MuscleMeat

Become a freak kuurlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je echt 106 kg bent bij 1.73 meter is the joke on you gast. Dat betekent min of meer dat je eruit zit als Frodo gekruist met en tractor die licht geeft in het donker. Al die mensen waarvan jij denkt dat ze "mirin"... die gniffelen eigenlijk terwijl ze met hun hoofd schudden. Het is natuurlijk wel vet om af en toe op een forum iets over "stats" te zeggen zodat een paar andere dudes - die ook niet weten hoe ze hun schoenen moeten strikken - je post liken.

Je bent goed bezig. Iedereen wilt zoals jij zijn. Kusje.
GetBig XXL heeft zo nu en dan de neiging mensen met mindere stats dan hij heeft te kleineren. Dit duidt vaak op een gebrek aan zelfvertrouwen...
 
GetBig XXL heeft zo nu en dan de neiging mensen met mindere stats dan hij heeft te kleineren. Dit duidt vaak op een gebrek aan zelfvertrouwen...
daag hem uit om van de gear te gaan voor een tijd kunnen we ook om zijn stats lachen :P
 
Mwah op 106 kg bij 1.73 doe je gewoon echt iets goed als je geen vet zwijn bent. Dan is 't wel meer dan regelmatig een lading AAS in je knallen.
eensch dan nog
 
Mwah op 106 kg bij 1.73 doe je gewoon echt iets goed als je geen vet zwijn bent. Dan is 't wel meer dan regelmatig een lading AAS in je knallen.
Laat de regelmatige lading AAS dan maar eens weg en vertel me hoe dat werkt. Hoe dan ook, dat was ook het hele punt niet. Het is eerder het beargumenteren door op iemand zijn stats te wijzen. Het is nogal een breed wereldje dat krachtsport ding en iedereen heeft wat anders voor ogen als je de gym instapt. Het idee dat je het beter doet als je er - in mijn ogen - compleet belachelijk uitziet en dat als argument op een forum gebruikt is lachwekkend.
 
Natuurlijk snap ik de negatieve reactie's over gezondheids risico's en de gekozen hoeveelheden aas en gh etc.
Maar het is zijn lichaam en zijn keuze. Blijf vooral loggen omdat dit toch vrij uniek is.
 
Succes, idd blijf door loggen.
 
....
 
Laatst bewerkt:
Wat zet je nu precies en welke hoeveelheden?
 
Elke dag een beetje vetter en ongezonder :dunno:
 

Oei kerel. Ik ben absoluut niet tegen het wat fluffier worden in een bulk als je ook goed wat spier pakt, maar lijkt het jou/je coach niet verstandig om eerst wat te cutten? Nu gaan bulken, zeker met Slin erbij, zal je allicht doen gainen maar ik denk dat je hoofdzakelijk enorm vet zult worden en niet eens zult zien dat je traint..
 
Wrm bericht gewist heb mail maar kan progressie foto’s niet zien in de mail
 
De 1e week zit erop. Was een goede week, begon met een gewicht van 117.3 kg en nu zit ik op 118.5 kg . Begin nu goed vol te lopen , nog geen rare bijwerkingen gehad ook niet van de hgh . Het was wel even spannend de 1e keer slin nemen maar het is goed gegaan. De trainingen gaan ook goed vooruit , de gewichten gaan goed omhoog ,zit wel snel vol van de pomp dat is af en toe wel wat minder maar ja dat hoord erbij.

20180917_123747.jpg


20180917_123659.jpg


20180917_123639.jpg
 
Oei kerel. Ik ben absoluut niet tegen het wat fluffier worden in een bulk als je ook goed wat spier pakt, maar lijkt het jou/je coach niet verstandig om eerst wat te cutten? Nu gaan bulken, zeker met Slin erbij, zal je allicht doen gainen maar ik denk dat je hoofdzakelijk enorm vet zult worden en niet eens zult zien dat je traint..

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb dit ook voor gelegd aan hem en we gaan even kijken voor een nieuw plan van aanpak
 
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb dit ook voor gelegd aan hem en we gaan even kijken voor een nieuw plan van aanpak

Sorry man, maar ik krijg een beetje het idee dat je zomaar wat doet. Je mag toch aannemen dat je coach weet wat hij doet als hij iemand onder z'n hoede neemt met jouw stats? Je betaald hem tenslotte ook nog eens voor zijn kennis. Afijn, wellicht had ik ook wel een monster verwacht van je eerste update pic's xD
 
Insuline op een hoog vetpercentage is apart. Je insuline gevoeligheid is dan namelijk niet al te best. Niet bepaald optimaal of verstandig.

Beste eerst een andere aanpak. Wel heel interessant dit logje.

Keep it up!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven