- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Dus jij bent zo'n mooi weer prater?Misschien die "maar blijf allert" opmerking weglaten?
met de feestdagen voor ons moeten we allemaal allert blijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij bent zo'n mooi weer prater?Misschien die "maar blijf allert" opmerking weglaten?
Ik niet hoor.Dus jij bent zo'n mooi weer prater?
+1 Hier ook niet hoor

na 5 manden gestopt te zijn geweest, afgelopen paar weken weer aan het paffen. Nu weer een paar dagen gestopt.

Oh en ik was ook echt slecht bezig, na 5 manden gestopt te zijn geweest, afgelopen paar weken weer aan het paffen. Nu weer een paar dagen gestopt. Hoort natuurlijk niet bij een redelijk gezonde leefstijl.

Wil je dit nooooooit weer doen. Heb je de 'gear' nog in huis? Direct vernietigen!Heb nu het ergste gehad. Het is weer uit mijn systeem.
Oh en ik was ook echt slecht bezig, na 5 manden gestopt te zijn geweest, afgelopen paar weken weer aan het paffen. Nu weer een paar dagen gestopt. Hoort natuurlijk niet bij een redelijk gezonde leefstijl.
Omdat als we stout zijn we geen cadeautjes van de Sint krijgen en de roe krijgen?Dus jij bent zo'n mooi weer prater?
Vernietigen?Wil je dit nooooooit weer doen. Heb je de 'gear' nog in huis? Direct vernietigen!
Geef mij maar mij.
Wil je dit nooooooit weer doen. Heb je de 'gear' nog in huis? Direct vernietigen!
Ja, das beter. Heb je die Black Booster nog eens genomen?Nee nooit meer. Niks meer in huis. Beter hou ik het bij Jack.
Ja, das beter. Heb je die Black c**k nog eens genomen?
Je mag mijne wel af en toe gebruiken. Gewoon vriendschappelijk mee spelen, geen probleem. Daar zijn we vrienden voor.
Ja als je een chocolade verslaving hebt ga je een slechte tijd tegemoet, en met de Kerst overal meeëtenOmdat als we stout zijn we geen cadeautjes van de Sint krijgen en de roe krijgen?

Je mag mijne wel af en toe gebruiken. Gewoon vriendschappelijk mee spelen, geen probleem. Daar zijn we vrienden voor.
Beter een goede buur dan een verre vriendSuper lief van je, maar wat heb ik aan een
lul in Breda?

Beter een harde lul in Breda, dan een slappe in je bed.Super lief van je, maar wat heb ik aan een
lul in Breda?