- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pat, hier ook weer gestopt met kuren. Inmiddels al een halve dagBlijft een klote verslaving. Succes met stoppen.
Nee, da's het hele forum.
Bert trek je gewoon even af man.
Pat, hier ook weer gestopt met roken. Inmiddels al een halve dagBlijft een klote verslaving. Succes met stoppen.
. Een halve dag is een begin, paar dagen is het lastig, erna wordt het echt snel beter.
soms kan ik je wel gewoon in je gezicht slaan.We hebben wel de juiste beslissing genomen, anders hadden we al beef gehad. We denken zoooo anderssoms kan ik je wel gewoon in je gezicht slaan.
.Je ziet er prima uit @pat82, gewoon lekker blijven door eten en gains maken!
Hierom moest ik wel even luidop lachen.

We hebben wel de juiste beslissing genomen, anders hadden we al beef gehad. We denken zoooo anderssoms wil ik gewoon op je gezicht zitten.
'Kont' klinkt zo ordinair...
denk toch stukje taboe of zo.Sommige lichaamsdelen vallen niet goed te benoemendenk toch stukje taboe of zo.
Ja food is life! Heb ik van jullie geleerd.
M’n kont begint echt te groeien nu. Gains gains gains.
De foto suggereert een bijzonder gunstige uitgangspositie.
Mag wel, verdien ik soms ook.We hebben wel de juiste beslissing genomen, anders hadden we al beef gehad. We denken zoooo anderssoms kan ik je wel gewoon in je gezicht slaan.