AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
degiro hier ook

binck is wel gebruikersvriendelijker, maar duurder

muh schiller rekt

CEO's delen golf van optimisme
Het seizoen van de algemene vergaderingen draait op volle toeren. Een constante is de relatief optimistische toon van de meeste bedrijfsleiders. De concurrentiepositie van de Belgische bedrijven is verbeterd dankzij de daling van de euro, de lage rente en de goedkopere olie.

Alles kaat koet
Ceos zijn blij
Dbbers zijn pessimistisch :roflol:

Hallo welk aandeel moet ik kopen om rijk te worden groenten steen

Beter gn aandelen kopen mr steen.
Ik kan u een ganse excell sheet posten van de bevindingen dan phd doctor 'muh shiller' die aantoont dat aandelen te duur zijn.
Ook gaat de rentes morgen stijgen en dat zal een ware sell off geven.
Ecb injecteert veel geld int economie, maar ik heb een poll lukraak weggeplukt van een mainstream financieel krant en daar voorspelden men dat ecbs geldinjectie niet zou werken.
Pak nog een grexit en brexit en eu is finitos.

Dus mijn advies: gewoon geduld uitoefenen. Nog een jaar of 10 ofzo, totdat de muh shiller ratios lager zijn.

Veel succes gewenst nog.

Beter gn aandelen kopen mr steen. Ik kan u een ganse excell sheet posten van de bevindingen dan phd doctor 'muh shiller' die aantoont dat aandelen te duur zijn. Ook gaat de rentes morgen stijgen en dat zal een ware sell off geven. Ecb injecteert veel geld int economie, maar ik heb een poll lukraak weggeplukt van een mainstream financieel krant en daar voorspelden men dat ecbs geldinjectie niet zou werken. Pak nog een grexit en brexit en eu is finitos. Dus mijn advies: gewoon geduld uitoefenen. Nog een jaar of 10 ofzo, totdat de muh shiller ratios lager zijn. Veel succes gewenst nog.

zegt de jongen die al zijn wijsheid ontleent uit een of ander krantje :roflol:

wat een zielig ventje ben je toch dat je daar steeds over moet beginnen, zit het zo diep?

Waarom voel je je aangevallen iwj, ik heb toch just de zaken gepost dat jij hier zou typen. Ge moet u eerder gevleid voelen :roflol: Die rare keeskoppen tog

Britse centrale bank onderzoekt uitstap uit de EU
De Britse centrale bank onderzoekt wat de gevolgen zullen zijn als het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie stappen. De herverkozen premier David Cameron is van plan om een referendum te organiseren waarin de Britten zal worden gevraagd of ze uit de EU willen stappen.

Watch out errbody, brexit incoming!!! (geloof je enkel als ge toevallig iwj of bascross heet)

ben jij nog gediagnostiseerd met een persoonlijkheidsstoornis?

Je krijgt alleen maar negatieve reacties en toch blijf je tijd en moeite steken in de activiteiten hier. Een mentaal gezond mens zal de energie die hij ergens in steekt verminderen of stopzetten als er niks voor terug komt, maar jij blijft hier maar posten.

-

Laatst bewerkt:
ben jij nog gediagnostiseerd met een persoonlijkheidsstoornis?

Je krijgt alleen maar negatieve reacties en toch blijf je tijd en moeite steken in de activiteiten hier. Een mentaal gezond mens zal de energie die hij ergens in steekt verminderen of stopzetten als er niks voor terug komt, maar jij blijft hier maar posten.

Kan je on topic blijven? Zo niet, zou ik je vriendelijk verzoeken om hier gn off topic onzin te posten.

Dank u

Chinese beurzen kennen sterkste zesdaagse sinds 2008
De beurs van Shanghai is het voorbije jaar al met 141 procent gestegen. Met dank aan drie renteverlagingen en een niet aflatende toestroom van beleggers, meer en meer ook uit het buitenland.

Zes dagen op rij is de Shanghai Composite Index al aan het stijgen. De toonaangevende index van de grootste Chinese beurs schreef zo al 13 procent bij en realiseerde daarmee de beste zesdaagse sinds november 2008. De index staat nu op 4.845 punten en de kaap van 5.000 komt dus stilaan in zicht. Al verwachten marktpartijen dat de laatste etappe niet zonder valpartijen zal gereden worden.

Sinds het begin van het jaar bedraagt de winst van de Shanghai Composite al meer dan 50 procent. Nog indrukwekkender is de prestatie jaar op jaar: plus 141 procent. Dat terwijl de Chinese economie minder hard groeit, enerzijds omdat de overheid bewust wat op de rem staat, anderzijds omdat de buitenlandse vraag het enigszins laat afweten.

Koopt nen ching chang chong aandeel en ge zijt binnen.
Brotoscience tip

muh shizzler

Enron voor maximale winst

ke er geen aandeel hiervan maar khou van de waarden van dees bedrijf en de ceo. Hij disst iedereen en 'he is a cool guy and is afraid of nothing'. 100% alpha

De Ierse lagekostenmaatschappij Ryanair RYA 6,32% heeft over zijn boekjaar 2014-2015 een winst na belasting geboekt van 867 euro, een stijging met liefst 66 procent. Dat resultaat is een kwart miljard beter dan de meest optimistische voorspelling van het bedrijf zelf. De prijsvechter dankt dat mooie cijfer aan een verhoging van zijn aanbod tijdens de winter en zijn inspanningen om een breder publiek aan te trekken met een verbeterde dienstverlening.

Voor dit boekjaar - tot 31 maart 2016 - mikt het bedrijf op een winst van 940 tot 970 miljoen euro. Ryanair heeft zijn belangrijkste notering in euro in Londen. Het rapporteert ook in euro. 'We hebben een heleboel initiatieven ontplooid die duidelijk geapprecieerd werden door de passagier', aldus CFO Neil Sorahan in een gesprek met Bloomberg. 'Genummerde zitplaatsen, extra gratis handbagage en een dienstregeling die beter aangepast is aan de zakenman'.

Het aantal passagiers nam de kaap van 90 miljoen, een toename met 11 procent.

De eerste vier maanden van 2015 zag Ryanair zijn bezettingsgraad met tien procent stijgen en lagen de reservaties vier procent hoger dan dezelfde periode een jaar eerder. Ryanair heeft zijn belangrijkste Europese basis in Charleroi, maar vliegt sinds begin vorig jaar ook vanuit Brussels Airport naar een tiental bestemmingen, wat mee de sterke groei van Zaventem verklaart.

en goed nieuws uit griekenland

De ministers van Financiën van de eurozone buigen zich donderdagavond nog eens over de Griekse problemen. Dat suggereert dat de onderhandelingen toch enigszins zijn opgeschoten. De vergadering was vorige week nog niet voorzien.

alles komt goed, we gaan met 10k op vakantie yo

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

rip greece

De ministers van Financiën van de eurozone vergaderen dan toch donderdag niet over Griekenland. Even was er dinsdag sprake van een telefonische vergadering.
Advertentie

Tot nader order komen de ministers van Financiën dan toch niet bijeen over Griekenland. Even was er dinsdag sprake dat een nieuwe bijeenkomst was gepland, maar dat blijkt op een misverstand te berusten. De experts van de EU en het IMF onderhandelen ondertussen wel voort.

haha hij wordt gecalled op zijn delusion en meteen zeuren dat het ontopic moet.

alle shit die je typt kan je net zo goed in een word bestandje zetten. evenveel mensen die het een f**k kan schelen

2 dagen op rij relatief grote verliezen. Im scared bruh en morgen is er niks van financieel nieuws en geen nieuws is vaak een bear dagje :( ---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------
Bij welke brokers zitten jullie?
open zowel een degirotje als binck, is toch gratis binck is serieus wel duurder, maar kan toch soms interessant zijn. Binck kon mij ipo aandelen geven van biocartis en degiro kon dat niet. Als je weet dat sommige aandelen zwaar gehyped zijn en op dag 1 met 20% kunnen stijgen, dan is het raadzaam om een binck account aan de zijlijn te hebben ;) komt niet extreem vaak voor, maar toch wel vaak genoeg om een extra binck te warranten. meeste van mn 'gewone' aandelen koop ik wel gwn via degiro, is vele malen goedkoper. Maar de interface trekt echt op niks.

Helga en Helmut zien het weer zitten
08:42 -
De Duitse consument kijkt weer door een roze bril, dat blijkt uit de maandelijkse meting van het consumentenvertrouwen van GfK die gebaseerd is op een rondvraag bij 2.000 Duitsers. De indicator klom van 10,1 in mei naar 10,2. Dat lijkt niet zo'n groot verschil, maar het cijfer ligt duidelijk boven de consensus bij economen die op 10,0 hadden gemikt. Bovendien is het hoogste niveau sinds oktober 2001.

'De stevige binnenlandse vraag en de lage inflatie helpen opnieuw om de economische verwachtingen en de zin om aankopen te doen op te krikken, aldus Rolf Buerkl, een onderzoeker van de GfK in Nuremberg. Kleine valse noot: uit een sub-index blijkt dat de consumenten zich meer zorgen maken over hun inkomen.

De moffen zien het wel zitten.
Dit soort nieuws heeft gn korte termijn effect op de beurzen, maar in the long run (1-2 jaar) zal het well een bull effect hebben

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:57 ----------

De Europese beurzen breiden in de namiddaghandel hun winsten uit. 'De terugval van de Europese aandelen was veel te sterk', zei Pierre Mouton van vermogensbeheerder Notz, Stucki & Cie in Genève aan Bloomberg. 'Ook al zijn de markten bang dat een renteverhoging in de VS er spoediger aan komt dan ze tot dusver dachten, doet dat niets af aan het ECB-beleid en de Europese economie. We weten dat Europa aan het genezen is.'

feelsgoodman

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

De Europese beurzen breiden in de namiddaghandel hun winsten uit. 'De terugval van de Europese aandelen was veel te sterk', zei Pierre Mouton van vermogensbeheerder Notz, Stucki & Cie in Genève aan Bloomberg. 'Ook al zijn de markten bang dat een renteverhoging in de VS er spoediger aan komt dan ze tot dusver dachten, doet dat niets af aan het ECB-beleid en de Europese economie. We weten dat Europa aan het genezen is.'

feelsgoodman

Wat is er met ing gebeurt :roflol:
15,17 and still going strong :)

waar is den tijd dat men hier sub 10 voorspelden :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Los van het risico op langere termijn, brengen obligaties momenteel ook zo goed als niets op. In dat opzicht zit er meer potentieel in aandelen, maar Dirk Thiels steekt ook daar een waarschuwende vinger op. 'Zeker op korte termijn zijn we iets voorzichtiger geworden. In de eerste plaats omdat de stijging van de aandelenkoersen zeer snel is gegaan. Meestal volgt er dan toch wel een correctie, zeker wanneer de waarderingen toch wat hoog liggen.'

mss moet iemand aan ''''''''''''''dirk thiels'''''''''''''''''' het concept van trina uitleggen
wat een wijf

Brotoscience, de man met kennis. Je blijft je hier maar profileren als beleggersgoeroe, maar dat ben je niet.

Ik profileer me niet als beleggingsgoeroe, dat doen anderen. Ik post gwn beursgerelateerd nieuws. Get mad.

:roflol: the delusion is real

Terug
Naar boven