- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Je bent irritant. En naïef bovendien. Niet enkel wegens deze post.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent irritant. En naïef bovendien. Niet enkel wegens deze post.
Synthol??Doe mn gezicht al zo lang onderhouden. Verder niks behalve wat synthol hier en daar![]()
Haar online houding.
Trek je niets aan van @imnewhere . Mij volgt ie ook niet (wegens AAS, en waarschijnlijk is een beugel ook al niet natty meer) en overal waar ik lees zijn z'n posts naïef en overdreven serieus. Ik dacht dat ik er wat van kon (happen, serieus reageren etc.), maar het kan blijkbaar nog 2 gradaties erger...Ik weet het ook niet meer, serieus zijn mag niet, pikant is niet goed, beetje gek doen mag ook niet. Ik ben zelf ook maar out denk ik![]()
Waar zijn je pikante posts te vinden?Ik weet het ook niet meer, serieus zijn mag niet, pikant is niet goed, beetje gek doen mag ook niet. Ik ben zelf ook maar out denk ik![]()
RIPJa een kameraad gaf me de tip, rich. Helaas niet meer onder ons.
Wat maakt het uit wat ze met dr billen, t**ten en gezicht doet. De meetse hier van de mannen hebben nog amper injectie plaasen over. Life is short live hard.
Doen we allemaal.
Sommigen niet de hebben nog kuiten van een klein meisje
*nog niet.Sommigen niet de hebben nog kuiten van een klein meisje
behalve in de sauna....ik hoor dit van een vriendWerkt synthol ook bij geslachtsdelen?
Ik vraag dit voor een vriend.
In ieder geval niet schijnheilig, dat is een kwaliteit!Ik weet het ook niet meer, serieus zijn mag niet, pikant is niet goed, beetje gek doen mag ook niet. Ik ben zelf ook maar out denk ik![]()
whats up?Motivatie is momenteel echt nul, maar blijf toch 3x per week gaan voorlopig en dan doe ik vooral wat ik leuk vind. Beter dan thuisblijven lijkt me. Heb ook echt nul zin om te tracken, maar blijf ik toch maar doen, maar dan alleen uit de losse pols.
Hm... Korte dagen enzo.. veel trek.Niet echt iets, decemberblues misschien? Wordt altijd een beetje emo van december.
Vitamine D, Zonnebank...treat yourselfNiet echt iets, decemberblues misschien? Wordt altijd een beetje emo van december.