XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zelfde probleem...
Pokkedruk op het werk, moe, veel lekker eten maar niet teveel wíllen eten, drukte rond feestdagen,...
Heb eerlijk gezegd ook niet veel zin in gymmen vanavond, maar ga het waarschijnlijk toch doen onder het motto "beter iets dan niets".
Want, zoals ook jij doet: er naartoe gaan is het belangrijkste, niet stilvallen.
Het wordt wel terug beter :) nog een weekje en de dagen worden weer langer!

Knipsel2.JPG

iets met endorfines enzo :kerst:

:heart:

Ups and downs. Zolang je maar geregeld blijft trainen en geen gekke dingen gaat doen met voeding komt het wel goed. Hou je doel voor ogen en werk daarnaar toe, ff een chillmomentje pakken is niets mis mee, zolang je jezelf maar kunt herpakken.

:aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.207
Krijg spijt als ik een paar weken niet ga en dan is het ook echt lastig weer in het ritme te komen. Beter blijven gaan en dan maar iets minder trainen dan helemaal niet. Macro s tel ik wel. Motivatie komt en gaat dat is nu eenmaal zo.

Krijg spijt als ik een paar weken niet ga en dan is het ook echt lastig weer in het ritme te komen. Beter blijven gaan en dan maar iets minder trainen dan helemaal niet. Macro s tel ik wel. Motivatie komt en gaat dat is nu eenmaal zo.
Even lekker trainen waar je zin in hebt. Zoals je zegt je motivatie komt wel weer ;)

Trek je niets aan van @imnewhere . Mij volgt ie ook niet (wegens AAS, en waarschijnlijk is een beugel ook al niet natty meer) en overal waar ik lees zijn z'n posts naïef en overdreven serieus. Ik dacht dat ik er wat van kon (happen, serieus reageren etc.), maar het kan blijkbaar nog 2 gradaties erger...
Meh

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Trek je niets aan van @imnewhere . Mij volgt ie ook niet (wegens AAS, en waarschijnlijk is een beugel ook al niet natty meer) en overal waar ik lees zijn z'n posts naïef en overdreven serieus. Ik dacht dat ik er wat van kon (happen, serieus reageren etc.), maar het kan blijkbaar nog 2 gradaties erger...

ik volg jou wel hoor Bert!!

Misschien een trainingsmaatje vinden of vaker naar Platinum gaan. Geeft wel goeie motivatie toch? :pressing::lifter:
Niets mis met IIFIYM trouwens. :eating:

• #2.215
Misschien een trainingsmaatje vinden of vaker naar Platinum gaan. Geeft wel goeie motivatie toch? :pressing::lifter:
Niets mis met IIFIYM trouwens. :eating:

Trainingsmaatje is niks voor mij. Ja misschien helpt platinum wel. Ik eet alleen volgens iifym, werkt prima.

Beter iets dan niets inderdaad! Ik heb ook motivatie schommelingen maar ik weet dat ik me beter voel als ik geweest ben. Kop op!, p.s. wat zijn je macros op dit moment eigenlijk?

• #2.217
Beter iets dan niets inderdaad! Ik heb ook motivatie schommelingen maar ik weet dat ik me beter voel als ik geweest ben. Kop op!, p.s. wat zijn je macros op dit moment eigenlijk?

Ja is ook zo, hoort er echt bij dus ik accepteer het. 120e minimaal 60v rest carbs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven