XXL Nutrition

beheerst buffelen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi dat je nu een logje maakt.. abbo!
Spreek je nog weleens bij kelderwerk..
Weekend van 2 februari ff trainen.. jij wiebje en ik?
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Mij best, alleen ik denk dat jullie gaan banken en ik heb alleen een schouder of beentraining in de aanbieding.

Ik moet squatten met bandages, banken, en wat speed deads:)
dus we kunnen wel het een en ander fabriceren;)
 
-
 
Laatst bewerkt:
good stuff ... nice dumbbell werk
 
ouwe banker
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hahaha je hebt de site gevonden :D
Die site blijft priceless..
 
Beetje katabool weekend achter de rug.

borst
bankdrukken (iets breder dan smal zonder last van me schouder) 137,5 5x
schuin dumbbelldrukken 50 9x 7x
opdrukken op dumbbells en borst tegen de grond 15x 13x
cabelflyes op de knietjes 45 2x10
schuine dumbbellflyes horizontaal 1 sec rust 26 2x10

triceps
dips 2x10
skullcrushers niet helemaal uitstrekken 23 2x10
pulley 45 2x9

Beter is ook om zo te drukken, niet te breed ellebogen net langs je lichaam ook met dumbbells. en net onder je borst uitkomen.
 
Beter is ook om zo te drukken, niet te breed ellebogen net langs je lichaam ook met dumbbells. en net onder je borst uitkomen.

Doe het momenteel ook zo... alleen ben ik het niet met je eens....waarom is het beter(smal pakken)... schouder vriendelijker misschien jah, maar om meer kg's te pakken in principe niet.
 
Doe het momenteel ook zo... alleen ben ik het niet met je eens....waarom is het beter(smal pakken)... schouder vriendelijker misschien jah, maar om meer kg's te pakken in principe niet.

Meer natuurlijkere beweging, ik druk zo meer als wijd. net als latpulldown in je nek trekken, ook zoiets onnatuurlijks.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zittend pissen is ' s ochtend om meerdere redenen uber chill...dont hate ;p
 
-
 
Laatst bewerkt:
Klaas Liemburg

Klaas is op zijn 21e begonnen met de sterkste man. Hij maakte zijn debut in de sport tijdens de eerste editie van “de sterkste man van de kale duinen” in Appelscha. Daar kwam hij in gesprek met Wout Zijlstra (voormalig sterkste man van NL) die hem zo enthousiast maakt dat Klaas besloot hiermee door te gaan. Hij ging trainen bij Wout en zo groeide hij al snel uit tot het Beest van Oosterwolde. Tegenwoordig is Klaas woonachtig in Giethoorn waar hij beroemd en berucht is waardoor zijn bijnaam is veranderd in – Het beest van Giethoorn.


Wel potverdomme!:o:D
 
Het andere beest!:p

mischa.jpeg
 
Klaas Liemburg

Klaas is op zijn 21e begonnen met de sterkste man. Hij maakte zijn debut in de sport tijdens de eerste editie van “de sterkste man van de kale duinen” in Appelscha. Daar kwam hij in gesprek met Wout Zijlstra (voormalig sterkste man van NL) die hem zo enthousiast maakt dat Klaas besloot hiermee door te gaan. Hij ging trainen bij Wout en zo groeide hij al snel uit tot het Beest van Oosterwolde. Tegenwoordig is Klaas woonachtig in Giethoorn waar hij beroemd en berucht is waardoor zijn bijnaam is veranderd in – Het beest van Giethoorn.


Wel potverdomme!:o:D
what's next? verhuizen naar amsterdam en het beest van amsterdam worden?
 
Het gerucht gaat dat hij in Den Haag gaat wonen om aldaar de titel te claimen!

k train sinds vorig jaar ook bij de 7 voudigste sterkste man van Nederland :" Jarno Hams ". Daar train ik met heel veel plezier . Dat motiveerde mij nog meer om nog harder te gaan trainen. Vanaf die tijd zie ik bij mij zelf nog meer vooruit gang. Tijdens de train deed ik bij Jarno voor het eerst de boom van 100kg. En zo ben ik nog meer vooruit gegaan op een aantal onderdelen. Ik train nu 3 á 4 keer in de week.

Pas maar op 160 kg wegend heerschap!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven