MuscleMeat

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan R&B?

Blackadder zei:
het geografische Azië komt bijlange niet overeen met de volkeren die er leven. je moet toch toegeven dat je meer weghebt van een Europeaan dan van pakweg een Indier of Koreaan.

true true.

Ik ga maar even door met gekke gabbers posten zodat wesley zometeen iets te doen heeft.

Hakken is een goede vorm van cardio blijkbaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blackadder zei:
Ik raak blijkbaar een gevoelige snaar :D, als ik op vakantie ga naar Zuid-Spanje heb ik al het gevoel dat ik amper een verschil kan maken tussen de Spanjaarden en de geïmmigreerde marokanen. terwijl het verschil tussen een Spanjaard en een nederlander onmiddelijk merkbaar is.

:o Maybe
Maar wat probeer je te beweren hiermee?

Corazon zei:
Blackadder helpt mij en spiertje uit onze identiteitscrisis :D

zeer zeker :D buiten de culturele verschillen (het Arabisme en de islam), zijn er amper verschillen met andere Europese volkeren, vergeet niet dat voor de opkomst van de islam en het christendom, de mediterrane volkeren praktisch dezelfde levenswijze nastreefden, maar dat de kloof gewoon groter is geworden toen beide godsdiensten zich meer en meer tegenover elkaar gingen opstellen.

Spiertje wees blij nu word je makkelijker aangenomen bij de politie.

edit: dit plaatje doet het niet

spiertje16 zei:
:o Maybe
Maar wat probeer je te beweren hiermee?

Dat ik het belachelijk vind dat er van beide kanten zo wordt gefixeerd op die clash der civilisaties, terwijl dat allemaal relatief was, 2000 jaar geleden spraken ze nog niet eens over de Arabische eenheid tegenover het "blanke" westen. En dat vele Arabische jongeren affectie zoeken bij de Afrikaanse gemeenschap terwijl bij mijn weten de grootste slavenhandelaars in de oudheid Arabieren waren.

Gaat niet echt meer over R&B volgens mij ;)

Blackadder zei:
Dat ik het belachelijk vind dat er van beide kanten zo wordt gefixeerd op die clash der civilisaties, terwijl dat allemaal relatief was, 2000 jaar geleden spraken ze nog niet eens over de Arabische eenheid tegenover het "blanke" westen. En dat vele Arabische jongeren affectie zoeken bij de Afrikaanse gemeenschap terwijl bij mijn weten de grootste slavenhandelaars in de oudheid Arabieren waren.

Hehe ok je hebt zeker een goed punt
Maaar we hadden het meer over de huidskleuren he..;)

sorry EricR

on topic: ik vind R&B wel tof :D

In die 2000 jaar heeft europa zich gewoon heel snel ontwikkeld. In de ogen van sommigen op een negatieve manier, in mijn ogen positief.

Ik denk dat in de toekomst de 'clash' zal afnemen, omdat de rest van de wereld diezelfde ontwikkeling ook zal meemaken (ook al proberen veel mensen dit te voorkomen omdat ze bang zijn van die verandering).

Ja sorry ik vind het gewoon belachelijk dat er zo'n onderscheid in fultileiten wordt gemaakt, mijn grootvader was ook een Albanese kosovaar die door omstandigheden naar belgiê is gevlucht en hier iets had met een Vlaamse vrouw. Als ik dan van die Albanese en Turkse homies zie die hier Vlaamse kerels zitten aftepersen omdat ze "blank" zijn, krijg ik daar ook het lopend schijt van.

Blackadder zei:
Als ik dan van die Albanese en Turkse homies zie die hier Vlaamse kerels zitten aftepersen omdat ze "blank" zijn, krijg ik daar ook het lopend schijt van.

Dat is ook gewoon achterlijk, maar dat doen ze vaak ook omdat de kans klein is dat een 'blanke' terugkomt met zijn hele familie om wraak te nemen. Ze kiezen altijd de personen die het minste problemen opleveren.

Maargoed...ik zal niet meer offtopic gaan

RnB is goeie muziek.. op een enkele na dan, zoals indd jean paul, nelly etc.

goede muziek om met je vriendin te salsa'n ;)

offtopic, zie film true romance waarom italianen, spanjaarden, turken donker getint zijn :)

Terug
Naar boven