Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Denk dat deze analyse wel klopt. Tenzij er sprake zou zijn van een black swan event. Wanneer inflatie uit de hand zou lopen is het weer een heel ander verhaal.

Ik weet het niet. Overheden zullen er alles aan doen om de inflatie omhoog te krijgen om de staatsschuld omlaag te brengen. Zeker voor Amerika is dat de enige uitweg, maar Europese landen hebben hetzelfde belang.

11.14 uur: Het Duitse beleggersvertrouwen is voor het eerst in elf maanden verbeterd. De zogenaamde ZEW-index steeg van -3,6 punten in oktober tot +11,5 punten in november. Analisten hadden wel een stijging verwacht, maar van een veel kleinere orde (tot +0,5 punt). De index van het Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung uit Mannheim wordt opgesteld op basis van de inschattingen van grote investeerders en analisten voor de Duitse economie.

Dankzij de goede ZEW-index breiden de Europese beurzen hun winsten uit. De DAX wint momenteel zelfs 1,1 procent.

Eindejaarsdump? Top lel

ing op 11 euro nog steeds

13 euro

top lel

11,40.
10% gestegen sinds ik zei om het te kopen.

But no, muh effeicient markets :roflol:

11,40.
10% gestegen sinds ik zei om het te kopen.

But no, muh effeicient markets :roflol:

Mss moet je een fonds starten. Kun je de volgende George Soros worden. Aan je vermogen koersen te voorspellen zal het iig niet liggen.

Wel eens gehoord dat de helft van de fondsen underperformed, en de andere helft het beter doet. Hoe dacht je dat dat komt?

Je bent echt strontvervelend met je arrogantie. Wat voor opleiding en werk heb je eigenlijk? Zou me namelijk zeer verbazen als jij een master economie hebt en werkt binnen het vermogensbeheer.

16.18 uur: Na bijna een uur handel staat de Dow Jones op een winst van 0,2 procent, de Nasdaq wint 0,6 procent. Van alle bedrijven die een notering hebben op de sterindex S&P 500 en hun resultaten al publiceerden, heeft 79 procent meer winst geboekt dan de markt verwachtte, 59 procent klopte de omzetprognoses, zo berekende Bloomberg. De Amerikaanse beurs drijft mee op het optimisme in Europa, nadat is gebleken dat het vertrouwen in de Duitse economie weer toeneemt.

Alles kaat koet.

Morgen fed nieuws. Nog eens 1 procent?

Bel 20 is door 3200. Tegen eind 2014 3500. Rally bitches, choo choo

Mss moet je een fonds starten. Kun je de volgende George Soros worden. Aan je vermogen koersen te voorspellen zal het iig niet liggen. Wel eens gehoord dat de helft van de fondsen underperformed, en de andere helft het beter doet. Hoe dacht je dat dat komt? Je bent echt strontvervelend met je arrogantie. Wat voor opleiding en werk heb je eigenlijk? Zou me namelijk zeer verbazen als jij een master economie hebt en werkt binnen het vermogensbeheer.

daar is ie veel te achterlijk voor man

snapt emh niet eens

Mijn Tesla aandelen gaan lekker:) Hoe kun je eigenlijk zien welke bedrijven dividenden uitkeren?

08.53 uur: KBC blijft op schema voor de terugbetaling van de Vlaamse overheidssteun, drie jaar vroeger dan overeengekomen met de Europese Commissie. De bank is ook niet langer gebonden door beperkende voorwaarden na de afronding van de verkoop van KBC Bank Deutschland einde september.

Topper
https://pbs.twimg.com/media/B2yaH2xCEAA-K_W.jpg:large

10.27 uur: De lopende rekening van de eurozone vertoonde in september een overschot van 30 miljard euro, zo meldt de ECB. Dat is beter dan verwacht.

Sweet

-

Laatst bewerkt:
'Europa is dé plek waar de belegger moet zijn'
Van de 4,4 miljard euro die de Amerikaanse fondsbeheerder Ed Lugo wereldwijd in zijn midcapfondsen belegt, vloeit 70 procent naar Europese aandelen. Daar blijft wel slechts één 'Belg' bij zitten: de ten langen leste tot privaatbankier omgeturnde holding RHJ International.

Ceo

Ik dacht zelf altijd dat Tesla een aandeel was dat ieder moment kan instorten gezien de enorme groei de afgelopen jaren (300% ofso). Soort hype

Klopt, echter heb ik er wel vertrouwen in. De auto's werken nog steeds op pre order en gaan als warme broodjes over de toonbank. Daarbij moet model X ook nog eens uitkomen. Ik ben benieuwd, heb wel vertrouwen in Elon Musk.

