MuscleMeat

Beginnersfout Orals Only nu Cools kuurtje + Log

Peiling Peiling Hoe lang wachten voor Cools kuurtje beginnen (Test/Primo)?

• 1 week wachten

Stemmen: 0 0,0%
  • 2-5 weken wachten

• Zodra bloedwaarden hersteld zijn (bloedwaarden zijn van tevoren getest dus beschikbaar)

• Totaal stemmers
    11
Gaat vooral om sprint- en sprongkracht.

:roflol: veel succes dan, ken niemand die z'n vertical substantieel heeft kunnen vergroten, zelfs niet met AAS.

Daarbij heeft hgh niet zoveel zin voor 6 weeks (tenzij je echt van food coma's houdt) en <1g test denk ik maar er zijn hier vast mensen die beter geinformeerd zijn dan ik.

:roflol: veel succes dan, ken niemand die z'n vertical substantieel heeft kunnen vergroten, zelfs niet met AAS.

Daarbij heeft hgh niet zoveel zin voor 6 weeks (tenzij je echt van food coma's houdt) en <1g test denk ik maar er zijn hier vast mensen die beter geinformeerd zijn dan ik.

Hij wil ook sneller sprinten. Kan me wel inbeelden dat het daarbij wel voordelen geeft (bedoel dan AAS). Anders zouden prof sprinters er niet van snoepen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou 10 weken doen, 6 is niet heel zinvol met lange esters.
Alleen dit gaat op met massa vooral

Als je om de dag 100 mg test p prikt (350 mg pw) heb je aan 6 - 8 weken wel genoeg en herstel je 2 weken sneller plus de tijd die je minder lang on bent geweest (mijn voorkeur)

Dan kan je meteen 1 dag na de laatste inject al nakuren ipv 2 weken met lange esters

Als je herstel en schadelijkheid je echt zoveel uitmaakt als dat je predikt dan zou test propionaat de betere optie zijn.

Wel zit je dan snel aan de 350 mg, tenzij je 75 mg eod zet, wat niet handig is met ampullen.

Ik heb als eerste kuur 10 weken op 100 mg test p eod gedaan en ik herstelde erg snel (binnen 3 maanden)

Even een vraag: wat bedoel je met binnen 3 maanden herstel? Alle bloedwaarden weer op baseline niveau? Of dat je je weer zoals normaal voelde? Of ballen terug op oorspronkelijke grootte?

Even weer On Topic, zie dat het de verkeerde kant op gaat, even de openstaande vragen hieronder verzameld:

Nolva ipv Clomid omdat ik veel heb gelezen op Amerikaanse boards waar ze toch Nolva aanraden. Maakt dit veel verschil?

Ik laat geen hCG meelopen omdat ik denk dat mijn herstel sowieso wel snel zal zijn na 6 weken. Zou niet weten om welke andere reden ik het zou moeten gebruiken? Bovendien heeft hCG een onderdrukkend effect op je toekomstige LH waarden.

Ik denk er wel over om naar 8-10 weken te gaan, maar vraag me toch af waarom Cools 6 weken aanraadt? Weet iemand waarom Cools dit aanraadt? Of reactie van Cools zelf?

Even weer On Topic, zie dat het de verkeerde kant op gaat, even de openstaande vragen hieronder verzameld:

Nolva ipv Clomid omdat ik veel heb gelezen op Amerikaanse boards waar ze toch Nolva aanraden. Maakt dit veel verschil?

Ik laat geen hCG meelopen omdat ik denk dat mijn herstel sowieso wel snel zal zijn na 6 weken. Zou niet weten om welke andere reden ik het zou moeten gebruiken? Bovendien heeft hCG een onderdrukkend effect op je toekomstige LH waarden.

Ik denk er wel over om naar 8-10 weken te gaan, maar vraag me toch af waarom Cools 6 weken aanraadt? Weet iemand waarom Cools dit aanraadt? Of reactie van Cools zelf?

Als je toch wil verlengen dan is 8 weken lang genoeg imo. En zou de dosissen gewoon doen die Cools zegt. Zeker als eerst cycle. 250 test en 300 primo en goed trainen en eten zal zeker werken. Als de primo niet ondergedoseerd is natuurlijk.

Op de u.s. boards waar ik soms eens ga lezen daar lees ik meer dat er clomid gebruikt wordt.
Maar Of het één beter is dan het ander en waarom kan ik je niet zeggen.
Daar zullen anderen hier meer over weten dan ik.

Als je toch wil verlengen dan is 8 weken lang genoeg imo. En zou de dosissen gewoon doen die Cools zegt. Zeker als eerst cycle.

Op de u.s. boards waar ik soms eens ga lezen daar lees ik meer dat er clomid gebruikt wordt.
Maar Of het één beter is dan het ander en waarom kan ik je niet zeggen.
Daar zullen anderen hier meer over weten dan ik.

Hi Johnny, bedankt voor je snelle reactie. Ik denk dat ik dan toch voor 8 weken ga. Inderdaad de dosissen van Cools ga ik zeker gebruiken.

