- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
hmm niet zetten, wel denk gewoon efi/caf/yohim.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even nog terugkomend op je kcal. Weet je op hoeveel kcal je hebt gezeten? En verhoogd iedere week...=

Heb je je voedingsschema gepost ook ergens=
krijg steeds een = ipv vraagteken

ja terug val haha de kuur is klaar, en kracht is aan het zakken.. geeft niet want dat hoort erbij. maandag beginnen met nakuur, en dan even lekker herstellen en cutten![]()
Vind je nu dat je zodanig bent vooruitgegaan dat het niet zonder kuren kon? Bedoel als je nu terugvalt naar oud niveau zou het wel jammer zijn van het geld / risico.
nee ben nu niet met de clenbuterol bezig, en aan massa heb ik zeker 13kg gepakt (in de top) maar BF is ongeveer zelfde gebleven, tijdens de dianabol leek ik het vettigst.
13 kg massa? Weet je het zeker? Vooral vocht/vet toch?13 kg massa? Weet je het zeker? Vooral vocht/vet toch?
anders had ik VVM gezet, alleen geld dat niet echt voor mij, maar dat vind jij niet erg toch? 
dat bedoelde ik idd schatanders had ik VVM gezet, alleen geld dat niet echt voor mij, maar dat vind jij niet erg toch?
![]()

ben erg benieuwd hoeveel kg's je lichter staat na laten we zeggen een maandje.
Tja ben ook benieuwd! clenbuterol in de nakuur is trouwens niet echt goed heb ik me hier laten vertellen man..