- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knuffelen en liefde
Op welke dosis zit je?niet dat ze met der kutje over je gezicht heen wrijft? of deed ze dat niet
Vind ik zelf ook. Ik stoor mij bij sommige anderen vaak het meest aan de dingen waar ik mijzelf juist schuldig aan maak of hoe ik zelf ook ben.
Moet dit nou op DBB?niet dat ze met der kutje over je gezicht heen en weer wreef? of deed ze dat niet
Vind ik zelf ook. Ik stoor mij bij sommige anderen vaak het meest aan de dingen waar ik mijzelf juist schuldig aan maak of hoe ik zelf ook ben.
. Soms kom je gewoon denigrerend over naar mensen met een lager niveau of die de dingen anders doen dan jij.We hoeven ook geen antwoord. Het gaat om het feit dat je die vraag stelt.genoeg andere dingen op DBB, waarom niet hij hoeft niet te antwoorden als hij dat niet wilt.
We hoeven ook geen antwoord. Het gaat om het feit dat je die vraag stelt.
Leg je er toch een keer bij neer dat niet iedereen zo taalvaardig is als jij. Relax!Wie wil voor mij de taalnazi uithangen, ik durf niet meer?
Oké.Leg je er toch een keer bij neer dat niet iedereen zo taalvaardig is als jij. Relax!
niet zo preuts doen op een forum vol met mannen vol met hormonenWe hoeven ook geen antwoord. Het gaat om het feit dat je die vraag stelt.