AndroidHealthClinic

Becoming an animal...

ben ik nu ook eindelijk een karma sl*t? JAY! (nee niet die ene)

edit: ook maar iets OT

hoe is de 2e inject bevallen, minder pijnlijk nu?

• Topic Starter Topic Starter
is jay cutler een karma sl*t dan? :D

ben ik nu ook eindelijk een karma sl*t? JAY! (nee niet die ene)

edit: ook maar iets OT

hoe is de 2e inject bevallen, minder pijnlijk nu?

uhm vandaag geen last gehad. van mijn benen ook niet echt. ben bang dat dat morgen allemaal komt... had het vorige week op woendsdag ook het ergst :( ben benieuwd!

nice kerel! Knallen maar!
ik ga je log zeker volgen! Ben benieuwd naar je fotos!

rusher, ik moet verdelen. heb geloof ik al 7 mensen gegeven maar lukt nog niet sl*t. ik schrijf het wel op een bonnetje ;)

goedkoop hoor :D

wees blij dat je krijgt ondankbare BIATCH! whaha (beter lief doen, anders gaat me 3de inject zeker k*t worden :D)

Zo, daar ben ik weer. Het was even een luie week voor me, had echt geen zin om te bloggen (sorry 4 that ;)) Ik heb nu net mijn derde inject gehad en het ging prima! De spier/massa/vet kweek gaat ook prima, ik woog net 100/101kg in mijn 3de week dus :D dat gaat super! Ong. 6kg aangekomen in +/- 2 weken. De omtrek van benen en biceps gaan ook lekker, de biceps meten voor de kuur 41cm, nu (warm ook nog eens) 43,7cm (weet trouwens niet of dat echt een goede progressie is maar ach...) de benen stonden op 65 cm en zijn nu 71cm, maar, heb super hard gesquat vandaag -> 6x120, 6x140, 4x160kg en legpresses gingen op 8x200, 8x275, 6x350kg! SUPER!!! Heb van de week DL nog 200kg gepakt (working on the exercise) en shoulder presses met 34kg db's. Sorry voor de korte log (ben nu alweer klaar) maar fok! ik ben kapot, verrot, en lui!! Dussuhh MUSCLES en tot laters!!

lui test varken :D

Gaat lekker animalcoïtus! Welke gym in dh train je eigenlijk?

Je voeding zit wel goed lees ik :D leuk log, leuke posts ook. Waar blijven die pics :D Ik blijf het volgen iig

leuk log!!!keep on posting!

Terug
Naar boven