- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Haha ja ik heb maar 2 keer kunnen trainen deze week. Ik ga 28 januari mijn huis in, en heb veel avond werk gedaan om nog wat extra's te kunnen verdienen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ik verwacht wel een keer foto's zonder shirt..
of moet je nu eerst droger komen te staan voordat je weer een paar pic's dr op gooid hiero?
@Mas, ik zal proberen om dat filmpje nog te maken, weet alleen niet of ik weer 270 eruit ram (was in de kuur hè) Maar geen gezeur! Ik ga gewoon voor die 270!

Natuurlijke testproductie ook al terug aan de gang, Flowergirl?![]()
En wat zeg je nu van de AAS? Ga je ooit nog zonder trainen of vind je dat niks meer. Mocht ik ooit zo groot zijn en ik kan aan AAS komen is dat eigenlijk mijn enige angst, geen lol meer in het sporten zonder AAS.
Tja kan ik nog niet echt zeggen. Ik ben nog niet klaar met mijn nakuur, dus weet niet waar ik zal blijven hangen. Misschien valt het mee, misschien tegen.

Hoezo niet? Je bent er toch enthousiast over? Je gaat toch verder met kuren?![]()
.Je lijkt haast bang dat hij het niet meer gaat willen doen.

het is gewoon verslavend omdat je gewoon zo groot wilt blijven als je bent.. of gewoon nog groter![]()
maja dat is helemaal aan jezelf![]()
) als ik dalijk in mijn huis zit, kan ik er weer vol voor gaan!