Fitness Seller

Become a freak kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
In. Tot op dit moment alles natty gedaan? Of heb je al een kuurverleden? Ik vind je stats (1m88, 116 kg, 16%) al best wel indrukwekkend namelijk.

Innn

Al aan het sparen voor increlex dan? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees mee maar ben vooral geïnteresseerd in de Synthol. Weet je hoe lang je wilt wachten voordat je daarmee start TS?
Dat durf ik nog niet te zeggen, wanneer ik ermee ga beginnen .we hebben het er al wel over gehad. Ik weet ongeveer wel al wat voor protocol het gaat worden, als ik ermee ga beginnen

Dat durf ik nog niet te zeggen, wanneer ik ermee ga beginnen .we hebben het er al wel over gehad. Ik weet ongeveer wel al wat voor protocol het gaat worden, als ik ermee ga beginnen

Zou dag dan bijvoorbeeld 3ml per dag voor een maand zijn? Of mag je dat niet bespreken van je coach? Lijkt me dat je ook echt een pak massa moet hebben om synthol te kunnen injecteren, zonder dat het lelijk word. Of heb ik dat mis?

Laatst bewerkt:
Zou dag dan bijvoorbeeld 3ml per dag voor een maand zijn? Of mag je dat niet bespreken van je coach? Lijkt me dat je ook echt een pak massa moet hebben ok synthol te kunnen injecteren zonder dat het lelijk word toch? Of heb ik dat mis?

Zal met 1ml per dag beginnen voor een maand . En zoals je zegt eerst nog wat massa erbij , zodat het niet leijk wordt

Wanneer wordt het dan niet lelijk? Vind het bij je coach lelijk hoor. Maar goed, hoort bij die freak status zeker

Hoe ziet je huidige kuur er uit ?

ik denk dat je een ziekte hebt hoe noemen ze dat als je er zo onbegrijpelijk groot onnatuurlijk gespierd uit wilt zien?

ik denk dat je een ziekte hebt hoe noemen ze dat als je er zo onbegrijpelijk groot onnatuurlijk gespierd uit wilt zien?

Dat is geen ziekte hoor, hahahah.

Jij bedoelt dat je ongelofelijk gespierd bent maar in de spiegel nog steeds een klein mannetje ziet? Daar moet je eerst gespierd voor zijn denk ik. Alleen dromen over gruwelijk gespierd zijn telt niet

Heftig op jouw bodyfat :D

Wel dope dat je eerlijk bent. Ga je ook training / voeding loggen?

zou dan eerder proberen een physique te bereiken als op je profielfoto. Enorm maar wel proporties, heb je zelf liever niet proporties?
Als je dat zou lukken zou pas insane zijn.

edit: Dit komt ook wel weer zeurderig over, zo bedoel ik het niet though :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven