- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat van dat fietsen kan je ook anders interpreteren.111.3 kg
2200 kcal (rustdag)
16 km fietsen moest even naar ziekenhuis.
Trainingsdagen 2500 kcal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van dat fietsen kan je ook anders interpreteren.111.3 kg
2200 kcal (rustdag)
16 km fietsen moest even naar ziekenhuis.
Trainingsdagen 2500 kcal
Nu is het ook gelijk mn cardio, ook vanwege de afstand. De lichaamsbeweging die ik standaard krijg elke dag tel ik niet als cardio. Of bedoel je dat niet?Dat van dat fietsen kan je ook anders interpreteren.
Klonk als in "10x150kg gedrukt, toch ff 112 gebeld".Nu is het ook gelijk mn cardio, ook vanwege de afstand. De lichaamsbeweging die ik standaard krijg elke dag tel ik niet als cardio. Of bedoel je dat niet?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar zal wel aan mij liggen.Klonk als in "10x150kg gedrukt, toch ff 112 gebeld".
16 km fietsen moest even naar het ziekenhuis...Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar zal wel aan mij liggen.
Vrouwen spreken niet altijd de waarheid he.

functioneel?Vandaag alleen cardio, 35 minuten crosstrainer. Wel fietsen naar de stad, drankje gedaan.
Fietsen wel. Crosstrainer voor de cut, zou je als functioneel kunnen zien 😅 maar niet om mij van A naar B te verplaatsen.
T zou wel een mooi zicht zijn. zo een crosstrainer op wieltjes... stoppen aan een terrasje: Voor mij een pilsje graag!Fietsen wel. Crosstrainer voor de cut, zou je als functioneel kunnen zien 😅 maar niet om mij van A naar B te verplaatsen.