MuscleMeat

Belgische verkiezingen: doe de stemtest

1) Open-VLD
2) NVA
3) Dedecker

Ik ben vrij rechts : )

NVA :)
Daar ging ik ook op stemmen :)

nva :D eerste en ben overtuigd :)

1) NVA = mijn keuze ook
2) Open VLD

N-VA

2uqn1ap.jpg

NVA ... 2de OpenVLD

Tja, VLD probeert nu de kaart van Vlaanderen te spelen in de hoop dat NVA niet met alle
stemmen gaat lopen denk ik.
Klopt. Het past ook in hun "gone with the old, in with the new" strategie. Maar volgens mij is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken...

CD&V zou nog 18-20% halen volgens nieuwe peiling... wat nog veel is na wat zij gepresteerd hebben.

1) NVA
2) Open VLD

iemand die gisteren op digitaal naar een programma gekeken heeft waarbij nva zijn politiek beleid verdedigt tegenover anderen? vandaag is cd&v aan de beurt maar ik ken de naam van het programma niet.

Bart de wever kon me gisteren wel bekoren met zijn feiten

iemand die gisteren op digitaal naar een programma gekeken heeft waarbij nva zijn politiek beleid verdedigt tegenover anderen? vandaag is cd&v aan de beurt maar ik ken de naam van het programma niet.

Bart de wever kon me gisteren wel bekoren met zijn feiten
Kanaal Z ? naam programma ben ik ff kwijt.

Maar ik stem op N-VA , wie anders stemt is niet begaan met zijn toekomst en die van Vlaanderen

:roflol:, omdat je niet wil dat België splitst, of niet uitdrukkelijk een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil imo niet zeggen dat je niet begaan zou zijn met je toekomst en die van Vlaanderen.

Stem trouwens op Blauw, Open VLD dus, alle standpunten nog eens bekeken en kan mij nog altijd het meest in die partij vinden.

Laatst bewerkt:
:roflol:, omdat je niet wil dat België splitst, of niet uitdrukkelijk een onafhankelijk Vlaanderen wil, wil imo niet zeggen dat je niet begaan zou zijn met je toekomst en die van Vlaanderen.

Stem trouwens op Blauw, Open VLD dus, alle standpunten nog eens bekeken en kan mij nog altijd het meest in die partij vinden.

onafhankelijk is nog ver vn bed show , confederale staat die nva wil realiseren is realistischer :) mss later complete onafhankelijkheid.

166wzee.jpg

Typisch , ik twijfel tussen NVA en VLD , ik dacht misschien dat ik met deze test kan beslissen. Helaas :(.

jij bent gewoon verliefd op croo'tje

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :gay:

jij bent gewoon verliefd op croo'tje

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :gay:

:roflol:, ken die niet (buiten dat ie hoogstwss wel de zoon van herman del croo zal zijn), maar ie ziet er best wel sympathiek uit.

Stem trouwens niet op 1 persoon maar gewoon op de partij.

1)NVA
2)VLD
3)CD&V

Ik ga op NVA stemmen ale niet op de partij wel op een persoon.
Lijststem is deels een stem voor een particratie.

Waarom ik op NVA stem = wit blad(kan je niet van de rest zeggen :rolleyes: eerlijk is eerlijk de partij bestaat nog niet zolang)
Ze zeggen geen domme dingen.

Belgie moet anders.

Goed dat VLD een betere weg is afgeslaan maar dit wil over een aantal jaren zien. Want nu zou ik zeker niet op VLD kunnen stemmen.

enz

1)NVA
2)VLD
3)CD&V

Ik ga op NVA stemmen ale niet op de partij wel op een persoon.
Lijststem is deels een stem voor een particratie.

Waarom ik op NVA stem = wit blad(kan je niet van de rest zeggen :rolleyes: eerlijk is eerlijk de partij bestaat nog niet zolang)
Ze zeggen geen domme dingen.

Belgie moet anders.

Goed dat VLD een betere weg is afgeslaan maar dit wil over een aantal jaren zien. Want nu zou ik zeker niet op VLD kunnen stemmen.

enz

en jij gelooft dit nog altijd? Ze spelen gewoon goed in op de opinies van de kiezers. Heeft niks te maken van wat ze willen, het blijven zelfstandigen.

NVA is nieuw, wil wel eens weten wat ze gaan doen.. hier zit het grotendeel bij nva, het is wachten op uitslag, laten we goed hopen en vooral voor de geschiedenis daarna

Terug
Naar boven