Als ik me niet vergis werden er meer teslas verkocht in belgie dan porshes :p

http://www.bloomberg.com/news/2014-...ctedly-contracts-as-abe-weighs-tax-delay.html

Kwantitatieve versoepeling :roflol: Werkt goed in Japan, economie raakt wederom in recessie. Als ik hun was zou ik er nog wat

Een plaatje van de verwachte en huidige centrale bankbezittingen wereldwijd t.o.v. BNP:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooral meer troep opkopen, het werkt! :roflol:

Maar goed dat andere centrale banken zoals de FED inmiddels hun programma's gestaakt hebben, Japan nadoen is een recept voor veel ellende en verdere stagnatie.

10.15 uur: De verwachte groei in de eurozone voor november ligt onder de verwachtingen. De PMI, die het vertrouwen van de aankoopdirecteuren meet, zat met 51,4 zelfs onder de meest pessimistische prognose en geeft aan dat de economie slechts met 0,1 à 0,2 procent zou toenemen in het vierde kwartaal.

Een cijfer boven 50 wijst nog steeds op een groei. Duitsland haalde 52,1, een stuk minder dan de 53,9 van oktober en staat daarmee op zijn laagste peil sinds juli vorig jaar. De PMI voor de verwerkende industrie alleen daalde zelfs tot 50,0.

Oops

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Ge vermeldt japan maar negeert amerika. Ze hebben er in usa mee gestaakt omdat het zijn doel al vervulde. Dus wel gewerkt!

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

De beursweek in Azië startte maandag met een verrassing van formaat. De Japanse economie kromp deze zomer onverwacht met 0,4 procent. In het tweede kwartaal was het bruto binnenlands product al met een forse 1,9 procent gekrompen. Consumenten hielden toen de vinger op de knip in reactie op de verhoging van het btw-tarief, van 5 naar 8 procent.
Het verhoopte herstel in het derde kwartaal bleef uit. Niet alleen gaf de consument onverminderd niet thuis, maar ook het bedrijfsleven ging in 'kopersstaking'. De bedrijfsinvesteringen tuimelden liefst 6,7 procent. De belangrijkste boosdoener was een forse voorraadafbouw, die 0,6 procentpunt van de groei afroomde. Dat is aan zich een positief signaal voor het vierde kwartaal: zelfs zonder heropleving van de vraag zullen bedrijven hun stilaan lege schappen ooit weer moeten aanvullen.
Maar toch is de vaststelling ontnuchterend: met de tweede krimp op rij is Japan volgens de boekjes weer in een recessie beland. De vierde in zes jaar. En dat lijkt een forse tegenvaller voor premier Shinzo Abe. Die had eind 2012 een klinkende verkiezingsoverwinning gehaald met de belofte eindelijk komaf te maken met de decennialange deflatie, die het land van de ene naar de andere recessie doet sukkelen.
287.000.000.000.000
Sinds de lente van 2013 is de balans van de Japanse centrale bank ruim verdubbeld, tot 287.000 miljard yen
Abe installeerde een nieuwe gouverneur aan het hoofd van de centrale bank. Haruhiko Kuroda stelde niet teleur en beloofde in de lente van 2013 via massale inkopen van staatsobligaties, vastgoed en aandelen de balans te verdubbelen tot 270.000 miljard yen (1.860 miljard euro bij de huidige wisselkoers). Dat objectief is, mede door de recent aangekondigde extra stimulus, ruim ingelost met een balans die intussen tot 287.000 miljard yen is aangedikt.
Abe zelf loste de beloftes niet in: zijn beloofde 'derde pijler' van Abenomics, een grondige hervorming van onder meer de notoir starre arbeidsmarkt en de vele voor buitenlandse concurrentie afgesloten sectoren, stelde teleur. Op zich kan het dus verrassend lijken dat de premier de zwakke economische resultaten lijkt te zullen aangrijpen om - mogelijk dinsdag al - vervroegde verkiezingen uit te schrijven.
Abe lijkt vooral met zijn Liberaal-Democratische Partij (LDP) een mandaat te ambiëren om de voor oktober geplande tweede schijf van de btw-verhoging, van 8 naar 10 procent, af te voeren. De btw-verhoging is nog een erfenis van de vorige regering, geleid door de Democratische Partij van Japan (DPJ). De maatregel was een voor Japanse politici zeldzame moedige poging om eindelijk werk te maken van de enorme staatsschuld van het land, die intussen tot 240 procent van het bruto binnenlands product gestegen is.
De DPJ kreeg echter eind 2012 van Abe een enorme pandoering en is sindsdien vooral bezig met een interne machtsstrijd. Abe lijkt daar nu van te willen profiteren om zijn machtsbasis te betonneren. Tegelijk lijkt de premier te hopen dat een nieuwe klinkende verkiezingsoverwinning tot bij de centrale bank doordringt. Daar krijgt Abe's 'mannetje' Kuroda steeds meer tegenwind voor de ongebreidelde geldcreatie, waarbij de centrale bank de voorbije anderhalf jaar de facto zowat alle 'verse' overheidsschuld opkocht. Voor het jongste stimulusrondje kreeg Kuroda onder zijn centraal bankiers maar een nipte meerderheid van 5 tegen 4 achter zich.

