- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
ik ga t ook niet doen bro. bewaar t wel voor vlak voor de zomer om de laatste restjes vet (jeah right) te shredden![]()
muhaha jij bent echt de vetste ecto

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga t ook niet doen bro. bewaar t wel voor vlak voor de zomer om de laatste restjes vet (jeah right) te shredden![]()

Zal het de volgende keer voor je doen tut! Your wish is my command![]()
.Zo zien we ook wie hier de broek draagt.
Je zal er wel een kilo of 8 aan overhouden denk ik.

Whaha! Tja, ach.. Het heeft toch geen zin om een keyboard warrior uit te hangen als je lekkerste girl ook op het forum zit![]()
? 
.Busted! Heb je meerdere lekkere girls dan?
Ik vind het best schattig jullie twee.

haha nee hoor, alleen is flower de lekkerste girl van het forum
en dan moet je ons thuis eens zien hoe schattig we zijn![]()

Heb je last van androgene bijwerkingen gehad tijdens je kuur?
Meer lichaamsbeharing, zwaardere baardgroei, stem e.d.?
)dus ik moet vaker mee squatten ?
wordt wel een duur geintje... als dat elke keer gaat zoals vanavond![]()
ja mooi!! Clomid is je ergste fout geweest maat! Whaha hee check je mail man, ik zal je ff die upload sturen van SOAD enzo! Ik ga maffen! Laters gasten 
Ben je over het algemeen tevreden over je kuur en smaakt het naar meer?Uhm.. Nou alleen (merkbaar) meer beharing rondom mijn navel. Ik heb van nature geen borst, of rughaar, en bij mijn navel alleen een heel klein beetje, maar heb het zelfs geschoren tijdens de kuur omdat het echt veel werd ineens! Stem volgens mij niet, baardgroei ook niet echt. Vraag het eens aan flowergrrl of ze iets heeft gemerkt aan mijn stem. Ik merk het zelf niet!
Trouwens!! Nakuur begonnen maandag! Eerste week 40mg nolvadex, proviron nu gestopt. Heb vandaag even getraind met Rusher. (Was heerlijke training!)
Stond er echt van te kijken, want heb sinds mijn dianabol tijd dat ik een pr van 2x200kg squat had en een set (6x) van 180kg niet meer lekker kunnen squatten. MAAR! Heb vandaag zowaar (voor mijn doen, want zit echt in een nakuur moeheids periode) 6x120kg, 4x150kg, 2x170kg en 1x190kg gesquat! Was er zeer tevreden over, want dat is niet echt meer gelukt, hoogstens nog een set 160kg. Nu kijken hoeveel ik overhou als alles klaar is.. Hou jullie op de hoogte!
(heb trouwens wel last van puisten nu..)

) Maar geen gezeur! Ik ga gewoon voor die 270!