Fitness Seller

Become a freak kuurlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd denk dat je wel super veel vocht gaat vast houden
 
Meer dan 3 gram AAS per week is toch wat overdreven?
 
Qua voeding eet je alles wat los en vast zit of heb je ook een voedingsschema?
 
Ben je niet bang voor je gezondheid?
 
Die 50 rep sets, zijn die rest paused of echt gewoon aan een stuk? Moet er niet aan denken man haha. Vind de 20 rep widowmakers uit DC training al om te kotsen. Benieuwd wat 't je gaat brengen :)
 
1750 test is echt niet meer leuk je neukt je zelf bont en blauw en dat meen ik serieus hield er een schrale lul aan over je wilt alleen nog maar neuken.
 
Damn bro, ben echt benieuwd wat het je gaat brengen.
Enerzijds hoop ik voor jou dat het gaat werken, anderzijds misschien beter van niet gelet op eventuele copycats die zich ziekenhuisrijp spuiten hoewel dat uiteraard hun eigen verantwoording is.
In ieder geval succes en ik blijf je sws volgen.:)
 
Veel succes, maar denk ook aan je gezondheid he.
 
Die 50 rep sets, zijn die rest paused of echt gewoon aan een stuk? Moet er niet aan denken man haha. Vind de 20 rep widowmakers uit DC training al om te kotsen. Benieuwd wat 't je gaat brengen :)

10 sec rust tegen elke reps
Ik doen hem zo 15,12,10,8, 5
 
Ik zal zeker op me gezondheid letten. Ik ga sws om de zoveel tijd even langs de huisarts voor check up
 
Qua voeding eet je alles wat los en vast zit of heb je ook een voedingsschema?
Ga zeker niet alles wat los zit eten. Hou me netjes aan het voedingsschema
 
all aboard the gaintrain! shjoo shjoo!
 
10 sec rust tegen elke reps
Ik doen hem zo 15,12,10,8, 5

Ja soort rest pause dus, thanks. Wel een oke schema, vind zelf 1 dag legs wat weinig en jammer dat er geen variatie in rep ranges te bekennen is. Vind zelf 15 reps verre van ideaal voor m'n werksets. Heb je al eerder/langer zo getraind?
 
Ja soort rest pause dus, thanks. Wel een oke schema, vind zelf 1 dag legs wat weinig en jammer dat er geen variatie in rep ranges te bekennen is. Vind zelf 15 reps verre van ideaal voor m'n werksets. Heb je al eerder/langer zo getraind?

Nee nog nooit. Ik ben er vorig week al mee begonnen was wel even wennen. Heb altijd 4x8-10 of piramide getraint . Legs doe ik 2x in de week
 
Ja en ik roep fuarrkk
Nu weer bij het zien van jouw stats hihi kusje
Als je echt 106 kg bent bij 1.73 meter is the joke on you gast. Dat betekent min of meer dat je eruit zit als Frodo gekruist met en tractor die licht geeft in het donker. Al die mensen waarvan jij denkt dat ze "mirin"... die gniffelen eigenlijk terwijl ze met hun hoofd schudden. Het is natuurlijk wel vet om af en toe op een forum iets over "stats" te zeggen zodat een paar andere dudes - die ook niet weten hoe ze hun schoenen moeten strikken - je post liken.

Je bent goed bezig. Iedereen wilt zoals jij zijn. Kusje.
 
Als je echt 106 kg bent bij 1.73 meter is the joke on you gast. Dat betekent min of meer dat je eruit zit als Frodo gekruist met en tractor die licht geeft in het donker. Al die mensen waavrvan jij denkt dat ze "mirin"... die gniffelen eigenlijk terwijl ze met un hoofd schudden. Maar het natuurlijk wel vet om af en toe op een forum iets over "stats" te zeggen zodat een paar andere dudes - die ook niet weten hoe ze hun schoenen moeten strikken - je post liken.

Je bent goed bezig. Iedereen wilt zoals jij zijn. Kusje.

Wow daar nu nog op reageren
Welkom op dit forum wat zijn je doelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven