- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
ik denk da je voorspelling nog zal uitkomen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk da je voorspelling nog zal uitkomen

Komen jullie niet allemaal naar de lagoa een zaterdag ofzo, ik wil al die stumperende jumpers weg krijgen. Ieder van julie smokkelt een baseball knuppel binnen ( hoe je doet nja kweet niet, wees creatief), en knallen maar, er mogen gerust gewonden vallen![]()
![]()
Als je een knuppel meeneemt kun je meteen vier man aan, want het is niet de bedoeling dat we daar langer dan 10 min binnen zijn. Daarna kunnen we met een partybus naar limburg/ antwerpen.
Deal?
Sanca regelt wel die bus, ja toch?![]()
probleempjes?! 

Komen jullie niet allemaal naar de lagoa een zaterdag ofzo, ik wil al die stumperende jumpers weg krijgen. Ieder van julie smokkelt een baseball knuppel binnen ( hoe je doet nja kweet niet, wees creatief), en knallen maar, er mogen gerust gewonden vallen![]()
![]()
Als je een knuppel meeneemt kun je meteen vier man aan, want het is niet de bedoeling dat we daar langer dan 10 min binnen zijn. Daarna kunnen we met een partybus naar limburg/ antwerpen.
Deal?
Sanca regelt wel die bus, ja toch?![]()

antwerpen staat aan kop in de poll en toch blijven jullie zeveren over limburg, wel have fun, mij zie je niet
antwerpen staat aan kop in de poll en toch blijven jullie zeveren over limburg, wel have fun, mij zie je niet

waarschijnlijk komen er gewoon 2 meets : 1 kleintje apart in Limburg en 1 algemene die in Antwerpen zal doorgaan.
de Limburgse meet zou misschien dan best in een apart topic besproken worden, anders wordt het het hier wat te verwarrend.

Stel ik hier een eis, dacht het niet
Ik zeg gewoon mijn mening, als je daar niet mee kan leven -->![]()