XXL Nutrition

Behandeling van acne: roaccutane (isotretinoïne)

Beste forumleden,

Ik zie dat er wat onduidelijkheden zijn omtrent roaccutane.
Aangezien ik vandaag bij de dermatoloog ben geweest, wil ik hier graag mededelen wat hij me heeft verteld. Mss dat ik hiermee een van jullie kan helpen met duidelijke info.

De dermatoloog is van mening dat het enige middel tegen acne, roaccutane is. Hij zegt echter dat antibiotica wel helpt, maar dat dat slechts tijdelijk is en dat de acne bij het stoppen van de antibiotica, weer net zo hard terug komt.

De derma noemt roa een prachtmiddel en vertelt dat het vrijwel iedereen van zijn acne problemen verhelpt. Hij vermeldt erbij dat acne bij lange na niet zwaar is voor de lever. Hij zegt duidelijk dat de druk op de lever ZELDEN voor komt. MAAR, na een maand roa gebruikt te hebben doen ze standaard een bloedtest afnemen om te bloedwaarden in de lever te checken.

De voornaamste bijwerkingen van roa zijn droge lippen.

Volgens de derma heb ik een lichte vorm van acne en heeft mij 40 tabs van 20mg per stuk voorgeschreven. Op zijn advies hoor ik te beginnen met 20mg ed, mochten de bijwerkingen zoals droge lippen (reuze) meevallen dan en het acne niet echt willen verdwijnen, mag ik de dosis verhogen naar 40mg.

Ik vermeld er ff bij dat ik de roa nog niet ga gebruiken ivm een geplande kuur in nov. Na mijn kuur in nov zal ik een logje van de roa bijhouden.

Black Knight zei:
Oke Loo, wanneer kunnen we bestellen bij jou?

als ik ooit nog eens een scheikunde-nerd zo ver krijg om een lab te beginnen;

productlijn;

dan wordt het zoiets;

Speciale aanbieding;

"Nu bij elke 3e pot roaccutane of dianabol, 10 xtc-pillen gratis!"

Yo Big r, wat is er met je plannen gebeurt?
Ik bedoel dus al die kuurtjes die je voorstelde?

Loo zei:
stel je eens voor......dat een bepaald ug-lab zo slim is om roaccutane te produceren......

op elk bodybuildingforum (ook buitenlandse) kom je een shitload aan topics tegen met sporters die last hebben van acne.

roaccutane wordt veel genoemd als het enige werkende middel.

maar.... roaccutane is ook klote te krijgen op doktersrecept, en daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte van de "gedupeerden" toch niet zo gauw naar de dokter stappen.

stel je toch eens voor.....Roaccutane op de zwarte markt, ik zeg; GOUDEN HANDEL

het lastige is alleen dat wanneer het werkzame betandsdeel in aanraking komt met lucht dat dan de werking verloren gaat (deels). Het productieproces is dus erg ingewikkeld. Misschien dat dat de reden is dat het niet in veel varianten en merken te verkrijgen is?

Ik heb ze zelf ook wel eens gecap-ed uit poeder. Maakte zo van 1 gram caps van 40mg (geloof ik dat het was). Ze werkte op zich wel want ik kreeg de bekende bijwerking: droge lippen. Het was wel een pritswerk moet ik je zeggen.

woei ik krijg mijn letters niet kleiner opeens... sorry! :o

die rode capsules zijn de officiele roaccutane van roche.

Peoples zei:
die rode capsules zijn de officiele roaccutane van roche.

Bij mij staat erop Isotretinoine Alpharma.

Ik ben net weer bij de derma. geweest en zag er goed uit zei die, ik heb nog voor 3 maanden roaccutane meegekregen en heb er dan 8-9 maanden opzitten als ik die volbreng. Als die 3 maanden erop zitten moet ik 3 maanden zonder doen en hoef ik pas in februari terug te keren om te kijken hoe het de afgelopen 6 maanden is gegaan. En dan zou die het nog hebben over andere supps :D wou ik ook wel ff weten. Hij zei wel al met testo roep je gewoon acne weer op.

