XXL Nutrition

Been spieren ,,!!

evertiena

Novice
Waardering
0
Hallo

Dinsdag ben ik naar de sport school getraint en ik had toen 30 min cardio gedaan en daarna beenspieren,buikspieren en rug spieren.
vandaag trek ik een broek aan en die is in 1 keer veel strakker gaan zitten rond me boven benen en daar schrok ik wel van , ik wist dat ik niet dikker kon zijn geworden , maar me bovenbenen waren dikker geworden en dat wou ik niet.

Ik wil graag een beetje mooierder boven benen en onder benen krijgen maar dat is dan niet dikker worden , de kleren die ik nu heb moet ik dan wel aan kunnen.

Wat is dan de beste manier om je benen te trainen , om niet te dikke boven benen te krijgen maar een beetje mooi gespierd.

Weet iemand hier raad op ??

zware squats

nee joh, ik denk gewoon niet te zwaar gaan, ga voor wat meer reps en ga niet tot t uiterste, en je cardio blijven doen

dus je broek is strakker gaan zitten rond je bovenbenen na een zware beentraining? wees blij, je bent spieren aan het bijkweken!
door de cardio die je erbij doet zal het vet boven deze spieren verdwijnen en krijg je mooie gespierde benen!

• Topic Starter Topic Starter
dus je broek is strakker gaan zitten rond je bovenbenen na een zware beentraining? wees blij, je bent spieren aan het bijkweken!
door de cardio die je erbij doet zal het vet boven deze spieren verdwijnen en krijg je mooie gespierde benen!

Maar Als je de beenspieren gaan trainen blijven de benen dan zo dik of worden ze dan wat dunner,
Is toch zo als je in begint traint worden je benen dikker en naar mater zal het dunner worden , ?

Hallo

Dinsdag ben ik naar de sport school getraint en ik had toen 30 min cardio gedaan en daarna beenspieren,buikspieren en rug spieren.
vandaag trek ik een broek aan en die is in 1 keer veel strakker gaan zitten rond me boven benen en daar schrok ik wel van , ik wist dat ik niet dikker kon zijn geworden , maar me bovenbenen waren dikker geworden en dat wou ik niet.

Ik wil graag een beetje mooierder boven benen en onder benen krijgen maar dat is dan niet dikker worden , de kleren die ik nu heb moet ik dan wel aan kunnen.

Wat is dan de beste manier om je benen te trainen , om niet te dikke boven benen te krijgen maar een beetje mooi gespierd.

Weet iemand hier raad op ??
monstergenen , na een training dikkere benen.waarom post je geen foto?

gewoon lekker doorgaan.. er zit echt niet zomaar super veel massa op.. zo krijg je juist mooie benen ;)

ze worden terug dunner ja, door het trainen zit er veel bloed in, zetten je spieren uit, tegen vanavond of morgen is het terug in orde

hehe nee dat bedoel ik ook niet, maar gewoon dat ze wel iets dikker kunnen zijn
heb er ook paar jaar op moeten wachten voor ik iets van bovenbenen had ;)

haha nee komt geen foto van, er staat nog te veel vet op naar men zin, maar als je in men gallerij kijkt staat er een foto van sterkste man van merchtem, dan kan je al eens iets zien

Is idd te mooi om waar te zijn dat na 1 keer trainen je beenspieren al dusdanig zijn gegroeid dat je niet meer in een broek zou passen.

het beste voor je been is rennen, maar heel weinig heeben daar zin in klopt toch. ga rennen meer kun je niet doen.

zeg bikerbabe? doe jij ook aan sport?

transpiratie pak aan en rennen maar,

Koop een grotere broek. (of doe een rok aan (met een naam als Evertiena moet dat geen problemen opleveren))

Hai
een goede oefinf voor strakke benen is uitstappen.
Als je niet te veel wilt groeien minimaal 12 herhalingen aanhouden.
voor uitleg van die oefening kun je het beste je fitness trainer vragen.
groetjes

en best eerst krachttraining en daarna je cardio als afsluiter

Terug
Naar boven