Fitness Seller

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan R&B?

Ik erger me ook dood aan RnB , dat het geen muziek is ben ik het niet mee eens, hardstyle,jumpstyle etc. is geen muziek , Wel cool:cool: luister er ook zeker 40% na, overige 60% gaat naar Trance, echte trance dus niet die ****ing darkraver met zn happyhardcore wat iedereen voor trance aanziet. Ook vind ik PsyTrance wel nice, luister er dus ook wel wat na. Astrix - Poison vind ik 'n goed nummer op gebied van psytrance.

Melodic trance is anders ook wel vet.

SageFrancis zei:
Rap is absoluut geen crap. De defenitie van RAP is voor velen hier gewoon commerciele CRAP n**ga b*ch ho muziek.
Ik zou als ik jullie was toch eens snel naar anticon luisteren of cunninlynguists of kirb&chris(jaren80 gesampled).
Of Why? en DoseONE.. of Jell!
Dat is gewoon poetische muziek. Rap/hip hop.. maar dan met gevoel en emotie erin. Dit is absoluut niet commercieel en je hoort het verschil gelijk.
Het enige dat ik vind zuigen, is dus subjectief, is die apre ski muziek GATVERDAMME, en h**ren jansmith mag ook oprotten met zijn zeik muziek.. haar naam is laura **** you b*ch! heletijd dat deuntje in m'n hoofd..

whaha.. emo-rap is ook niet echt rap/hip-hop he :P Gewoon lekker oud, wu tang clan, bootcamp click, mos def, common etc... daar moet je het meer zoeken. Anticon en Sage Francis zijn VRESELIJK. Cunninglynguists zijn wel dope.

Kerel, je lult echt poep. Hardcore, dat debiele gestamp; dat is pas lekker primitief.

Ali B weg er mee Lange Zwans en Dwaas B :P

De R&B die jij op TMF - THE MUSIC FACTORY te zien krijgt is ook bedoeld voor breezah sletjes, en kappa klootzakjes. Rythm n blues heeft daar geen ene kont mee te maken.

sean paul is tenminste nog te luisteren. als je bijv. een 50 cent hebt die over h**ren hier coïtus daar nken dit( opzich niks mis mee natuurlijk) maar laat dan alsjeblieft niet van die leijke zwarte draken zien.

hardcore is en blijft mooi, toch een stukje Nederlandse cultuur.

Andre Hazes is trouwens de shit.

Iiiik heb een brief voor mijn moedeeeeer... :D

er bestaat ook niet commerciele r&b ;)

R&B en hardcore zuigen allebij,

Gewoon wat old school rap,underground rap, trip hop, techno, drum n base, wat methal op z'n tijd is het betere muziek soort.

Maar radio zuigt altijd.

• Topic Starter Topic Starter
??? Wat? Wie????

SageFrancis zei:
Rap is absoluut geen crap. De defenitie van RAP is voor velen hier gewoon commerciele CRAP n**ga b*ch ho muziek.
Ik zou als ik jullie was toch eens snel naar anticon luisteren of cunninlynguists of kirb&chris(jaren80 gesampled).
Of Why? en DoseONE.. of Jell!

• Topic Starter Topic Starter
Darkraver draait geen happy hardcore, hij draaide altijd oldschool, en de laatste tijd jumpstyle

martie zei:
Ik erger me ook dood aan RnB , dat het geen muziek is ben ik het niet mee eens, hardstyle,jumpstyle etc. is geen muziek , Wel cool:cool: luister er ook zeker 40% na, overige 60% gaat naar Trance, echte trance dus niet die ****ing darkraver met zn happyhardcore wat iedereen voor trance aanziet. Ook vind ik PsyTrance wel nice, luister er dus ook wel wat na. Astrix - Poison vind ik 'n goed nummer op gebied van psytrance.

Blijkbaar ben ik niet de enige hier die een hekel aan die lelijke R&B heeft :P

R&B van 30, 40 jaar geleden is goed te beluisteren. Wat ze tegenwoordig R&B durven te noemen is vergelijkbaar met melk, aangelengd met slootwater. Of met lekkere vlaamsche frieten met mayonaise en... helaas, bitterballen gemaakt van paardenvijgen. Als je het al weg krijgt, word je er geheid ziek van!

j354j4 zei:
whaha.. emo-rap is ook niet echt rap/hip-hop he :P Gewoon lekker oud, wu tang clan, bootcamp click, mos def, common etc... daar moet je het meer zoeken. Anticon en Sage Francis zijn VRESELIJK. Cunninglynguists zijn wel dope.
Gast, na 10 jaar heb je hetwel gezien met wutang, mos def en common. Anticon en Sage.. iets verfrissend, sage's laatste album is the bomb. En weetje, als zij battlen.. dan battlen ze als geen ander.
Valt niet aan te tippen.

Old skool is cool, maar het blijft old skool.
Zion I is ook dope.. gaat meer richting cunninlynguists.

Ik hoor het liefst muziek zonder tekst erbij.
Je moet in muziek op kunnen gaan imo.

Met dat zeikerige r&b kan dat absoluut niet niks voor mij dus.

Heeeeeeeeeel irri als ze het in de sportschool draaien komt gelukkig zelden voor.

mensen die zeggen dat een muzieksoort/stroom crap is of dat het geen kwaliteit of inhoud heeft die hebben geen flauw benul wat muziek eigenlijk is.. daar wil ik mee zeggen dat muziek kan voor iedereen anders zijn en muziek valt onder de noemer smaak. In elke stroming zijn er wel goede muziekanten en slechte muziekanten.. Ik luister eigenlijk een beetje naar alles.. alles is afhankelijk van waar ik ben en hoe ik me voel. Ik kan eigenlijk wel van alle soorten muziek genieten op z'n tijd.. en waar ik niet naar kan luisteren daar luister ik dus ook niet naar.. er zullen vast genoeg mensen zijn die er wel naar luisteren.. eigenlijk heel makkelijk en voor de hand liggende oplossing maar vaak liggen de meest effectieve oplossingen ook voor de hand.

Terug
Naar boven