Ben alleen nog op zoek naar de nakuur die ik ga doen, en waarom. Ik heb er ook erg veel over gelezen maar krijg geen eenduidig antwoord. Ik blijf op zoek in ieder geval, zodra ik het vind laat ik het weten.

Mooi dat je van je anavar only bent afgestapt, heb ik je toch een beetje kunnen overhalen.

Als je er nu nog 10 weken 500mg Test-E/week van maakt, :thumb:

Hi Johnny, bedankt voor je snelle reactie. Ik denk dat ik dan toch voor 8 weken ga. Inderdaad de dosissen van Cools ga ik zeker gebruiken.

Ben alleen nog op zoek naar de nakuur die ik ga doen, en waarom. Ik heb er ook erg veel over gelezen maar krijg geen eenduidig antwoord. Ik blijf op zoek in ieder geval, zodra ik het vind laat ik het weten.

Keep us posted :)

En over de dossisen van de clomid zijn er ook verschillende meningen. sommigen zweren bij 1 week 25 mg en dan zakken naar 12.5 anderen zweren dan weer bij hogere dosissen.

Hier is 500 mg test de standard om te beginnen.Maar heb vroeger heel goede resultaten gezien bij anderen op minder. volgende cycle kan je eventueel verhogen. Maar zelfs dat is niet nodig imo,als je tevreden bent van wat deze cycle opgebracht heeft.

Je wilt graag een 'Cools-kuurtje' doen dus waarom niet gewoon nakuren zoals Cools aanraadt met Clomid?

Heb vorige keer met 50 mg Clomid pd nagekuurd maar daardoor kwam oestrogeen te laag en androgeen te hoog wat resulteerde in acne. Daarom over weekje starten met 25 mg Clomid pd en dan iets langer, even kijken hoe dat uitpakt. Voor Nolva zou dit neerkomen op 10 mg pd. Heb zelf nooit nagekuurd met Nolva maar zie Nolva meer voor middel tegen gyno tijdens kuur en Clomid als nakuur. Maargoed, ieder z'n voorkeur. T doet allebei sowieso zn ding.

had HG nolva, ballen waren 3dagen in nakuur al kahona's

Je wilt graag een 'Cools-kuurtje' doen dus waarom niet gewoon nakuren zoals Cools aanraadt met Clomid?

Heb vorige keer met 50 mg Clomid pd nagekuurd maar daardoor kwam oestrogeen te laag en androgeen te hoog wat resulteerde in acne. Daarom over weekje starten met 25 mg Clomid pd en dan iets langer, even kijken hoe dat uitpakt. Voor Nolva zou dit neerkomen op 10 mg pd. Heb zelf nooit nagekuurd met Nolva maar zie Nolva meer voor middel tegen gyno tijdens kuur en Clomid als nakuur. Maargoed, ieder z'n voorkeur. T doet allebei sowieso zn ding.

Uiteraard vertrouw ik op Cools' autoriteit op het gebied van AAS, maar ik ben nu op zoek naar de "waarom" van de Clomid.

Mooi dat je van je anavar only bent afgestapt, heb ik je toch een beetje kunnen overhalen.

Als je er nu nog 10 weken 500mg Test-E/week van maakt, :thumb:

Haha ja toch gelukt, en hoop dat andere beginners niet dezelfde fout maken.

Laten we daar nog even mee wachten...

Haha ja toch gelukt, en hoop dat andere beginners niet dezelfde fout maken.

Laten we daar nog even mee wachten...
Tja t is maar net wat je doel is. Als je flinke massa wilt pakken moet je geen var only pakken. Als je wilt cutten en je zit niet bijzonder hoog over je natuurlijke max door de AAS dan is var only een prima middel hoor!

Tja t is maar net wat je doel is. Als je flinke massa wilt pakken moet je geen var only pakken. Als je wilt cutten en je zit niet bijzonder hoog over je natuurlijke max door de AAS dan is var only een prima middel hoor!

Ik zal mijn potje niet door de WC spoelen dan...

Waarom stop je na 6 dagen 30 mg anavar? Maak het dan ook gewoon af. Voor beide kuurtjes geldt het uitgangspunt van @Cools om zo snel mogelijk weer hersteld te zijn dus zo veel mogelijk gewonnen massa vast te houden. Je wint niet enorm veel maar verliest ook minder. Zo kan je meerdere kleine kuurtjes doen met snel herstel en geen bijwerkingen en op de lange termijn toch prima (extra) massa pakken. Clomid is gekozen gebaseerd op onderzoeken en ervaringen bij testpersonen van Cools.

Heel bruikbare reactie! Dankjewel!
Waarom stop je na 6 dagen 30 mg anavar? Maak het dan ook gewoon af. Voor beide kuurtjes geldt het uitgangspunt van @Cools om zo snel mogelijk weer hersteld te zijn dus zo veel mogelijk gewonnen massa vast te houden. Je wint niet enorm veel maar verliest ook minder. Zo kan je meerdere kleine kuurtjes doen met snel herstel en geen bijwerkingen en op de lange termijn toch prima (extra) massa pakken. Clomid is gekozen gebaseerd op onderzoeken en ervaringen bij testpersonen van Cools.

Heel bruikbare reactie! Dankjewel!

Terug
Naar boven