- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In. Tot op dit moment alles natty gedaan? Of heb je al een kuurverleden? Ik vind je stats (1m88, 116 kg, 16%) al best wel indrukwekkend namelijk.
Dat durf ik nog niet te zeggen, wanneer ik ermee ga beginnen .we hebben het er al wel over gehad. Ik weet ongeveer wel al wat voor protocol het gaat worden, als ik ermee ga beginnenIk lees mee maar ben vooral geïnteresseerd in de Synthol. Weet je hoe lang je wilt wachten voordat je daarmee start TS?
Dat durf ik nog niet te zeggen, wanneer ik ermee ga beginnen .we hebben het er al wel over gehad. Ik weet ongeveer wel al wat voor protocol het gaat worden, als ik ermee ga beginnen
Zou dag dan bijvoorbeeld 3ml per dag voor een maand zijn? Of mag je dat niet bespreken van je coach? Lijkt me dat je ook echt een pak massa moet hebben ok synthol te kunnen injecteren zonder dat het lelijk word toch? Of heb ik dat mis?
Wanneer wordt het dan niet lelijk? Vind het bij je coach lelijk hoor. Maar goed, hoort bij die freak status zeker
ik denk dat je een ziekte hebt hoe noemen ze dat als je er zo onbegrijpelijk groot onnatuurlijk gespierd uit wilt zien?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bigorexiaik denk dat je een ziekte hebt hoe noemen ze dat als je er zo onbegrijpelijk groot onnatuurlijk gespierd uit wilt zien?
Dit mijn huidige schema