XXL Nutrition

Become a freak kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zou dan eerder proberen een physique te bereiken als op je profielfoto. Enorm maar wel proporties, heb je zelf liever niet proporties?
Als je dat zou lukken zou pas insane zijn.

edit: Dit komt ook wel weer zeurderig over, zo bedoel ik het niet though :P.

Daar wil ik ook zeker voor gaan proporties

Succes, in

Ben je serieus? Ik vind dit toch al behoorlijk wat. Gelukkig heb ik niet zulke doseringen nodig om te groeien.
Dit valt zeker mee voor een 3e kuur
De kuur die ik straks met hgh mee laat lopen is wel wat zwaarder . Ik zal straks de kuur en hgh protocol posten die ik ga doen

Vind het best gek hoor, zie mij zelf dat nog niet meteen in mij rammen :o

Maar goed, is tot op een zeker punt wel nodig wil je een freak zijn

Dit valt zeker mee voor een 3e kuur
De kuur die ik straks met hgh mee laat lopen is wel wat zwaarder . Ik zal straks de kuur en hgh protocol posten die ik ga doen

Nee, valt niet mee. Ik ben ook 115kg en ik kan nog makkelijk groeien op 300 mg test, 600mg deca. Ik ga nu voor het eerst een derde compound toevoegen (uitgezonderd orals) primo op 400mg.

Tja met meer AAS/GH/etc wordt je icm met de juiste schema’s voor training, voeding en rust nu eenmaal sneller groter. De risico’s nemen natuurlijk alleen maar meer toe naarmate je hoger gaat doseren. Zeker op een hoger vetpercentage en een minder clean voedingsschema, kom je dan al heel snel aan de verkeerde kant van de dunne lijn en loop je gewoon een stuk meer risico op zware bijwerkingen inzake je gezondheid.

Tja met meer AAS/GH/etc wordt je icm met de juiste schema’s voor training, voeding en rust nu eenmaal sneller groter. De risico’s nemen natuurlijk alleen maar meer toe naarmate je hoger gaat doseren. Zeker op een hoger vetpercentage en een minder clean voedingsschema, kom je dan al heel snel aan de verkeerde kant van de dunne lijn en loop je gewoon een stuk meer risico op zware bijwerkingen inzake je gezondheid.

Zou er dan een verschil zitten tussen iemand die langzaam opbouwt naar die hogere doseringen en hoger gaan in gewicht? Of hebben beide uiteindelijk evenveel gezondheidsrisico's?

IN :-)

Dit zal mijn kuur gaan worden vanaf 1 sept
Het is flinke kuur

1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout

De trainingen zullen in de style van Dorian Yates zijn. voeding zal zo schoon mogelijk zijn, zal rond 6000/7000kcal gaan zitten

Dat word knallen:p

Dit zal mijn kuur gaan worden vanaf 1 sept
Het is flinke kuur

1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout

De trainingen zullen in de style van Dorian Yates zijn. voeding zal zo schoon mogelijk zijn, zal rond 6000/7000kcal gaan zitten
en qua ai?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven