Fitness Seller

Because life's too short to stay small

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Big-J

Eindbaas
Elite Member
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Ik ga hier m'n traingslog bijhouden.
Doel: Massa en kracht winnen

Hier wat stats:
19 jaar
113kg (01-10-09)
203cm, lengte-oefeningen zijn dus overbodig

B: 95kg
D: 190kg
S: 120kg

M: Borst, triceps
W: Benen, biceps
D: Schouders, triceps
Z: Rug, biceps
Voeding (per dag verschillend, dit is een beetje gemiddeld) kcal wil ik langzaam opvoeren komende tijd.

E: 350gr
K: 425gr
V: 70gr

kritiek is van harte welkom!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Schouders en hamstrings,

Shoulderpress, hammer machine: 20x20kg, 15x40kg, 12x60kg, 8x80kg, 6x90kg
Uprightrow: 12x25kg (ik ga er vanuit dat die ez-bar 5kg weegt) 10x30kg, 8x35kg, 6x40kg
Side dumbbell raises: 12x10kg (per hand), 10x12kg, 7x16kg, 7x16kg
Front plate raises: 3x8x25kg
lateral deltoid machine: 8x15kg, 8x20kg, 6x25kg

stiff legged deadlift: 10x50kg, 8x70kg, 6x90kg
leg curl 4 sets (ben de kg vergeten)
lying leg curl 2 normale sets, 1 drop set, ook de kg vergeten)

Je had toch al een log paar maanden terug? Enfin, succes Winterpeen.

ja, klopt. Was tijdens de cut.

Sterke deadlift!

Short ben je zeker niet... maar wat eet je weinig op een dag met jou lengte en gewicht.
Suc6.

Veel success, nette stats heb je. Stevige side raises bij je schoudertraining.

klopt, rug is m'n sterkste spiergroep. die 185kg heb ik gehaald in april ofzo, in de cut:p. Heb een poosje niet meer gedeadlift maar sinds aantal weken weer begonnen en ik voer het langzaam op. a.s. Zaterdag ga ik voor 4x170kg

Short ben je zeker niet... maar wat eet je weinig op een dag met jou lengte en gewicht.
Suc6.

Tussendoor drink ik nog wel 1 liter melk en ik voer mn kcal langzaam op, maar ik wil niet gelijk te hard van stapel lopen want m'n gewicht neemt wel toe

Veel success, nette stats heb je. Stevige side raises bij je schoudertraining.

Vind me schouders nog wel achterlopen, maar qua kracht gaat het goed vooruit.

Vandaag armen getrained, ging lekker.

Elke keer als ik maar licht voorover bukte om een dumbbell of iets dergelijks te pakken voelde ik m'n hamstrings goed, dus dat is goed:)

Tricpes
Small grip benchpress 20x20kg, 12x40kg, 8x60kg, 6x70kg
Incline skullcrushers 12x25kg, 8x30kg, 6x35kg, 6x35kg(pr)
Cable pushdown 10x30kg, 8x35kg, 6x40kg, 4x42,5kg(pr)
lying triceps extension, 1 hand, dumbbell beweegt tot borst, bovenarm in 90 graden hoek tot borst) 10x10kg 6x11kg, dropset:6x11kg, 5x8kg, 7x5kg

Biceps
Seted dumbbell curls 20x10kg, 10x14kg, 8x16kg, 6x18kg (per hand)
Bicepcurl machine 10x20kg, 8x25kg, 6x30kg,9 6x30kg (per hand)
Hammer curls 10x16kg, 8x18kg, 6x20kg (per hand)
Reverse EZ Bar Curl 4x10x20kg

Onderarmen
Wristcurls 3x10x25kg

Bro je traint wel heeeel veel oefeningen voor armen vraag mij af of het wel effectief is.

Lekker getraind dat wel topper....en voeding ziet er goed uit:thumbs:

Ik vind je indeling niet echt logisch eerlijk gezegd qua spiergroepen. De 3 zwaarste groepen achter elkaar zonder rust?

Heb je ook een vast schema qua oefeningen? Post het eens als je wil.

Schema en voeding ziet er wel goed uit.

Ik zou persoonlijk ook iets minder oefeningen draaien voor armen; kleine spiergroep die hebben niet zoveel nodig.
Maargoed if it works for you...

Edit: t*ring 2.03 lang.......pffff ik dacht dat ik lang was met 1,96 hehehehe jij bent een reus...

Quads en hams apart trainen is onzin bro.

Bro je traint wel heeeel veel oefeningen voor armen vraag mij af of het wel effectief is.

Lekker getraind dat wel topper....en voeding ziet er goed uit:thumbs:

Ik vind je indeling niet echt logisch eerlijk gezegd qua spiergroepen. De 3 zwaarste groepen achter elkaar zonder rust?

Heb je ook een vast schema qua oefeningen? Post het eens als je wil.

4 oefeningen, maar wel bijna alle oefeningen maar 3 setjes. Ik heb sinds ik train, armen er maar een beetje bij gedaan, ik probeer het nu een poosje met 4 oefeningen

De 3 grootste spiergroepen achter elkaar had ik nog niet over nagedacht, dit schema doe ik deze week voor het eerst. Ik kijk het wel aan, als het te zwaar is ga ik wel ruilen.

Edit: t*ring 2.03 lang.......pffff ik dacht dat ik lang was met 1,96 hehehehe jij bent een reus...

Quads en hams apart trainen is onzin bro.

Aangeraden door de sportschoolhouder, zelf prof bb geweest. Ik probeer het een tijdje zo en zie wel of het beter is/werkt.

ey winterpeen,

ziet er goed uit je logje. Ga et zeker bijhouden wat je vorderingen gaan worden... Ben zelf ook best lang 1.96 dus extra interessant voor mij :D Heb je geen foto's? ben ik wel benieuwd naar...

ey winterpeen,

ziet er goed uit je logje. Ga et zeker bijhouden wat je vorderingen gaan worden... Ben zelf ook best lang 1.96 dus extra interessant voor mij :D Heb je geen foto's? ben ik wel benieuwd naar...

goed zo :thumbs:

Heb nog geen foto's, ben wel van plan om die een keer te maken.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Vandaag nog m'n biceps opgemeten, 42cm beide kanten, maar als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds 2 sateprikkers, komt vast door de lengte van m'n armen.

Waar moet je btw je benen opmenten?

Vandaag nog m'n biceps opgemeten zei:
Heeft idd met de lengte van je armen en waarschijnlijk ook met je lichaamslengte te maken. Gewoon een keer trainen met iemand met lengte van 170 cm, zul je zien dat je armen in absolute zin al best groot zijn.

goed zo :thumbs:

Heb nog geen foto's, ben wel van plan om die een keer te maken.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Vandaag nog m'n biceps opgemeten, 42cm beide kanten, maar als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds 2 sateprikkers, komt vast door de lengte van m'n armen.

Waar moet je btw je benen opmenten?

is die 42cm aangespannen? en is dit koud gemeten?:)

aangespannen uiteraard:p en was 6 uur na de traning, zal het ook nog wel een x koud doen

Vandaag Quads en kuiten getrained.

Ik begon met squatten maar ik merkte gelijk al dat het zwaar aanvoelde en k*t ging,
20x50kg, 8x70kg, 6x90kg en daarna lukt het niet meer, ik denk gewoon mind ****.
vervolgens:

Legpress: 12x100kg, 10x125kg, 8x150kg, 7x170kg, 6x170kg (laatste 2 waren facking zwaar:P onderaan in deze post zie je filmpje van deze legpress, begin part 3
Barbell lunges: 2 sets met 20kg en sets met 40kg (6-8 reps)
Leg Extension: 10x60kg, 8x70, 6x80, 6x80, daarna met 1 been 6x40 en daarna een drop set met 6x40kg, 7x30kg, 7x20kg, 8x10kg

kuiten
4x12x125kg in legpress
Sitting calf raises: 15x70kg, 12x80, 10x90, dropset vanaf 8x100kg stappen van 20kg

Hier nog wat filmpjes van mijn sportschool gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=jMpp5ISw-ZE&NR=1&feature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=K4F1hWaXN4Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vUlS-yTb-AQ&feature=related

ok, ja ik zit zelf koud rond de 40 40,5 :( maar idd ik weet wat je bedoeld, het lijken net satestokjes.. te lange biceps k*tkooi moet echt veel massa hebben :p :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven