Fitness Seller

Becoming an animal...

• Topic Starter Topic Starter
tsjah dat moet ook gebeuren he :D daar doe je dan gewoon even niks aan..

maar ik verwacht wel een keer foto's zonder shirt..
of moet je nu eerst droger komen te staan voordat je weer een paar pic's dr op gooid hiero?

maar ik verwacht wel een keer foto's zonder shirt..
of moet je nu eerst droger komen te staan voordat je weer een paar pic's dr op gooid hiero?

Ja denk wel dat ik eerst ff wat droger word, dan gooi ik wel wat erbij. Ben niet meer echt veranderd sinds de kuur, dus echt verschil (behalve dat ik vocht kwijt ben) zie je niet haha

Natuurlijke testproductie ook al terug aan de gang, Flowergirl?:p

@Mas, ik zal proberen om dat filmpje nog te maken, weet alleen niet of ik weer 270 eruit ram (was in de kuur hè ;)) Maar geen gezeur! Ik ga gewoon voor die 270!

Zo mag ik het horen bro, maar goed je zei dat je de 270 vrij strict uitvoerde dus meer een shrug
i.p.v. een powershrug dus ben benieuwd hoe je hem uitvoert ook al is het geen 270 die je trekt
minstens 250 hè ;)

houd er maar rekening mee dat de dip nog komen kan....

En wat zeg je nu van de AAS? Ga je ooit nog zonder trainen of vind je dat niks meer. Mocht ik ooit zo groot zijn en ik kan aan AAS komen is dat eigenlijk mijn enige angst, geen lol meer in het sporten zonder AAS.

En wat zeg je nu van de AAS? Ga je ooit nog zonder trainen of vind je dat niks meer. Mocht ik ooit zo groot zijn en ik kan aan AAS komen is dat eigenlijk mijn enige angst, geen lol meer in het sporten zonder AAS.

Tja kan ik nog niet echt zeggen. Ik ben nog niet klaar met mijn nakuur, dus weet niet waar ik zal blijven hangen. Misschien valt het mee, misschien tegen.

Haha ik zal zeker nog wel een kuur nemen, alleen op de vraag of ik het trainen zonder niet meer leuk vind.. kan ik dus nog geen antwoord geven :D

het is gewoon verslavend omdat je gewoon zo groot wilt blijven als je bent.. of gewoon nog groter :D
maja dat is helemaal aan jezelf ;)

het is gewoon verslavend omdat je gewoon zo groot wilt blijven als je bent.. of gewoon nog groter :D
maja dat is helemaal aan jezelf ;)

Het liefst groter ja! (gaat wel lukken hoor ;)) als ik dalijk in mijn huis zit, kan ik er weer vol voor gaan!

Dit was een leuke massakuur natuurlijk. Maar met Deca was het nog mooier geweest wss. Heb je overwogen die er bij te drukken?

Hoe sta je er nu bij? Al bloed gecontroleerd?

Bloed nog niet gedaan, dipje en terugval zit ik gedeeltelijk nog in :D t gaat opzich wel, alleen zijn de trainingen mentaal vooral zwaar

Terug
Naar boven