Volgende kwartaal weer a ok plus btw is boosdoener.
U lion eric?

Ja ik ben een leeuw, 18 augustus geboren. Of ben je weer met je brabbeltaaltje bezig?

Kwantitatieve versoepeling werkt gewoon niet, maar laat je vooral in de luren leggen door de FED. Spaargeld levert geen ruk meer op, hypotheekverstrekking en overige geldverstrekking is alleen maar meer aan banden gelegd. Maar goed de aandelenkoersen schoten wel omhoog, toch weer wat rijkeren die nog rijker werden. Overheid is ook geholpen omdat hun staatsleningen toch wel gekocht werden, no matter what.

Zeker top, het heeft gewerkt. Hallefuckinglujah. All praise Bernanke, Draghi en Kuroda.

Geld pompen is zinloos, een zieke economie krijg je niet op gang met meer geld. Japan is daarvan het beste voorbeeld, stagnatie is daar de norm. fl**ker er gerust nog honderden miljarden tegenaan per KV-ronde, de boel komt hooguit kortstondig uit het slop. Een poreuze band oppompen betekent gewoon weer iedere dag pompen omdat de band weer is leeggelopen.

Blijf maar lekker amerika negeren

1000X dezelfde shit herhalen maakt het nog steeds niet waar.

En niet belet je om je niet renderende geld van je bank naar aandelen te verplastsen. Maar doe het wel na de eindejaarsdump he :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:16 ----------

Ing 11,50
Mirin jobra?
Vandaag alle financials dik tegen 1 procent samen met hun index. Das zeker door super mario? Nieuws nog nie gelezen.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Er is geen tijd meer te verliezen. Dat is de boodschap die ECB-voorzitter Mario Draghi vrijdag bracht tijdens een toespraak in thuisbasis Frankfurt. Hij benadrukt dat een lange periode van lage inflatie uiteindelijk zal doordringen in lagere inflatieverwachtingen, waarmee het hek helemaal van de dam zou zijn.

Die verwachtingen zouden dan namelijk doorsijpelen in lagere lonen en lagere investeringen met alle gevolgen vandien voor de economie. Zonder inflatie valt de Europese schuldenberg reëel moeilijk af te toppen. Bij zelfs milde deflatie verdienen spaarders - zoals in Japan al jaren het geval is - ook bij een nulrente een positieve reële return op hun spaarboekje en voelen ze dus geen 'prikkel' om het geld te laten rollen.

Vandaar ook dat Draghi de woorden 'as fast as possible' in de mond neemt. We gaan doen wat we moeten doen om de inflatie en de inflatieverwachtingen zo snel mogelijk aan te wakkeren', zei hij. 'En als blijkt dat de voorgestelde maatregelen onvoldoende zijn, zullen we extra initiatieven bekijken.'

Mario Draghi heeft zich eerder dit jaar geëngageerd om de balans van de Europese Centrale Bank met 1.000 miljard euro op te pompen. 'Maar indien nodig zullen we de omvang, de snelheid en de samenstelling van de aankopen aanpassen', zegt Draghi nu.

Dat laatste zou er kunnen op wijzen dat ook de massale opkoop van staatsobligaties - zoals de Federal Reserve heeft gedaan - overwogen kan worden. Economen gaan ervan uit dat de ECB volgend jaar die weg zal opgaan.

Haha, daarom lopen beleggers wild. :D
Hij gebruikt het woord nieuwe initatieven en tstijgt al 1 procent. :roflol:

Heb van de week mijn Yahoo en Alibaba aandeeltjes verkocht, nu wou ik Burger King terugkopen maar zijn niet te koop hier, net zoals vele pennystocks?

Terug
Naar boven