XXL Nutrition

beheerst buffelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
hahaha ****ing droog dat die camera daar neerdondert :roflol: Dat gewicht trilt door het hele gebouw heen:)

Kan best begrijpen dat het niet zo lekker gaat met slaaptekort. Je valt zo in slaap als je op een bankje ligt.

-

Laatst bewerkt:
Sterk.

Zit er eigenlijk nog enig idee achter de opbouw je trainingen of doe je gewoon maar waar je zin in hebt?

-

Laatst bewerkt:
Wat ik soms doe als ik weet dat ik niet te zwaar mag of kan trainen is circuitjes . Dan is alles alsnog zwaar . Bvb :
bench , rows circuit 1
ohp , pullup circuit 2
bb curls , planks , triceps pushdowns oid circuir 3
Op die manier is er toch nog een uitdaging .
Of doe iets van : ik wil 50 reps benchen met bvb 100 kg in zo weinig mogelijk sets .

-

Laatst bewerkt:
Zo voelt het wel ja, al is het waarschijnlijk al uitgetest. Ik kijk tegenwoordig niet meer hoe het heet want dan ga ik er op googlen en dat helpt ook niet echt.

Ja precies, je leest dan dingen die je niet zo even weer kan vergeten.

Heb een tijdje terug ook wat geprobeerd maar ik was de hele dag bezweet en had helemaal nergens meer fut voor.

Deadlift had ik vorige week 265 5x 4x 3x bedoeling was om dat wekelijk met 2,5kg op te voeren maar heb nu al gefaald.
Schouders en borst deed ik ene week 8reps week erna 5 week erna 3 en dan 2 of 1. Maar dat is teveel van het goeie geweest de afgelopen tijd want me elleboog is zwaar vertieft. Ik denk dat het handiger is als ik zinloos ga pompen en bankdrukken en mp vervang door iets met dumbbells. Maar dat vind ik lastig want ik wil altijd maar zwaarder trainen.

No offense, maar volgens mij is het verstandiger om aan je techniek te werken (als dat nodig is), niet elke training jezelf helemaal naar de t*fus te trekken in de 90-95% 1RM range en in elk geval voor de compounds een verstandig opbouwend schemaatje in elkaar te zetten waarbij je ergens naartoe werkt.

• Like
Waarderingen: DG80
Merk je al dat je beter hersteld nu je een foam roller gebruikt?

-

Laatst bewerkt:
Flinke pomp training ouwe reus. Suc7 met wendler642 volgende week.

-

Laatst bewerkt:
ouwe pompert :p

Laatst bewerkt:
Dude, looking huge bro, incredible progress, truly impressive!!!! Yo, i was wondering if you would ever be interested in doing some flexin on your webcam? if you have a paypal account i could send u some $$ for your time, u can use it to help out with purchasing supps and stuff. Just let me know if you are interested or not. thanks dude, and again, great progress, hit me back. Later

-

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven