AndroidHealthClinic

Beginnen met voedingschema

Trinkertje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
61kg
Hallo iedereen, ben al best een tijdje aan het kijken op de fora's maar heb toch besloten mezelf vandaag te registeren.

Ik ben nu al zo'n 7 maanden aan het trainen, drie keertjes per week en dat (nog steeds ) op een full-body workout. Binnenkort wil ik beginnen met spiergroepen maar het beste leek me om dit nog eventjes vol te houden.

Mijn vraag, omdat dit natuurlijk het 'Voeding' subfora is; Ik wil beginnen met een voedingschema, ik zit nu al zo'n jaar op hetzelfde gewicht en kom bijna of niets aan.

Informatie:

Leeftijd: 18
Lengte: 1,75
Gewicht: 60-61 Kilo.

Wat ik voorheen deed:

9:00 - 10:00 Soja Pap ( een vol pak, iedere ochtend. )\
11:00 - 12:00 Appel
12:00 - 13:00 Kip Salade
17:00 - 18:00 Avondeten, normale kost dus vis/vlees/groenten etc.

De laatste drie weken ben ik begonnen met iedere avond een volle pot kwark te eten, wellisewaar met suiker omdat het anders echt niet te eten valt.

Maar na verschillende topic's te lezen zie ik al gauw wat mijn probleem is, ik eet te weinig, veel te weinig. Dit wil ik dus gaan verbeteren!

Helaas weet ik niet al te veel van schema's die met voeding te maken hebben af, en denk ik dat ik wat hulp zou kunnen gebruiken. Hetvolgende had ik (tot nu) in gedachten;

8:00 Soja Pudding
10:00 Banaan + 3 Boterhammen met kipfilet
12:00 Kipsalade + 1 Boterham met kipfilet
14:00 Banaan + bakje tonijn
17:00 Avondeten
20:00 Bak kwark.

Hier tussendoor zou ik ook nog mijn weight gainer moeten eten.

Het kan zijn dat ik het TOTAAL verkeerd doe, zoja, kom dan a.u.b met een paar alternatieven of voorbeelden.

Groetjes,
Trinkertje

Bereken je onderhoud en bepaal hoeveel kcal je nodig hebt om je doel te bereiken.
Lees de stickies over een voedings schema samenstellen.
Spiek bij andere voedings schema's en kijk hierbij wat de basis is van een goed schema.
Pas dat toe op je eigen schema

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal eens even speuren, bedankt voor de informatie alvast!

Terug
Naar boven