AndroidHealthClinic

Beginners wedstrijd in Nederland als Belg zijnde

• Topic Starter Topic Starter
Een maat van me dat in voorbereiding was voor de Flex cup van vorig jaar kreeg een brief van de IFBB belgie dat het niet toegestaan was om deel te nemen aan de Flex cup omdat hij niet aanwezig was op de Belgische kampioenschappen de week of 2 weken ervoor. Hij was toen al wel op voorhand gewaarschuwd door Ifbb Belgie dat hij verplicht was om deel te nemen in Belgie om toelating te krijgen voor de Flex cup. Maar door onvoorziene omstandigheden kon hij niet deelnemen in belgie en mocht hij als gevolg de Flex cup ook op zijn buik schrijven.

Man man man.. Ik heb nu al geen motivatie om een wedstrijd te draaien als ik nu al weet dat ik niet mag kuren en controles thuis zal krijgen

In belgie (vlaanderen)ben je onderworpen aan een vrij streng dopingbeleid.

Top 3 is zowiezo plassen. Maar dat kan je regelen. Onverwachte controle is een ander paar mouwen.

Een maat van me dat in voorbereiding was voor de Flex cup van vorig jaar kreeg een brief van de IFBB belgie dat het niet toegestaan was om deel te nemen aan de Flex cup omdat hij niet aanwezig was op de Belgische kampioenschappen de week of 2 weken ervoor. Hij was toen al wel op voorhand gewaarschuwd door Ifbb Belgie dat hij verplicht was om deel te nemen in Belgie om toelating te krijgen voor de Flex cup. Maar door onvoorziene omstandigheden kon hij niet deelnemen in belgie en mocht hij als gevolg de Flex cup ook op zijn buik schrijven.
Maar woont hij ook in Nederland of gewoon in Belgie?

Man man man.. Ik heb nu al geen motivatie om een wedstrijd te draaien als ik nu al weet dat ik niet mag kuren en controles thuis zal krijgen
inderdaad niet leuk maar draai anders gewoon 1 wedstrijdje mee in Belgie gewoon voor de ervaring en knal dan verder in NL? op 1 jaartje zal het niet komen toch?

VROEGER voor het overlijden van Julien Blommaert moest je inderdaad eerst het BK meedoen, nu hij overleden is zijn de nieuwe bestuursleden van de Belgische tak van de IFBB bond versoepelt, je mag in Nederland wedstrijden meedraaien maar je moet je wel lid maken van de Belgische ifbb (iedereen wil zijn graantje meepikken) En ze zouden graag hebben dat je het BK meedoet maar dit is geen verplichting. Er zijn ook enorm veel inschrijvingen voor het BK dat de routine tot 40sec is herlijd of zo enkel voor de 5 gekwalificeerden.

Daar waren we een beetje op aan het "hopen" dat de regels een beetje versoepeld gingen worden na het overlijden van de vorige voorzitter.

Goed dat ze eindelijk eens wat wijzigingen in de kleine lettertjes hebben gedaan. Komt het Belgische BB ING alleen maar ten goede.

Wij zijn de nieuwe bestuursleden dan op dit moment?

Terug
Naar boven