XXL Nutrition

BB'er geaccepteerd of niet?

CS 123

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit op de middelbare school :P ik vind mensen vreemd luister:
Mijn vrienden zeggen cas je moet niet zoveel fitnessen want je wordt te breed. Ik zeg dat is juist de bedoeling en dan zeggen ze echt de hele klas bijna dat is niet mooi, ik vraag wat vinden jullie dan wel mooi kippearmpjes nee nee dat niet? Laat ik een paar plaatjes zien welke is het mooiste ? Kom je uit bij een kerol 95 kilo bf 8 % dan zeg ik jah vrienden dats ook een BB'er. Ik vat ze niet :P moest ik ff kwijt. Ik ga iig lekker door :P

Join the club.

Inderdaad, niets van aantrekken. ;)

Niks van aantrekken inderdaad. Krijg vaak genoeg de opmerking 'Hoeveel til je?' Who cares man, Ik ben een BB-er geen powerlifter.

je bent nog maar 15 en hebt al een aardige "afvalrace" erop zitten... hoor het ook wel af en toe, maar daar stoor ik me niet aan, je doet het toch voor jezelf? om je beter in je vel te voelen of niet.. dus, niet teveel naar luisteren en verder trainen ;)

Mensen roepen dat ze het niet mooi vinden omdat ze het zelf niet kunnen op brengen om hard te trainen, goed te eten etc. Het is makkelijker om een ander af te zeiken dan zelf eens aan je lichaam te werken.

krijg ook weleens wat commentaar te horen maar tis over het algemeen slecht tot niet onderbouwd. En als je vraagt of ze tevreden zijn met hun eigen lichaam is het antwoord vaak nee.

Zolang ze nog niet vragen of je een enge ziekte hebt met al die bulten moet je gewoon doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen roepen dat ze het niet mooi vinden omdat ze het zelf niet kunnen op brengen om hard te trainen, goed te eten etc. Het is makkelijker om een ander af te zeiken dan zelf eens aan je lichaam te werken.

krijg ook weleens wat commentaar te horen maar tis over het algemeen slecht tot niet onderbouwd. En als je vraagt of ze tevreden zijn met hun eigen lichaam is het antwoord vaak nee.

:lifter::thumb:

ag wacht maar totdat je wat ouder bent, toen ik in me laatste jaar zat begonnen er opeens heel veel jongens te fitnessen en hoor ze nu vaak genoeg praten over hoe vet zij een grote borst, dikke armen en benen enz enz, wel niet vinden. toen ze jonger waren vonden ze een grote brede jongen ook niet mooi.

Komt doordat BB tegenwoordig een freakshow is en al die bekende BB-ers vol zitten met rotzooi en daardoor een vieze buik hebben.

Dit is een BB-er:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dit is een of andere alien:

439px-Markus_R%C3%BChl.jpg

Ja, is vast een bierbuik :roflol:!!!

Nee is een Breezer buik.

• Topic Starter Topic Starter
Whahahah het is een breezersletje :P

Terug
Naar boven