MuscleMeat

Bedankt mensen van dit forum!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik wil graag die mensen bedanken die mij van harte Leangainer hebben aanbevolen! (DIT IS GÉÉN FLAUWE ADVERTENTIE OFZO!!)

Ik mix het met m'n egg-protein tot een heerlijke smaak die ik graag wegtank, iedere keer weer maar het belangrijkste:
Ik zit er nu een dikke week aan en de resultaten komen op! Ik heb de eerste week flink hoog ingezet met Leangainer en hard getraind.

Mijn eetlust neemt sowieso al toe maar wát een verschil in de sportschool: méér kracht, méér volume en zeker toen ik vandaag nogeens kritisch keek:
Veel meer vorm in armen, schouders en borst!
Geen opgeblazen vocht ofzo! Hard en vol. Dikke kilo erbij.
Alles 'blijft' beter staan, ik voel me er stukken beter bij en ik concludeer dus: top-fuel voor je lichaam!

Ik kijk uit naar de komende weken want als dit zo lekker doorgaat kom ik natural nog veel beter uit! :thumbs:

THX!

Weet je zeker dat het werkt?
Na een weekie?

als het echt zo goed is, mischien eff je dieetje er bij ofzo.
Of anders eff een pm naar me, met je schema....

He cool kun je me dit keer pm`en zonder een waarschuwing... :D ;) :p

Jokie

Leg eens uit wat er dan zo speciaal aan is, want ik zie niets. Veel eiwitjes, creatine en wat vitamine/mineralengezeik en dat is het...

Sorry, tot nader orde is dit gewoon reclame waar DBC zwaar geld voor gekregen heeft :D

neer zit geen crea in, dat is een andere Lean Gainer, je moet Lean Gainer 2 van Interactive Nutrition hebben. Ik gebruik het zelf als maaltijdvervanger. Zal wel een beetje placebo effect zijn ;). Voordeel van LG2 is dat het uitsluitend complexe kh's bevat met een lage GI (er zit geen suiker in) Gebruik de search maar..

Graag gedaan dbc !!

f*cking ecto zei:
neer zit geen crea in, dat is een andere Lean Gainer, je moet Lean Gainer 2 van Interactive Nutrition hebben. Ik gebruik het zelf als maaltijdvervanger. Zal wel een beetje placebo effect zijn ;). Voordeel van LG2 is dat het uitsluitend complexe kh's bevat met een lage GI (er zit geen suiker in) Gebruik de search maar..

Ingrediënten:
Whey Eiwit Concentraat, Whey Eiwit Isolaat, Maltodextrine, Inulin, Medium Chain Triglycerides, Natuurlijke en Kunstmatige smaakstoffen, Enzymen mix (Protease l, Protease ll, Peptizyme, Lactase, Amylase), Sucralose.

Dat is dan zeker complexe "low-GI" maltodextrine ? :rolleyes:

(waarschijnlijker dat de MCT's en de wei de GI van maltodextrine omlaag haalt lijkt me)

Denk dat ik die shit ook maar us moet halen

wazzup zei:
Ingrediënten:
Whey Eiwit Concentraat, Whey Eiwit Isolaat, Maltodextrine, Inulin, Medium Chain Triglycerides, Natuurlijke en Kunstmatige smaakstoffen, Enzymen mix (Protease l, Protease ll, Peptizyme, Lactase, Amylase), Sucralose.

Dat is dan zeker complexe "low-GI" maltodextrine ? :rolleyes:

(waarschijnlijker dat de MCT's en de wei de GI van maltodextrine omlaag haalt lijkt me)

Inuline, zorgt voor een trage opname

ghehehe... heej DBC, dit hoort in het gare hanenhok heur ;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik voel me vandaag een gare haan , maar da's om andere redenen. (..)

Ik heb gewoon een hoge inname gehanteerd, de eerste week.
En denk eraan dat ik onderhand 4 eiwitten door elkaar mix.

In ieder geval geen placebo, want de weegschaal doet ook mee!
:thumbs:

morgen een nieuwe pot halen hij is op
welke smaak heb je bro?

DBC01 zei:
Nou ik voel me vandaag een gare haan , maar da's om andere redenen. (..)

Ik heb gewoon een hoge inname gehanteerd, de eerste week.
En denk eraan dat ik onderhand 4 eiwitten door elkaar mix.

In ieder geval geen placebo, want de weegschaal doet ook mee!
:thumbs:
hoe hoog is je inname dan ?

4-5 porties waarvan 3 buiten de maaltijden om, en dan dus 2 verschillende supps.

Leangainer is een perfect suplement om aan je kcal te komen ! :thumbs:

Ik ga het deze week ook s bestellen en neem het gewoon naast mn whey in...dat kan geen kwaad lijkt me.

Wat is het? Een of andere weightgainer gewoon? :) Ik ben namelijk op zoek naar een goeie weightgainer, want het vlot niet zo :(

Ik ga het deze week ook s bestellen en neem het gewoon naast mn whey in...dat kan geen kwaad lijkt me

Is dat niet een beetje zonde van je wey, in lean gainer 2 zit al whey in volgens mij.
In 2 dosis krijg je al 100 gram whey in,dat is per dag.

Het is een weightgainer op whey-basis, zeg ik dat zo goed :D

zou je het een beetje kunne vergelijken met de Whey Gainer van bodyenfitshop?

Terug
Naar boven