- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Nee, radio zuigt sowieso.
Hardcore is wel leuke muziek, jammer dat 95% van de mensen die er naar luisteren geen verstand hebben.
misteraad zei:Ik ben ook niet zo van de r&b altijd die kneuzen met van die bontkragen, en bling bling! Vreselijk gaat altijd om geld enzo dure auto's en bitches. (negermuziek!)
Doe mij maar Hardstyle, Jumpstyle etc die stylen !!
SiRoj zei:Als ik in een R&B zaal sta verveel ik me na 3 minuten, voel ik me geirriteerd en wil ik graag weg, dat heb ik bij geen enkele ander muzieksoort
SiRoj zei:Ik vind dat hij wel wat gelijk heeft..
Het klinkt heel raar, maar ALLE muziek kan ik uitstaan behalve R&B..
Ik luister zelf vele soorten muziek, indy rock, hip-hop, hardstyle, bezoek veel concerten en feesten, maar het enigste dat ik NIET KAN AANHOREN is R&B...
Als ik in een R&B zaal sta verveel ik me na 3 minuten, voel ik me geirriteerd en wil ik graag weg, dat heb ik bij geen enkele ander muzieksoort

Sportfood.nl zei:Dat heb ik dus precies hetzelfde. Vind het zo ziel- en passieloos. Ik kan ook alle muzieksoorten op zijn tijd wel waarderen, ligt ook vaak aan je bui.
Ik heb alleen echt nooit een R&B bui.

RvR zei:dan vind jij het leven zeker ook vreselijk? want daar gaat het ook om geld, dure auto's en vrouwen..