Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Het past ook in hun "gone with the old, in with the new" strategie. Maar volgens mij is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken...NVA ... 2de OpenVLD
Tja, VLD probeert nu de kaart van Vlaanderen te spelen in de hoop dat NVA niet met alle
stemmen gaat lopen denk ik.
Kanaal Z ? naam programma ben ik ff kwijt.iemand die gisteren op digitaal naar een programma gekeken heeft waarbij nva zijn politiek beleid verdedigt tegenover anderen? vandaag is cd&v aan de beurt maar ik ken de naam van het programma niet.
Bart de wever kon me gisteren wel bekoren met zijn feiten
precies wat ik verwacht had:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.
Maar ik stem op N-VA , wie anders stemt is niet begaan met zijn toekomst en die van Vlaanderen
, omdat je niet wil dat België splitst, of niet uitdrukkelijk een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil imo niet zeggen dat je niet begaan zou zijn met je toekomst en die van Vlaanderen. , omdat je niet wil dat België splitst, of niet uitdrukkelijk een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil imo niet zeggen dat je niet begaan zou zijn met je toekomst en die van Vlaanderen.
Stem trouwens op Blauw, Open VLD dus, alle standpunten nog eens bekeken en kan mij nog altijd het meest in die partij vinden.
mss later complete onafhankelijkheid., omdat je niet wil dat België splitst, of niet uitdrukkelijk een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil imo niet zeggen dat je niet begaan zou zijn met je toekomst en die van Vlaanderen.
Stem trouwens op Blauw, Open VLD dus, alle standpunten nog eens bekeken en kan mij nog altijd het meest in die partij vinden.

jij bent gewoon verliefd op croo'tje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
, ken die niet (buiten dat ie hoogstwss wel de zoon van herman del croo zal zijn), maar ie ziet er best wel sympathiek uit.
eerlijk is eerlijk de partij bestaat nog niet zolang)1)NVA
2)VLD
3)CD&V
Ik ga op NVA stemmen ale niet op de partij wel op een persoon.
Lijststem is deels een stem voor een particratie.
Waarom ik op NVA stem = wit blad(kan je niet van de rest zeggeneerlijk is eerlijk de partij bestaat nog niet zolang)
Ze zeggen geen domme dingen.
Belgie moet anders.
Goed dat VLD een betere weg is afgeslaan maar dit wil over een aantal jaren zien. Want nu zou ik zeker niet op VLD kunnen stemmen.
enz