Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Kan ook terug omlaag?
Hoeveelste keer verschuif jij je deadline? Is eind dit jaar 13 (of close) heb je gezegd.
Als het korter bij 10 (of lager) heb je verloren hoor. Eerlijk is eerlijk. Anders kan ik ook voorspellingen maken.
Ericrs deadline was sub 10
Mijn is 13.
Ik heb ook aan ericr voorgesteld: onder 11,50 win jij, boven 11,50 win ik maar hij zei: no deal.
Ik zei nog achteraf: sub 10 is meer unlikely dan 13 en daar blijf ik bij.
De grootste macronieuws gaat op 22 januari komen. Mother of all decisions.
Srs, f**k pmi, markit, consument vertrouwen bla bla bla. Ze hebben impact op de markten maar in januari ist all eyes op ecb. Als zij expliciet ja zeggen voor een qe, dan gaat de eu markt flippen. En dan vooral de financial aandelen, dus bank en verzekeringsaandelen (ing, kbc etc).
Eigenlijk zou het eerder geweest zijn maar mario draghi zei geen woord over qe of tbleef vaag. Beetje dissapointment.
Maar zie mn factlist van voorbije dagen. Eu inflatie fail en draghis qe werken niet. Dus hij MOET uitbreiden.
But nobody really knows he. Sommigen.zeggen dat het niet zal komen omdat ze germans ertegen zijn, anderen zien het wel gebeuren (waaronder ik).
We shall see ofcourse. 22 januari is niet veraf en als je in qe gelooft, dan staan de financials goedkoop. (Verder zijn ze stabiel as phuck, ing, kbc, bnp etc allemaal dik in orde).
@Iwj: strikte voorspellingen zijn ook onzin en aartsmoeilijk. Wie kan nou de roebelcrises of oliecrisis voorspellen? Wie kon het voorspellen dat de tij al na 1 week zou keren?
Als je je voorspellingen niet haalt, ist voor mij geen drama. Sterker nog, het feit dat ing niet onder de 10 duikt ondanks beide downers ist evidentie genoeg dat ing weerbarstig is.Ing koersdoel is 13 tegen einde vant jaar right? Maar stel dat het 12 aantikt of 11,50. Dan nog is dat een stijging van meer dan 10% vanaf mn aankoopdatum. Not a single phuck was given als ik mn koersdoel niet bereik.
Ik ga voor de longterm, ik ga ing een jaartje of 5-10 behouden zolang het economisch goed gaat. Kzen geen korte termijn trader.
Tis wel leuk zo, dergelijke voorspellingen. Just fun and games, is pointless an sich.
---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
@ cools: open een fictieve portefeuille.
1. Koop een brede etf tracker, zo eentje voor de wijven.
2. Koop mijn aandelen. Ing, kbc, kbc ancora en ageas.
3. Wacht 3 maandjes.
4. Brb etf 5% rendement, mijne is 20% rendement.
100% serial.