XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #1.567
Als het goed gaat dan zo laten anders kan je altijd voor jezelf 0,5kg schijfjes aankopen en in je tas meenemen :)

Eigenlijk hoort een gym dat toch gewoon te hebben? Doe ik ook wel, ik ben meestal te lui om ermee te slepen en laat ze achter in de gyms waar ik train.

Eigenlijk hoort een gym dat toch gewoon te hebben? Doe ik ook wel, ik ben meestal te lui om ermee te slepen en laat ze achter in de gyms waar ik train.
Eigenlijk wel, je kan ze in je auto laten liggen, je kan ook variëren met sets en reps natuurlijk...

• #1.570
Eigenlijk wel, je kan ze in je auto laten liggen, je kan ook variëren met sets en reps natuurlijk...

Ja deed ik normaal ook, nu ben ik bezig met een vast schema, dus lastiger. Oh trouwens er liggen achter van 1,25 met een groter gat, gaat toch ook prima? Ga ze wel bestellen voor straks.

Ja deed ik normaal ook, nu ben ik bezig met een vast schema, dus lastiger. Oh trouwens er liggen achter van 1,25 met een groter gat, gaat toch ook prima? Ga ze wel bestellen voor straks.
Meadows doe je nu toch? hoeveel wkn cycle? Gaat het goed? ja die 1,25 zijn voor een 50mm barbell, prima investering dat wel

• #1.572
  • Like
Waarderingen: 040B
Laatst bewerkt:
Goed bezig pat! Gaat het eten al beter? Of veel moeite om netjes te eten

• #1.576
Ik eet nu eerder te veel dan te weinig, wel de juiste macro’s dus niet heel erg. Probeer rond m’n huidig gewicht te blijven.
Wat is teveel? En wat is je doel nu? Behouden of hoop je sterker te worden waar train je voor?

• #1.579
Fotomodelletje hoor @pat82 !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven