El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daan1976 zei:Volgens mij kunnen beter lean mass matrix nemen van prolab. Daar zit geen maltodextrine in wat ontzettende zooi is (en ook geen fructose sucrose aspartame of acesulfame-k wat allemaal vervangers zijn voor suikers om dat spul lekker te laten smaken. Zitten ook echte vezels in en dat is wel goed omdat je als je veel van die eitwit poeders neemt je ook opstopping kan krijgen en met vezels kun je dit voorkomen. Succes ermee
f*cking ecto zei:In LG2 zitten deze zoetstoffen niet. En waarom is maltodextrine zooi? De Kh's in LG2 worden langzaam opgenomen door inuline dat er in zit.
dream warrior zei:

f*cking ecto zei:moet ik ff zoeken, weet niet meer waar ik het heb gelezen..

GROW LEAN with a Prebiotic and Fibre-fortified formula
Contains Inulin, a natural dietary fibre present in common fruits and vegetables; it is also a key ingredient in LEAN GAINER 2™'s carb content. Inulin is a prebiotic, which has been scientifically proven to increase the activity of live active cultures (beneficial bacteria) and to help prevent the growth of harmful bacteria in the digestive tract.
frietbakker zei:ik denk hier: [Link niet meer beschikbaar]
Inulin is dus een vezel, en vezels worden langzaam verteerd/opgenomen als je die dus combineerd met een snelle suiker zoals maltodextrose dan wordt die langzamer opgenomen dan zonder inulin. Moet je wel even afvragen of de verhouding tussen de inulin en maltodextrose die in leangainer 2 zit, of die 'klopt'.
DE staat voor Dextrose Equivalentdextrose equivalent value (DE)
"A term used to indicate the degree of hydrolysis of starch into glucose syrup. It is the percentage of the total solids that have been converted to reducing sugars: the higher the DE, the more sugars and less dextrins are present."
maw hoe hoger de DE hoe sneller (dextrose heeft een DE van 100 terwijl maltodextine tussen de 5 en 100 zit)
De GI van 100 geld voor het gedeelte wat omgezet is naar glucose. Als je maltodextrine hebt met een DE van 10, dan betekend dit dat 10% van de maltodextrine een GI van 100 heeft, maar het overgroote gedeelte heeft een lagere GI.
Dit is de reden dat in grafieken je bij maltodextrine altijde een redelijk snelle piek ziet, maar wel een gelijdelijke daling (bij dextrose heb je een snelle piek en een nog snellere daling)
DBC01 zei:.....Ik denk dat jullie je te druk maken om de inhoud en te weinig om te eten!
Ik ben toch het levende bewijs dat het werkt!?!![]()