MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Goede duiding over waarom het een flop zou zijn.

Zehma kga ier a la phd posts posten om '''''''willem9'''''''' te plezieren.

Get a load of this guy :roflol:

Bijzonder nieuws vd dag

Terwijl de Chinese economie in het sukkelstraatje zit, beleven de beurzen gouden tijden. Persbureau Bloomberg berekende dat de waarde van Chinese aandelen het afgelopen jaar alleen al 6.500 miljard dollar is toegenomen. Dat is zowat 8 keer de waarde van Apple, het waardevolste bedrijf ter wereld. De Chinese aandelenboom - deels gedreven door kleine Chinese beleggers die met geleend geld aandelen kopen - doet daarmee de hoogdagen van de internetbubbel in het niets verbleken.

Is er eigenlijk iemand op dbb die Brotoscience geen mong**l vindt?

Alleen z'n irritante manier van communiceren zou voor mij al een reden zijn hem van een stapeltje rode kaarten te voorzien.

ik ben nu al een tijdje aan het middelen door elke maand totaalbedrag/10 te investeren zodat ik in 10 maanden 100% invested ben, nu is het totaalbedrag door een belastingteruggave veel groter dan ik verwacht had en zit ik scheef qua inmiddeling zeg maar. hoe kan je dit het beste oplossen?

gewoon alles sellen en opnieuw beginnen met nieuw bedrag/10 per maand? (heb toch geen transactiekosten voor etf's)

ik ben nu al een tijdje aan het middelen door elke maand totaalbedrag/10 te investeren zodat ik in 10 maanden 100% invested ben, nu is het totaalbedrag door een belastingteruggave veel groter dan ik verwacht had en zit ik scheef qua inmiddeling zeg maar. hoe kan je dit het beste oplossen?

gewoon alles sellen en opnieuw beginnen met nieuw bedrag/10 per maand? (heb toch geen transactiekosten voor etf's)

Omdat je niet terug in de tijd kan zijn de enige oplossingen om de periode waarover je middelt te verlengen, of een beetje scheefheid accepteren.
Ik snap dat je spreid omdat je de grillen in de schommeling van de markt wil ontwijken, maar gezien de significante stijging de afgelopen 10 maanden zou ik niet alles verkopen om weer op nieuw te beginnen.

Citibank ziet file van 3.000 miljard

Volgens Citibank loert een fel gevaar om de hoek als de Federal Reserve later dit jaar de rente verhoogt. De afgelopen tien jaar is de markt voor bedrijfsobligaties 3.700 miljard dollar toegenomen. Alleen merkt strateeg Stephen Antczak op dat er vroeger 23 types van investeerders op de markt actief waren, en dat er vandaag door de lage rente maar 3 meer zijn: beleggingsfondsen, buitenlandse investeerders en verzekeraars. Die concentratie in beperkte handen betekent dat de kans bestaat dat er niemand aan de koperszijde staat als iedereen tegelijk naar uitgang snelt, bijvoorbeeld als de koersen dalen omdat de Fed de rente verhoogt.

'Al het kapitaal gaat momenteel naar dezelfde plaats. Als een iemand negatief beïnvloed wordt door een gebeurtenis, bestaat er een serieuze kans dat die gebeurtenis ook de anderen negatief beïnvloed. En dus dat er niemand aan de andere kant wil staan', aldus Antczak.

we are not going to make it broskies

Net Netflix gekocht, gaan waarschijnlijk door 30 gesplitst worden...

dus?

De kans is groot dat deze nog aanzienlijk gaan stijgen... zijn sinds gister al 10% gestegen...

lijkt me sterk dat dat enkel met een split te maken heeft

Al een beslissing over het middelen genomen?

denk dat ik gewoon de periode verleng zoals jij zei, er is niet echt een manier om verder te gaan met juiste percentages en historische kostprijs voor een periode als er opeens wat geld bijkomt

Grote indexen waren laatste dagen zwaar in rood. Paar procentjes eraf. Reden: greece plus rentes die stijgen.
Gisteren namiddag kwam er 1 zwak positief nieuws (merkel onderhandelt weer) en beurzen 1% int groen. :D

Het persagentschap Bloomberg zette gisteren de markten in hogere versnelling. Duitsland zou niet langer eisen dat Athene al de gevraagde hervormingen tegelijkertijd doorvoert om nieuwe fondsen los te maken wanneer het hulpprogramma eind deze maand afloopt. Eén hervorming zou volstaan, en de rest zou dan later kunnen volgen. Bloomberg baseerde zich naar eigen zeggen op twee anonieme Duitse overheidsbronnen. Maar Merkel zelf dumpte het bericht als 'puur verzinsel'.

