MuscleMeat

Beginner

wauw droog :D Nu maar kilo's derop plakken!

Holy shit, 50 kilo bij 1.73m?

Iets met tits on a fat chick....?

Beste bodybuilders,

Ik ben natuurlijk nog niet zo'n gevorderde bodybuilder,
ik train nu reeds 2jaar en een beetje

mijn gewicht staat op 50kg
ben 1.73 meter +/-
vetpercentage van 4.1%

Vele comments krijg ik nooit dus heb ik hier effe wat foto's geupload
op hoop van jullie wat comments te krijgen de negatieve worden niet gelezen dus doe geen moeite!

Alvast bedankt voor jullie moeite,
Grts Bodybuilderke

Echt mooi droog! Congratz.

Heb je gedurende die 2 jaar dat je trainde, enige supplementen gebruikt? Of alles clean zonder op de voeding e.d. te letten?

Pfff dikz*k

Zoals bijna iedereen al zegt moet je meer en beter gaan eten.
Want je weegt maar 55 kilo, en dat is natuurlijk erg weinig.
Je staat erg droog, waardoor je spierdefinitie goed ziet, alleen mis je de massa.

Ik kan van mezelf ook nog wel herinneren dat toen ik net begon met trainen, en wat gegained had, en nog maar 75kilo woog, en erg droog stond, ik mezelf er goed uit vond zien etc.
Nu achteraf denk ik " ik stelde helemaal niks voor toen"

hoeveel woog je 2 jaar geleden?
Als je al 2 jaar traind, heb ik niet het idee dat je dan qua lichaams gewicht veel kilos gepakt zult hebben de afgelopen 2 jaar.

conclussie

Veeeeel meer gaan focussen op je eetschema.
Met eten ben je eigenlijk de hele dag bezig, en het stukje met gewichten trainen maar zo'n uurtje/anderhalf.

En voor de rest gewoon er lol in blijven houden ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals bijna iedereen al zegt moet je meer en beter gaan eten.
Want je weegt maar 55 kilo, en dat is natuurlijk erg weinig.
Je staat erg droog, waardoor je spierdefinitie goed ziet, alleen mis je de massa.

Ik kan van mezelf ook nog wel herinneren dat toen ik net begon met trainen, en wat gegained had, en nog maar 75kilo woog, en erg droog stond, ik mezelf er goed uit vond zien etc.
Nu achteraf denk ik " ik stelde helemaal niks voor toen"

hoeveel woog je 2 jaar geleden?
Als je al 2 jaar traind, heb ik niet het idee dat je dan qua lichaams gewicht veel kilos gepakt zult hebben de afgelopen 2 jaar.

conclussie

Veeeeel meer gaan focussen op je eetschema.
Met eten ben je eigenlijk de hele dag bezig, en het stukje met gewichten trainen maar zo'n uurtje/anderhalf.

En voor de rest gewoon er lol in blijven houden ;)

Tjah ik kom, van 50kilo waar ik mezelf niet aan versta??
Nu bezig zijn met eten en trainen daar zal het nog rond draaien en eerlijk gezegd vind ik al vanaf het begin dat ik niets voorstel

4% the****k :p, die rug zou er nice uitzien met meer massa! Blijven gaan.

Nog wel nette krachtstats voor iemand die amper eet, als je de oefeningen goed uitvoert.

• Topic Starter Topic Starter
4% the****k :p, die rug zou er nice uitzien met meer massa! Blijven gaan.

zijn we zeker van plan thx ;)

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 13:00 ----------

Nog wel nette krachtstats voor iemand die amper eet, als je de oefeningen goed uitvoert.

heb toch nog geen negatieve reacties gekregen op het uitvoeren van mijn oefeningen,
enkel dat ik met mijn squats iets dieper moest en heb mijn DL iets moeten corrigeren maar dat veranderd mijn gewicht niet

Terug
Naar boven