- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaders hebben altijd gelijk.En nu alweer de balansdagjes zie ik. Wie had er nou gelijk hè![]()
f**k die balanscrap, ik zou geen dag meer honger lijden. Bijna de belofte aan mezelf verbroken. Lekker frietjes, frikandellen en satesaus gegeten. Dan maar iets meer cardio.

Dat ding heb je zeker wel verdiend na legday
nice shape maar blijf allert![]()
Lekkere opmerking voor iemand die body image issues heeft chef.Dat ding heb je zeker wel verdiend na legday
nice shape maar blijf allert![]()
Wat moet ie dan zeggen?Lekkere opmerking voor iemand die body image issues heeft chef.
Nou, denk dat er zat zijn die met dat kerstlichaam van je aan een kerstdiner willen zitten!Even een foto gemaakt van het huidige pre-kerstlichaam. Valt me nog goed mee, als ik zo blijf durf ik wel te blijven eten.
![]()
![]()
Misschien die "maar blijf allert" opmerking weglaten?
Gewoon werken aan een "leuk" leven houden en gewoon kunnen genieten. Met voeding en training en tevreden blijven met jezelf.

Niks geen body image issues dude...Lekkere opmerking voor iemand die body image issues heeft chef.