MuscleMeat

beheerst buffelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Awesome pics. Great size. Looking thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thx for the motivation

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
gewoon rollen... doe ik ook met me biceps... gaan de pijn vanzelf weg....zelf uitvinden dus en niet hier vragen

-

Laatst bewerkt:
lief dagboek: Het was me het dagje weer wel vandaag. De medicijnen lijken aan te slaan, al durf ik het amper hardop te typen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er een einde dreigt te komen aan 24 jaar hel. Ik ben vandaag weer iets omhoog gegaan met de meds. Ik kan goed merken dat ik niet meer de haat in me heb met trainen die ik hiervoor altijd had waardoor de gewichten zwaarder voelen.
Negatieve bijwerkingen zijn lastig naar de wc gaan en af en toe wat spierspasmes waar goed mee te leven valt.
Positieve bijwerkingen zijn gezonde gedachtes, emoties voelen, muziek klinkt weer als stereo ipv mono met watten in me oren, ik heb weer zin om dingen te ondernemen en de haat tegen alles en iedereen maar vooral mezelf lijkt te verdwijnen.
Mocht die stijgende lijn blijven dat ga ik er mogelijk meer over typen lief dagboek.

deadlift
190 3x
217,5 3x
245 7x laatste 2 had ik nog amper spanning maar ik wilde 7 halen en heb ze gehaald.

latpulldown
80 12x

deadlift
140 5x6

cableflyes voor de rug (achterlangs)
25 20x

roeimachine die ik nooit doe
50 20x

kabelroei
55 20x

zittende hammercurl
23 16x

biceps curls op schuin bankje
12 20x

biceps pose cablecurl met 1 arm
25 15x

http://www.youtube.com/watch?v=P3WJX1cIuY4

lieve Anne,

ik heb genoten van wat je me hebt geschreven vandaag. Het doet me deugd te horen dat het beter met je gaat. Wat een nieuws!
Zit je nu op 75mg van dat spul? Ik moest ook verhogen :-o

je Kitty

7x245 allememaggi donders

-

Laatst bewerkt:
Beste muscles diaryeah

In barre tijden als tijden als deze hoef je niet sterk te zijn, want als je kip eet ben je niet meer naturel.
Als kippepoten op een zeilschip, sta ik als een kartonnen doos in een orkaan. Niets of niemand krijgt me plat (behalve lepra)

Drugs en weed are usual shit dat ik inspuit via de fluidica gespoten spuitjes die in ontwikkelingslanden worden gekuist met creatine.
Gezonde gedachten komen naar boven en ik kan de douche verlaten zonder het veiligheids glas bescheten te hebben en daarna spontaan schoon te likken met het teenhaar dat weelderig groeit.

OT : nice liftz!

-

Laatst bewerkt:
Goed dat je de 7 reps hebt gehaald, flink gewicht.

Maak eens een foto van die pillen, ken iemand die in een apotheker werkt, kan ze voor je analyseren.

Beste muscles diaryeah

In barre tijden als tijden als deze hoef je niet sterk te zijn, want als je kip eet ben je niet meer naturel.
Als kippepoten op een zeilschip, sta ik als een kartonnen doos in een orkaan. Niets of niemand krijgt me plat (behalve lepra)

Drugs en weed are usual shit dat ik inspuit via de fluidica gespoten spuitjes die in ontwikkelingslanden worden gekuist met creatine.
Gezonde gedachten komen naar boven en ik kan de douche verlaten zonder het veiligheids glas bescheten te hebben en daarna spontaan schoon te likken met het teenhaar dat weelderig groeit.

OT : nice liftz!
Dit noemen ze een psychose.
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (psychische aandoening), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid geheel of gedeeltelijk kwijt is.

-

Laatst bewerkt:
ff serieus, ik denk dat ik iets gemist heb, wat is er aan de gaande juist dat je medicatie moet pakken ?

-

Laatst bewerkt:
En ik maar zo dollen... excuses

-

Laatst bewerkt:
Laten we zeggen, dat ik overal maar 1 keer kan komen :(

Behalve in smtk, daar zit een hele groep ziekertjes bijeen :cool:

-

Laatst bewerkt:
Ga je nu een softy worden dan? :p

Veel deads trouwens man ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven