Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer dan 3 gram AAS per week is toch wat overdreven?
op 400 mg test al , heb 3 kinderen bruh1750 test is echt niet meer leuk je neukt je zelf bont en blauw en dat meen ik serieus hield er een schrale lul aan over je wilt alleen nog maar neuken.

Die 50 rep sets, zijn die rest paused of echt gewoon aan een stuk? Moet er niet aan denken man haha. Vind de 20 rep widowmakers uit DC training al om te kotsen. Benieuwd wat 't je gaat brengen![]()
Ga zeker niet alles wat los zit eten. Hou me netjes aan het voedingsschemaQua voeding eet je alles wat los en vast zit of heb je ook een voedingsschema?
10 sec rust tegen elke reps
Ik doen hem zo 15,12,10,8, 5
Ja soort rest pause dus, thanks. Wel een oke schema, vind zelf 1 dag legs wat weinig en jammer dat er geen variatie in rep ranges te bekennen is. Vind zelf 15 reps verre van ideaal voor m'n werksets. Heb je al eerder/langer zo getraind?
. ^^ netjes
Als je echt 106 kg bent bij 1.73 meter is the joke on you gast. Dat betekent min of meer dat je eruit zit als Frodo gekruist met en tractor die licht geeft in het donker. Al die mensen waarvan jij denkt dat ze "mirin"... die gniffelen eigenlijk terwijl ze met hun hoofd schudden. Het is natuurlijk wel vet om af en toe op een forum iets over "stats" te zeggen zodat een paar andere dudes - die ook niet weten hoe ze hun schoenen moeten strikken - je post liken.Ja en ik roep fuarrkk
Nu weer bij het zien van jouw stats hihi kusje
Als je echt 106 kg bent bij 1.73 meter is the joke on you gast. Dat betekent min of meer dat je eruit zit als Frodo gekruist met en tractor die licht geeft in het donker. Al die mensen waavrvan jij denkt dat ze "mirin"... die gniffelen eigenlijk terwijl ze met un hoofd schudden. Maar het natuurlijk wel vet om af en toe op een forum iets over "stats" te zeggen zodat een paar andere dudes - die ook niet weten hoe ze hun schoenen moeten strikken - je post liken.
Je bent goed bezig. Iedereen wilt zoals jij zijn. Kusje.
hij wil als jou zijn bruh ,Wow daar nu nog op reageren
Welkom op dit forum wat zijn je doelen?