Verdere afloop van de beurzen hangt dus af van de onderhandelingen. Deadline is 25 juni.

Bronnen die aanwezig waren bij het overleg sluiten niet uit dat de Griekse kwestie pas kan worden beslecht op de Europese top van 25 en 26 juni. Wel werd bevestigd dat Tsipras zelf gevraagd heeft het lopende steunplan met negen maanden te verlengen tot maart van volgend jaar. Zo'n verlenging is voor Athene politiek haalbaarder dan een derde steunplan.

Sinds mn piek 400 verloren. Kzou graag da geld terugwinne. Ing moet boven 15 gaan of er dich tegen aan leunen en dan verkoop ik een deel ervan. Da griekenland onzin steekt me erg tegen.
Waar is super mario? :( die gekke italiaan beurt de beurzen qltijd wel op.

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

view?iid=dc:55220128&context=ONLINE&size=1024x0,0x0&imageType=PNG&boundaries.width=0&boundaries.png

rentes dalen, beurzen stijgen.
same song and dance :)

ineens een bloomberg screen ipv de normale gare kopietjes van artikeltjes uit de tijd....blijkt deze ook van de tijd website af te komen :roflol:

Wat een dag vandaag. Regende enkel maar pos nieuws. Jammer van greece die een beetje roet int eten gooide. Gelukkig behoorden mijn asndelen wel tot de top terwijl de indexen maar middelmatig opveerden :) dat dere stock picking skills nomsayan.

Goede nieuws vdg: inflatiei in frankrijk, eu rentes dalen, 1,3% groei vr belgie volgens vbo, hogere retailverkopen in usa.
Met dit soort nieuws moet de beurzen normaal gezien met 1% aandikken. Misschien morgen? :)

Wat we morgen in petto hebben:
ECONOMIE/FINANCIEN
Eurozone:
- Industriele productie april, 11 uur
Verenigde Staten:
- Consumentenvertrouwen (Universiteit van Michigan) juni, 16 uur

Bulldagje incoming :)

Wacht nog 1 week voor het verkopen van je aandelen, donderdag wordt mogelijks een extreem bulldagje :)
of ja, buy the rumour, sell the news ;)

Ondanks het statement van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) donderdagavond, blijft Athene geloven in een doorbraak donderdag.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

view?iid=dc:55252955&context=ONLINE&size=1024x0,0x0&imageType=PNG&boundaries.width=0&boundaries.png

Teken van herstel voor eu economie of ongerustheid over griekenland ?
enkel prof dr muh shiller kan daar een antwoord op geven!

Vind detijd het wel goed dat jij info vanachter hun betaalmuur hier post?

Zoals te verwachten
Joe Sixpack is deze maand een stuk optimistischer geworden. Het consumentenvertrouwen gemeten door de Universiteit van Michigan is volgens een voorlopig cijfer gestegen tot 94,6, van een definitief cijfer van 90,7 in mei. Economen hadden slechts op een verbetering tot 91,2 gerekend, aldus Bloomberg. Het hogere cijfer is vooral te danken aan het feit dat de Amerikaanse consumenten veel positiever geworden zijn over hun loonvooruitzichten. De arbeidsmarkt in de VS blijft ook verder verbeteren. Dat benzine duurder geworden is, was van minder belang.
zou normaal gezien een bull geweest zijn, maar griekenland zit er dieper op in. Beurzen bijna min 2% :roflol: maar als er een schot int roos is, veert da maandag weer 2% op. dus ja, als je erin gelooft, nu ist solden op de beurzen :)

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Het establishment (of de illerminati) start al hun anti brexit campagne

'Britse rating in gevaar door EU-referendum'
Het Verenigd Koninkrijk kan zijn uitstekende kredietwaardering AAA kwijtraken vanwege het referendum over het Britse lidmaatschap van de Europese Unie. Daarvoor waarschuwt kredietbeoordelaar Standard & Poor's (S&P).

Terug
Naar boven