el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1000 miljard, een leuk bedrag. Totdat Spanje of Italie écht in de problemen komt, dan is het niks.
Leuk hoor, zo'n noodfonds, jammer dat het niets oplost, maar wel weer wat extra tijd gekocht. Goed bezig, Jan Kees.![]()

ja goed bezig met holle oplossingen........hoop voor ze dat het werkt.......
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Bedoel je dat een land geen extra kredieten mag krijgen?
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Bedoel je dat een land geen extra kredieten mag krijgen?
Op 1 januari begint het nieuwe fiscale jaar. Dit betekent dat wij op deze datum uw portefeuille automatisch voor u herwaarderen. Concreet betekent herwaarderen (ook wel herijken) dat de resultaten van uw posities worden gebaseerd op de koers van 1 januari en niet meer op de historische aankoopkoers.
Yo iedereen, hoe zit het met jullie aandelen? Staan die al terug in het groen na de vlotte start van 2012?
Die aandeelsszzz gaan lekkerszz jwz11.
http://www.google.com/finance?client=ob&q=NYSE:HLF#
Ik ben overigens niet zo heel actief hier mee bezig.
Vorig jaar geld geinvesteerd en dat laten groeien.
Ondertussen heb ik het originele bedrag er al weer uit gehaald en laat ik de rest gewoon staan en zie ik wel wat er gebeurd.

ING en Ageas gaan lekker bij mij.
Weet alleen niet wat ik met Antonov aan moet, vond het wel een leuk gokje voor 5 cent.
Iemand met verstand van zaken die een voorspelling over Antonov durft te doen, EricR misschien?
---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 20:02 ----------
Antonov stond 5 jaar geleden gewoon op 15 euro, zou wel leuk zijn van 5 cent per aandeel terug naar 15
Zou een beste klapper zijn.