AndroidHealthClinic

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan R&B?

Rap is crap!

Is gewoon geen muziek, maar wat opgesom van zinnetjes.

R&B vind ik ook crap, hou ook niet van dat n**ga gedoe.

Goede muziek is Rock, jazz, opera en klassiek.

Muziek waar ik op train is: Rammstein of hardcore shit.

Ik ben ook niet zo van de r&b altijd die kneuzen met van die bontkragen, en bling bling! Vreselijk gaat altijd om geld enzo dure auto's en bitches. (negermuziek!)

Doe mij maar Hardstyle, Jumpstyle etc die stylen !!

Het huidige r&b is idd zwaar but!! En rap ook, opkazen met die troep.

hou ook niet van R&B dus je ben niet de enigste

Hebben mensen nog niet door dat muziek een kwestie van smaak is? Ik hou persoonlijk ook niet van R&B, maar om nou te zeggen dat een bepaalde muzieksoort zuigt...

Ik kan alles uitstaan, behalve R&B...

Om te chillen: NL Rap (nee lange frans, ali b etc. etc. niet)
Om te trainen: Rock
Om op te ergeren: Hardcore

Vraag me eigenlijk af wat de topicstarter met dit topic wil bereiken
Slaat helemaal nergens op namelijk, je kunt smaken niet in beoordeling nemen namelijk

Ik vind dat hij wel wat gelijk heeft..

Het klinkt heel raar, maar ALLE muziek kan ik uitstaan behalve R&B..

Ik luister zelf vele soorten muziek, indy rock, hip-hop, hardstyle, bezoek veel concerten en feesten, maar het enigste dat ik NIET KAN AANHOREN is R&B...

Als ik in een R&B zaal sta verveel ik me na 3 minuten, voel ik me geirriteerd en wil ik graag weg, dat heb ik bij geen enkele ander muzieksoort

Ik kan het best wel pruimen op bepaalde momenten, ik zit momenteel ook naar Amerie te luisteren

Rob G zei:
Nee, radio zuigt sowieso.

Hardcore is wel leuke muziek, jammer dat 95% van de mensen die er naar luisteren geen verstand hebben.

mee eens!

ik hou van alle soorten muziek.. behalve rock..

misteraad zei:
Ik ben ook niet zo van de r&b altijd die kneuzen met van die bontkragen, en bling bling! Vreselijk gaat altijd om geld enzo dure auto's en bitches. (negermuziek!)

Doe mij maar Hardstyle, Jumpstyle etc die stylen !!

dan vind jij het leven zeker ook vreselijk? want daar gaat het ook om geld, dure auto's en vrouwen..

SiRoj zei:
Als ik in een R&B zaal sta verveel ik me na 3 minuten, voel ik me geirriteerd en wil ik graag weg, dat heb ik bij geen enkele ander muzieksoort

Dat heb ik dus precies hetzelfde. Vind het zo ziel- en passieloos. Ik kan ook alle muzieksoorten op zijn tijd wel waarderen, ligt ook vaak aan je bui.
Ik heb alleen echt nooit een R&B bui.

Hakkuhhhh in blotuuuh bastuuuuh:hedbang:

ohja..en jumpuuuuuuuuuh ook:D

SiRoj zei:
Ik vind dat hij wel wat gelijk heeft..

Het klinkt heel raar, maar ALLE muziek kan ik uitstaan behalve R&B..

Ik luister zelf vele soorten muziek, indy rock, hip-hop, hardstyle, bezoek veel concerten en feesten, maar het enigste dat ik NIET KAN AANHOREN is R&B...

ach..als het zomer is en een zwoele avond en het lekkere schuurmuziek om tegen een lekkere chick aan te rijden, dan valt het best goed te doen:hornyna:

Sportfood.nl zei:
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Vind het zo ziel- en passieloos. Ik kan ook alle muzieksoorten op zijn tijd wel waarderen, ligt ook vaak aan je bui.
Ik heb alleen echt nooit een R&B bui.

mee eens:D

RvR zei:
dan vind jij het leven zeker ook vreselijk? want daar gaat het ook om geld, dure auto's en vrouwen..

HIj bedoelt dat ze er in die clips alteid onnodig stoer mee doen, k heb er zelf ook een ..... hekel aan.

Rap is absoluut geen crap. De defenitie van RAP is voor velen hier gewoon commerciele CRAP n**ga b*ch ho muziek.
Ik zou als ik jullie was toch eens snel naar anticon luisteren of cunninlynguists of kirb&chris(jaren80 gesampled).
Of Why? en DoseONE.. of Jell!
Dat is gewoon poetische muziek. Rap/hip hop.. maar dan met gevoel en emotie erin. Dit is absoluut niet commercieel en je hoort het verschil gelijk.
Het enige dat ik vind zuigen, is dus subjectief, is die apre ski muziek GATVERDAMME, en h**ren jansmith mag ook oprotten met zijn zeik muziek.. haar naam is laura **** you b*ch! heletijd dat deuntje in m'n hoofd..

Jup, bloedhekel aan hier.

Om te trainen: Hardcore/Hardrock
Anders: Symphonische Rock-metal

Terug
Naar boven