu pas serieus te worden en als ik AAS ga gebruiken vind ik het een preconditie dat alles eromheen 100% klopt (voeding, training, slaap). Ik wil stappen vooruit maken, niet een stapje terug doen.

Your call, maar ik denk dat je daar een enorme fout maakt. BB is nu leuk, maar is dat over 10 jaar ook nog zo? Of over 20? En het wordt er niet makkelijker op om nieuwe vriendschappen of relaties aan te gaan.

O ja, het belangrijkste nog vergeten: tijdens de vrijdagrel meer mensen in dit topic hebben dan Marvin in zijn log. Gaat de goeie kant op, vandaag is de generale. :roflol: @Skatermarvin

De kennis van @Galen en @harpep omtrent voeding, training en wetenschap en de politieke verdieping van @Arminius en @Gaspar Gomez vind ik ook noemenswaardig.
Moet zeggen Bert...met jouw mindset en leefstijl zou je het nog eens ver kunnen schoppen in de sport..

Niks geen afleiding..geen drank..geen vreterijen..

Maar je kunt te ver gaan! :finger:

O ja, het belangrijkste nog vergeten: tijdens de vrijdagrel meer mensen in dit topic hebben dan Marvin in zijn log. Gaat de goeie kant op, vandaag is de generale. :roflol: @Skatermarvin
:finger:

Your call, maar ik denk dat je daar een enorme fout maakt. BB is nu leuk, maar is dat over 10 jaar ook nog zo? Of over 20? En het wordt er niet makkelijker op om nieuwe vriendschappen of relaties aan te gaan.

Moet je die behoefte ook hebben om nieuwe vriendschappen aan te gaan of een relatie.

Ik citeer: "Op de lange termijn zou ik toch wel een relatie willen." Maar goed, het is natuurlijk niet mijn keuze, dus ik houd er wel over op ;)
Tja ieder zijn ding. Maar idd van een relatie moet je wel werk maken, dat komt niet zomaar aanwaaien.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat doe je voor werk bij Defensie?

Tja ieder zijn ding. Maar idd van een relatie moet je wel werk maken, dat komt niet zomaar aanwaaien.

Daar ben ik het niet mee eens.
Na mijn twintiger jaren single te hebben door gebracht en van me 25 tot 32 alleen maar buiten kwam om te sporten en naar de winkel te gaan is mijn huidige vrouw wel komen "aanwaaien".
Via een computerspelletje leren kennen. 2 weken later ontmoet en ze is nooit meer weg gegaan.
Inmidels getrouwd en 2 kinderen terijwl ik altijd dacht ik vind het wel best om single te zijn.

Bert maak je niet druk. Leef je leven en er komt van zelf wel iemand op je pad om je dagen mee te slijten.

Dat weet ik maar al te goed. Geloof me, ik heb een paar jaar terug zelfs bij een psycholoog gelopen en ben blij dat ik daar nu vanaf ben en weer goed in mijn vel zit. Ik weet dat het vanuit mijzelf moet komen wil ik er iets aan veranderen. Ik zeg: meer vrouwen @ de meet 6 oktober!

Dat weet ik maar al te goed. Geloof me, ik heb een paar jaar terug zelfs bij een psycholoog gelopen en ben blij dat ik daar nu vanaf ben en weer goed in mijn vel zit. Ik weet dat het vanuit mijzelf moet komen wil ik er iets aan veranderen. Ik zeg: meer vrouwen @ de meet 6 oktober!

Je kan ook jezelf sociaal engageren in het (D)BB'ing wereldje :)

De meet van 6 oktober is een goede start!

• Like
Waarderingen: BB_
Je hebt trouwens wel een dingetje met jezelf een beetje naar beneden brengen... Het was al eens eerder gezegd op het forum en wanneer ik je eerste post hier zo lees... :)

Nog een tip: op eventuele toekomstige dates haar spelling zeker niet proberen verbeteren, mmkay?

Moet zeggen Bert...met jouw mindset en leefstijl zou je het nog eens ver kunnen schoppen in de sport..

Niks geen afleiding..geen drank..geen vreterijen..

Maar je kunt te ver gaan! :finger:

:finger:
Iets met genen en AAS speelt ook een rol. Verder lijkt het er op dat ik door mijn hardloopverleden met slow-twitch fibers opgescheept zit. :treuren:
Moet je die behoefte ook hebben om nieuwe vriendschappen aan te gaan of een relatie.

Hoe kan ik als Opperkluizenaar deze wikiHow nog niet kennen, thanks. :roflol:
Wat doe je voor werk bij Defensie?
Helikopterengineer. Klinkt spannender dan het is. Voornamelijk configuratie beheer vanachter de computer, onderhoudsmanagement en afsluiten en uitvoering geven aan onderhouds- en aanschafcontracten met fabrikanten en andere landen.
Daar ben ik het niet mee eens.
Na mijn twintiger jaren single te hebben door gebracht en van me 25 tot 32 alleen maar buiten kwam om te sporten en naar de winkel te gaan is mijn huidige vrouw wel komen "aanwaaien".
Via een computerspelletje leren kennen. 2 weken later ontmoet en ze is nooit meer weg gegaan.
Inmidels getrouwd en 2 kinderen terijwl ik altijd dacht ik vind het wel best om single te zijn.

Bert maak je niet druk. Leef je leven en er komt van zelf wel iemand op je pad om je dagen mee te slijten.
Die instelling heb ik ook een beetje, want te geforceerd op zoek gaan werkt ook niet.

Ben je ook RotterdammerT (of omgeving)?

Terug
Naar boven