Hallo,
Ik ben Dennis, bijna 18 jaar en wil toch wat aan mijn bovenlichaam doen.
Ik ben al een half jaar bij de fysio voor spierklachten door het sporten i.v.m. kramp in de benen, maar dat is inmiddels verholpen.
Ik kom er nog wekelijks 1x voor fietsen enz, maar heb me nu ook belegd op gewicht heffen.
Ook heb ik rugklachten, ik wil een sterkere bovenrug, want hij staat niet helemaal recht.
Ik heb me dumbbells gekocht:
Stang: 2kg
Ringen: 0,25 p/ring
Schijf: 1,25 x 2
Schijf: 2,5 x 4
Totaal: 15 kilo voor een dumbbell (30 kg totaalpakket)
Mijn vraag, ik heb van de fysio dit meegekregen:
Ik kan gaan gewichtheffe op explosief, kracht en herstel, dat is bijv 80% van bijv wat je aankan, en bij herstel bijv de dag erna maar 60%. Met gevarieerde hoeveelheden sets.
Maar ik vind hier mijn weg niet zo in, kan iemand mij helpen voor een indicatie voor een schema, is dat ergens uit te halen ?
Mijn stats: 1,89 lang, 76 kg
Foto volgt nog.
Alvast bedankt!
Ik ben Dennis, bijna 18 jaar en wil toch wat aan mijn bovenlichaam doen.
Ik ben al een half jaar bij de fysio voor spierklachten door het sporten i.v.m. kramp in de benen, maar dat is inmiddels verholpen.
Ik kom er nog wekelijks 1x voor fietsen enz, maar heb me nu ook belegd op gewicht heffen.
Ook heb ik rugklachten, ik wil een sterkere bovenrug, want hij staat niet helemaal recht.
Ik heb me dumbbells gekocht:
Stang: 2kg
Ringen: 0,25 p/ring
Schijf: 1,25 x 2
Schijf: 2,5 x 4
Totaal: 15 kilo voor een dumbbell (30 kg totaalpakket)
Mijn vraag, ik heb van de fysio dit meegekregen:
Ik kan gaan gewichtheffe op explosief, kracht en herstel, dat is bijv 80% van bijv wat je aankan, en bij herstel bijv de dag erna maar 60%. Met gevarieerde hoeveelheden sets.
Maar ik vind hier mijn weg niet zo in, kan iemand mij helpen voor een indicatie voor een schema, is dat ergens uit te halen ?
Mijn stats: 1,89 lang, 76 kg
Foto volgt nog.
Alvast bedankt!