Ik moest nog even bloed gaan prikken zei die, oke ik ging in de kamer zitten en daarna werd ik naar een 'kinder' :D kamertje verplaats. Ik moest op eens ook in een potje plassen en daarna namen ze dan ook het bloed af. Ik denk dat hij twijfeld of ik wel naturel ben, maar hij ziet vanzelf dat het wel zo is hehe!

younggod zei:
deze werken indd top! er zijn nu ook potjes van 75 caps van te krijgen.

zijn vast van een UG lab.

ik heb nu net nieuwe via de legale weg (huisarts en apotheek) en heb een generiek merk. Zijn rode capsules (qua vorm precies hetzelfde als die van Roche) van 20mg.

Merk: Ratiopharm

de orginele zijn wit-rood van roche. zitten per 10 in een strip.

5 links en 5 rechts van de strip.

degene waar ik en kevin het over hebben zijn idd ug caps. de werkzame stof is oranje vandaar de kleur van de caps.

tot nu toe veel positieve dingen gehoord.

Wow kerels, ik wist niet dat dit zo populair was, heel veel hebben het zo te lezen gebruikt:eek: Ik hoop voor iedereen die het gebruikt heeft dat de bijwerkingen niet al te ernstig waren en dat het ook geholpen heeft. Voor de mensen die het gaan gebruiken ook succes! Ik heb het ook een half jaar gebruikt, het heeft wel geholpen, leverwaarden bleven altijd perfect. Had ook last van droge lippen en bloedneuzen, voor de rest niets. Als één van jullie nog een roakuur gaat nemen raad ik het aan hem in oktober te starten aan het begin van de winter. Dan kan je tenminste nog fatsoenlijk buiten gaan lopen.

Wow kerels, ik wist niet dat dit zo populair was, heel veel hebben het zo te lezen gebruikt:eek: Ik hoop voor iedereen die het gebruikt hebben dat de bijwerkingen niet al te ernstig waren en dat het ook geholpen heeft. Voor de mensen die het gaan gebruiken ook succes! Ik heb het ook een half jaar gebruikt, het heeft wel geholpen, leverwaarden bleven altijd perfect. Had ook last van droge lippen en bloedneuzen, voor de rest niets. Als één van jullie nog een roakuur gaat nemen raad ik het aan hem in oktober te starten aan het begin van de winter. Dan kan je tenminste nog fatsoenlijk buiten gaan lopen. Mijn pillen waren ook rood/wit btw.

younggod zei:
de orginele zijn wit-rood van roche. zitten per 10 in een strip.

5 links en 5 rechts van de strip.

degene waar ik en kevin het over hebben zijn idd ug caps. de werkzame stof is oranje vandaar de kleur van de caps.

tot nu toe veel positieve dingen gehoord.

die van mij zijn toch echt grijs-wit :) misschien dat ze beiden kleuren hebben.

Trickolutions zei:
Wow kerels, ik wist niet dat dit zo populair was, heel veel hebben het zo te lezen gebruikt:eek: Ik hoop voor iedereen die het gebruikt hebben dat de bijwerkingen niet al te ernstig waren en dat het ook geholpen heeft. Voor de mensen die het gaan gebruiken ook succes! Ik heb het ook een half jaar gebruikt, het heeft wel geholpen, leverwaarden bleven altijd perfect. Had ook last van droge lippen en bloedneuzen, voor de rest niets. Als één van jullie nog een roakuur gaat nemen raad ik het aan hem in oktober te starten aan het begin van de winter. Dan kan je tenminste nog fatsoenlijk buiten gaan lopen. Mijn pillen waren ook rood/wit btw.

verdorei.. nu beginik toch te twijfelen hoor. Ik ben dan wel in zeer lichte mate kleurenblind (net als zoveel mensen) maar rood-grijs is normaal gesproken toch geen probleem... ik zal morgen eens iemand anders vragen :p

loekie zei:
verdorei.. nu beginik toch te twijfelen hoor. Ik ben dan wel in zeer lichte mate kleurenblind (net als zoveel mensen) maar rood-grijs is normaal gesproken toch geen probleem... ik zal morgen eens iemand anders vragen :p

zou best kunnen man, post anders eens een pic ervan.

kunnen we kijken wat het is.

younggod zei:
zou best kunnen man, post anders eens een pic ervan.

kunnen we kijken wat het is.

heb het even negevraagt bij een minder kleurenblind iemand en deze persoon kwam tot de conclusie dat ze meer paarsig/aubergine waren. Niet grijzig maar ook zeker niet overduidelijk rood.

Terug
Naar boven