Fitness Seller

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan R&B?

spiertje16 zei:
Ik vraag me af hoeveel mensen werkelijk begrijpen wat je hiermee bedoelt
die v mijn zzijn tog wel wat anders hoor:P
ben je nou zo dom :eek: dat je dat niet begrijpt?

je ziet tog wel dat er staat: die van mij zijn tog wel wat anders hoor

Het is 'toch' Wesley, toch!!!! Waarom schrijft bijna iedereen het woord tegenwoordig als tog? Seg mei tog waarom?

Corazon zei:
:roflol:

Ik ben niet blank he :D zoek maar foto's van een paar gekke turken (zal niet zo moeilijk zijn) en je hebt me teruggepakt.

hmm bij mijn weten hebben Turken een veel lichtere huidskleur dan pakweg Spanjaarden en Zuid-italianen, dus zie niet in waarom jullie niet blank zouden zijn ;).

Blackadder zei:
hmm bij mijn weten hebben Turken een veel lichtere huidskleur dan pakweg Spanjaarden en Zuid-italianen, dus zie niet in waarom jullie niet blank zouden zijn ;).[/quote

Geschiedkundig gezien zijn het geen blanken volgens mij
Corazon blank..:roflol:
Getint als de madderfacker

Blackadder zei:
hmm bij mijn weten hebben Turken een veel lichtere huidskleur dan pakweg Spanjaarden en Zuid-italianen, dus zie niet in waarom jullie niet blank zouden zijn ;).

Turken zijn er in vele soorten en maten. Sommige zijn zelfs blond en hebben blauwe ogen, ik ben getint en heb donkere ogen.

genetisch gezien wordt alles wat boven de sahara ligt en alle volkeren tot aan de Indische grens als blank en kaukasisch aanzien. Er zijn maar 3 grote "rassen" al gebruik ik dit woord niet graag: Kaukasiers, Aziaten (de Amerkaanse natives inbegrepen), Afrikanen. en 2 kleine groepjes: de pygmeëen en aboriginals.

neem het van mij aan spiertje of je het nu wil of niet: you are white as the night is long :D

Wesleeeeeey dit is een strijd die je niet zult winnen gozer :D face it op feesten zien sommige gabbers eruit als een stel randebielen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blackadder zei:
genetisch gezien wordt alles wat boven de sahara ligt en alle volkeren tot aan de Indische grens als blank en kaukasisch aanzien. Er zijn maar 3 grote "rassen" al gebruik ik dit woord niet graag: Kaukasiers, Aziaten (de Amerkaanse natives inbegrepen), Afrikanen. en 2 kleine groepjes: de pygmeëen en aboriginals.

neem het van mij aan spiertje of je het nu wil of niet: you are white as the night is long :D

Hellllllllll no
Ik heb een lekkere tint van mezelf dus blank ben ik zowieso niet:flipoff:

een Turk en een Zweed verschillen pakweg evenveel als een Koreaan en een Indonesier. er zijn grote culturele verschillen, maar de uiterlijke verschillen zijn amper merkbaar. geloof me ik kom vaak Marokkanen en turken die veel lichtere tinten hebben dan mij.

Blackadder zei:
een Turk en een Zweed verschillen pakweg evenveel als een Koreaan en een Indonesier. er zijn grote culturele verschillen, maar de uiterlijke verschillen zijn amper merkbaar. geloof me ik kom vaak Marokkanen en turken die veel lichtere tinten hebben dan mij.

Wtf...!!!
Dan ben jij een uitzondering :D

subculturen zijn leuk onder de zestien, maar niets is zo belachelijk als overjaarse thug homies, gabbers en geschminkte mannen met rokken aan en lang haar (sorry koetje )

bodybuilding is toch ook een subcultuur blackadder?

spiertje16 zei:
Hellllllllll no
Ik heb een lekkere tint van mezelf dus blank ben ik zowieso niet:flipoff:

Ik raak blijkbaar een gevoelige snaar :D, als ik op vakantie ga naar Zuid-Spanje heb ik al het gevoel dat ik amper een verschil kan maken tussen de Spanjaarden en de geïmmigreerde marokanen. terwijl het verschil tussen een Spanjaard en een nederlander onmiddelijk merkbaar is.

Blackadder zei:

Wel een beetje raar, want ik kom uit het oosten van Turkije, dus ben ik aziaat van oorsprong. Maar je zegt ook dat alles tot aan de indische grens als kaukasisch word gezien ???

Ach whats in a name.. qua huidskleur ben ik in ieder geval getint.

roxxe zei:
bodybuilding is toch ook een subcultuur blackadder?

Dus voetbal is ook een subcultuur? Geen enkele bodybuilder loopt er volgens mij hetzelfde bij, buiten natuurlijke dat groepje portiertypes met gouden kettingen rond hun hals en een militair kopje.

Blackadder helpt mij en spiertje uit onze identiteitscrisis :D

Corazon zei:
Wel een beetje raar, want ik kom uit het oosten van Turkije, dus ben ik aziaat van oorsprong. Maar je zegt ook dat alles tot aan de indische grens als kaukasisch word gezien ???

Ach whats in a name.. qua huidskleur ben ik in ieder geval getint.

het geografische Azië komt bijlange niet overeen met de volkeren die er leven. je moet toch toegeven dat je meer weghebt van een Europeaan dan van pakweg een Indier of Koreaan.

Terug
Naar boven