MuscleMeat

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan R&B?

{W}esley. zei:
haha wat den kje wel niet :P
jij bent nou echt zo'n typisch voorbeeld van zo'n lompe vooroordeler.
mja die zijn er nou eenmaal :rolleyes:

loser
Geef eens antwoord op mijn vragen...
Heb je lonsdale kleren in je kast hangen?
Ben je een keer op masters of hardcore geweest?
Ben je 16 jaar?
Loop je op internet forums dingen als Bass Moe Je Nie Horen!!! Die Moe Je Voeluhhhhhh!!!:d te schreeuwen?

Zijn de meeste antwoorden ja dan heb ik dus gelijk.... En ben je een kleuter die denkt dat hij 'hardcore' is.

run-ner zei:
Geef eens antwoord op mijn vragen...
Heb je lonsdale kleren in je kast hangen?
Ben je een keer op masters of hardcore geweest?
Ben je 16 jaar?
Loop je op internet forums dingen als Bass Moe Je Nie Horen!!! Die Moe Je Voeluhhhhhh!!!:d te schreeuwen?

Zijn de meeste antwoorden ja dan heb ik dus gelijk.... En ben je een kleuter die denkt dat hij 'hardcore' is.

hahaha
oiok komt ie:
Heb je lonsdale kleren in je kast hangen? NEEEE
Ben je een keer op masters of hardcore geweest? NOPES
Ben je 16 jaar? JA
Loop je op internet forums dingen als Bass Moe Je Nie Horen!!! Die Moe Je Voeluhhhhhh!!!:d te schreeuwen? 1x maar

ik draai het zelf. vandaar,,

en nu jij:

ben je blank?
denk je dat je zwart bent?
hou je van hip hop?
loop je met zo'n bondkraagje?
als je met vrienden bent en je ziet hardcore mensen lopen, met z'n alle hardcore !!! roepen?
als je alleen bent, erg stil bent, en je bek niet open durft te trekken?

ben benieuwd,

@wesley, hij zegt toch dat ie naar hardcore feesten gaat.Hoezo begin je over zwart en bontkraagjes???

En over topic zelf, R&B is niet mijn favoerite genre, maar ik kan er soms wel naar luisteren.

{W}esley. zei:
hahaha
oiok komt ie:
Ben je 16 jaar? JA
Loop je op internet forums dingen als Bass Moe Je Nie Horen!!! Die Moe Je Voeluhhhhhh!!!:d te schreeuwen? 1x maar

en nu jij:

ben je blank?
hou je van hip hop?
als je met vrienden bent en je ziet hardcore mensen lopen, met z'n alle hardcore !!! roepen?

ben benieuwd,
Wesley...:scratch:
Hij zegt net toch dat hij een hardcore fan is
Of mis ik nou iets

{W}esley. zei:
hahaha
oiok komt ie:
Ben je 16 jaar? JA

en nu jij:

ben je blank?
hou je van hip hop?

ben benieuwd,
ten eerste ik geloof er geen reet van dat je geen lonsdale in je kast heb hangen, je zegt net dit:
heb je wle gelijk in, maare
de mensen(lees : vooral marrokanen) denken wel zo over de hardcore mensen tegenwoordig, altijd als ze langslopen, hey lonsdale dit en dat, is dta dan niet over 1 kam scheren? terwijl we niks doen. Met we geef je aan dat je behoord tot die groep die in lonsdale loopt.

En ik zal ook ff antwoord geven op jouwn vragen.
Ja ik ben blank
Nee ik denk niet dat ik zwart ben
Ik hou niet van hiphop wel van hardcore maar heb een schijt hekel aan kleuters van 16 die denken dat ze alles van hardcore weten en de sfeer op party's verspesten.
Heb geen bontkraag
Nee dat doe ik niet maar hoe herken ik dan mensen die 'hardcore' zijn als ik over straat loop?(ben benieuwd naar je antwoord:D )

Meestal hebben ze het op hun petje of jas staan.

ik heb jas ervan namelijk:Dvandaar
en ik bedoelde dat als ze lonsdale ropeen, dat ze dat doe nals ze me zien me tdie jas, waar geen lonsdale op staat:D ..
zij denken hierow: hardcore=lonsdale.

@ Run-Nur, heb zelf ook stront hekel aan die fukking Wazi 's met die legerbroeken en kisten, die met hun handje zwaaien en denken dat ze erbij horen..
maarre, ik gaat weer ff verder :) hardcore nummertje maken:D

ow ja:
hoe je ze herkent?
siommige heb je hier van die wazi's met leger broeken en kisten en van die kaal geschoren zijkantjes. makkelijk te herkenne lijkt mij:D

soms idd wat anoniem zei: petje ofzo.?

Sorry gasten, maar hier zit een heuse bende leeghoofden als ik sommige posts lees...

leander112 zei:
Als ik op de radio Jean-Paul hoor, dan zet ik gauw een cd op!
Ik kan er echt niet tegen hoor, al dat genigger Yo bitches enzo.
Ben ik de enige hier?

HARDCORE!!!

Wat mij opvalt is dat muziekzenders als The Box en TMF de laatste 2-3jr compleet 'vernegerd' zijn.

Je hoeft ze er nog niet op te zetten of je zit alweer tegen die dikke gaffel van Ali B en Yes-R en vriendjuhs te loeren.

Die proberen op hun beurt weer een Telekids rapact neer te zetten en het feest is compleet.

Leviathan zei:
Wat mij opvalt is dat muziekzenders als The Box en TMF de laatste 2-3jr compleet 'vernegerd' zijn.

Dat is zeker zo, maar ze spelen gewoon in op de hype, wel begrijpelijk want die zenders willen ook alleen geld verdienen. Eerst was de hype hardcore en nu is het eenmaal hip-hop. Ik kijk toch nooit naar die k*tzenders.

Hier een paar vrienden van {W}esley :D

01.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

spkz8h.jpg

Corazon zei:
Dat is zeker zo, maar ze spelen gewoon in op de hype, wel begrijpelijk want die zenders willen ook alleen geld verdienen. Eerst was de hype hardcore en nu is het eenmaal hip-hop. Ik kijk toch nooit naar die k*tzenders.

Hier een paar vrienden van {W}esley :D

01.jpg

spkz8h.jpg

HAHAHAHAH

die v mijn zzijn tog wel wat anders hoor:P
weet zeker ,als je een paar van die meiden ziet :P dat je ze zeker wel wilt palen:D

Ow verrek kijk wie ik tegen kom :eek: met zn homies :D
mister Corazon himself:

peace out :D

subculturen zijn leuk onder de zestien, maar niets is zo belachelijk als overjaarse thug homies, gabbers en geschminkte mannen met rokken aan en lang haar (sorry koetje ;))

Terug
Naar boven